گوشی آیفون ۱۲ مشخصات iphone 12 ، قیمت و خرید

این تلفن هوشمند می‌تواند بهترین ابزار برای اجرای کارهای روزمره باشد و در عین حال می‌تواند تمامی وظایف و کارهای مورد نظر شما را به بهترین نحوه ممکن اجرا کند. مگ سیف سیستم ارتباطی جدید شرکت اپل است که در آیفون 12 تعبیه شده است. با استفاده از این سیستم ارتباطی به‌راحتی می‌توان اکسسوری‌های پیشرفته و منحصر به فرد را به تلفن هوشمند متصل کرد و از آن طریق کارهای مختلف را به بهترین نحوه ممکن انجام داد. آیفون 12 همانند سه مدل دیگر تلفن‌های هوشمند اپل مجهز به استاندارد IP68 بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت به مراتب بیشتری از خود نشان دهد. لبه‌های تخت مهم‌ترین تغییری است که شرکت اپل در ظاهر آیفون 12 ارائه داده که باعث می‌شود تا روند کار با این تلفن هوشمند یاد آور گوشی‌های نوستالژیک اپل باشد.

  • مگ سیف سیستم ارتباطی جدید شرکت اپل است که در آیفون 12 تعبیه شده است.
  • اگر اندازه را هم درنظر بگیریم، سخت است از رقیب اندرویدی مشهور یعنی همان Galaxy Note20 Ultra 5G چشم‌پوشی کنیم.
  • این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است.
  • اما گوشی موبایل Apple iPhone 12 به عنوان جانشینی برای iPhone 11 روانه بازار شده است.

وزن 164 گرمی و ضخامت 7.4 میلی‌متری بدنه، گویای زمان و تجربه‌ای است که Apple صرف طراحی این مدل کرده است. اگر می‌خواهید گوشی استانداردی داشته باشید که نه مانند آیفون 12 مینی صفحه نمایش کوچکی داشته باشد و نه مثل آیفون 12 پرو مکس، بزرگ و جاگیر باشد، iPhone 12 بهترین انتخاب پیش روی شماست. کناره‌های تخت دستگاه در هر گوشه، انحنایی ظریف را به نمایش می‌گذارند که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

استفاده از این پردازنده کمک می‌کند تا آیفون 12 بتواند قدرتی بی‌نظیر در اجرای محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده داشته باشد و از طرف دیگر نیز بتواند بازی‌ها و پردازش‌های سنگین را با سرعتی باور نکردنی اجرا کند. استفاده از نمایشگر سوپر رتینا XDR باعث می‌شود تا تصاویر را شفاف‌تر، واضح‌تر و عمیق‌تر ببینید و تجربه‌ای بی‌نظیر در زمان کار با تلفن هوشمند خود داشته باشید. همانطور که شایعه شده بود، آداپتور شارژ و هدفون از جعبه آیفون 12 حذف شده که به گفته اپل در راستای اهداف زیست محیطی چنین تصمیمی گرفته شده است.

آیفون 12 اپل

وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی دستگاه هم بر عهده‌ی Apple GPU چهار هسته‌ای است. این مدل در سه نسخه با حافظه‌های 64، 128 و 256 گیگابایت تولید شده که ترکیب سخت‌افزاری همه‌ی آن‌ها توسط یک رم 4 گیگابایتی تکمیل می‌شود. اگر وبلاگ 9to5mac.ir به فیلمبرداری با موبایل خود علاقه دارید، گوشی کم‌نظیر اپل انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به ضبط ویدیوهای 4K@60fps یا Full HD با حداکثر سرعت 240 فریم بر ثانیه بپردازید.

گوشی موبایل اپل آیفون 12 128 گیگابایت

همه خروجی‌ها به لرزشگیر دیجیتالی به همراه sensor-shift مجهز شده‌اند. سری آیفون 12 اولین گوشی‌هایی هستند که به‌طور مستقیم ویدئوی Dolby Vision را در خود ذخیره می‌کنند. اگر این ویدئوها را با دستگاه‌های مجهز به این فناوری ببنید، شاهد بهبودی جذاب در رنگ‌ خواهید بود. با استفاده از خودگوشی هم می‌توانید ویدئویتان را ویرایش و ارسال کنید. همانطور که در iPhone 11 Pro هم دیده بودیم، خروجی ویدئوی در این محصول هم کاملاً سینمایی و خیره‌کننده است.