گوشی آیفون ۱۲ مشخصات iphone 12 ، قیمت و خرید

اپل برای مرکز پردازش آیفون 12 از 6 هسته مرکزی قدرتمند استفاده کرده است. استفاده از پردازنده A14 Bionic در تلفن‌های هوشمند 2020 اپل باعث شده تا قدرتی بی‌نظیر در ابعادی بسیار کوچک تعبیه شود. این موضوع باعث می‌شود تا آیفون 12 ابزاری بسیار کارآمد برای انجام وظایف پیشرفته باشد و حتی بتوان با آن بازی‌های ویدیویی را به بهترین نحو ممکن اجرا کرد.

چنین چیزی باعث می‌شود که بزرگ‌نمایی ۲.۵ برابری و دامنه بزرگ‌نمایی کلی ۵ برابری را شاهد باشیم. اپل اعتقاد دارد که دوربین تله‌فوتو در پرو مکس بزرگ‌ترین سنسور این سری است و ۸۷ درصد نور بیشتری از دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس را دریافت خواهد کرد. هر دو لنز اولترا 9to5mac واید و استاندارد این ترکیب دوربین، دارای سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی هستند. اپل اعتقاد دارد که سنسور اولترا واید دارای دریچه دیافراگم f/2.4 است و با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای همراه شده است. این در حالی است که دوربین استاندارد گوشی دارای دریچه دیافراگم f/1.6 است.

  • زودتر از سایرین در جریان فروش‌های ویژه، محصولات جدید و داغ‌ترین اخبار قرار بگیرید.
  • اگر به فیلمبرداری با موبایل خود علاقه دارید، گوشی کم‌نظیر اپل انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.
  • نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و سخت‌افزار پرقدرت، لذت اجرای بازی‌ها و تماشای فیلم و سریال را دو چندان می‌کنند؛ دوربین بی‌رقیب هم در ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها، همراه خوبی برای شما خواهد بود.
  • تقریبا غیرممکن است در فهرست بهترین دوربین های گوشی در هر سال، نام آیفون آن نسل وجود نداشته باشد.
اپل در این گوشی از باتری 2815 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده و اگر ویدئو‌های رونمایی این گوشی را مشاهده کرده باشید، به‌خوبی می‌فهمید که این دستگاه می‌تواند به‌خوبی تا یک روز کامل برای شما شارژدهی داشته باشد. اما باید اعلام کرد که اگر به‌دنبال انجام امور سنگین هستید ممکن است کمتر از یک روز شارژدهی داشته باشد. سنسور 12 مگاپیکسلی و واید این دستگاه باتوجه به نسخه‌های قبلی بهبود بسیار خوبی در بخش سخت‌افزاری و دریچه دیافراگم داشته است. کیفیت تصاویر با توجه به 12 مگاپیکسلی بودن این سنسور واقعا خوب می‌باشد و از داینامیک رنج، کنتراست و شارپنس بودن بسیار بالایی برخوردار است. به‌عنوان اولین بخش بررسی بهتر است به سراغ طراحی و کیفیت ساخت این دستگاه برویم.

دوربین های حرفه ای

در این بخش ما در ابتدا دو پنل نمایشگر و بخش پشتی را به‌صورت تخت مشاهده می‌کنیم که از آلیاژ شیشه بوده و از لحاظ ابعاد واقعا فوق‌العاده می‌باشد. در پشت گوشی از 2 دوربین 12 مگاپیکسلی و در قسمت جلو از یک دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی استفاده شده است . برای Face ID از اسکنر SL 3D استفاده شده است که در تصویر برداری پرتره در دوربین سلفی زیر کمک میکند. آیفون 12 گام رو به جلوی اپل در سال 2020 است که انقلابی بزرگ در دنیای تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده است.

گوشی ویوو

فناوری sensor-shift stabilization باعث می‌شود در زمان گرفتن ویدئو، علاوه بر گرفتن لرزش در محورهای X و Y، چرخش دوربین هم تثبیت شود. اگر همه ویژگی‌های صفحه‌نمایش را هم کنار بگذاریم باید به ناچ یا همان بریدگی مشهور اپل هم اشاره کنیم که همچنان روی گوشی خودنمایی می‌کند تا دوربین سلفی و حسگر تشخیص چهره را در خود جای دهد. آیفون‌های جدید در روزگاری به بازار عرضه شدند که همه‌گیری کوید-19 در جهان حاکم است. به همین دلیل بسیاری از کاربران از شناخته‌نشدن چهره‌شان با ماسک توسط آیفون جدید شکایت دارند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایتApple iPhone 12 Dual SIM 256GB Mobile Phone