گوشی آیفون 12 پرو طلایی دو سیم کارت 256 گیگابایت اپل آی تی بازار

علاوه بر این، این گوشی‌ها پیش نمایش زنده‌ای از فیلم هنگام عکاسی را نیز ارائه خواهند داد. این گوشی‌ها می‌توانند ضبط فیلم را در حالت Dolby Vision HDR انجام دهند، حایی که هر فریم از طریق هیستوگرام اجرا خواهد شد و توسط موتور عصبی A14 Bionic پردازش می‌شود. کاربران حتی می‌توانند پرونده‌های Dolby Vision را مستقیما روی آیفون خود ویرایش کنند. از همه‌گیری کوید 19 گرفته تا تغییر انواع و اقسام تغییرات سیاسی و اقتصادی که جهان را شوکه کرد. در میان اپل هم در معرفی جالب و آنلاین خود، چهار گوشی جدیدش را با تغییراتی پرحاشیه روانه بازار کرد تا از قافله‌ی شگفنی‌ها عقب نماند.

روش خرید گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو 256GB دو سیم کارت طلایی

در بخش پشتی دستگاه برای پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم از فلز استفاده نشده است و همانند روی نمایشگر، از یک پوشش سرامیکی بسیار مقاوم و باکیفیت برای این قسمت بهره گرفته شده است. آیفون ۱۲ جذاب‌ترین فاکتور رویداد ۲۲ مهر (۱۳ اکتبر) اپل بود و در این رویداد اپل از چهار گوشی امسال که ترکیب متفاوتی نسبت به سال گذشته بود، رونمایی کرد. آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس تشکیل دهنده‌ی این ترکیب گران‌قیمت بودند که هرکدام با ویژگی‌های سخت‌افزاری نزدیک به هم و البته برای قشر کاربران متنوع خود معرفی شدند. اطلاعات منتشر نشان می‌دهند که اپل در هفته‌ی اخر ماه اکتبر امسال، قصد دارد که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را در دسترس قرار دهد و آیفون ۱۲ مینی که متفاوت با نسخه‌های قبلی است، در اواخر ماه آینده برای عرضه آماده خواهد شد. در نهایت به آیفون ۱۲ پرو مکس می‌رسیم که تا اواخر هفته‌ی دوم ماه نوامبر یا هفته‌ی سوم همین ماه، می‌توانیم شاهد انتشار خبرهای جدیدی از این مدل باشیم. گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شد.

در گوشی آیفون ۱۲ مینی، سیستم عامل iOS 14.1 نصب شده است، اما امکان آپدیت و محتوای آپدیت، به سیستم عامل ۱۵ و بالاتر نیز در این گوشی قرار داده شده است. باتری آیفون ۱۲ اپل ظرفیت ۲۸۱۵ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع با شارژر ۲۰ وات و شارژر بی سیم مگ سیف ۱۵ واتی پشتیبانی می کند . تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 12شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. در فروشگاه جانبی می‌توانید علاوه بر خرید بهترین گلس و قاب آیفون 12، لوازمی کاربردی مانند شارژر، کابل و هندزفری را نیز تهیه کنید. همه محصولات جانبی اورجینال هستند و با مهلت تست و قیمت مناسب تجربه خرید خوشایندی را برای شما باقی خواهند گذاشت. در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی بازرگانی مهر و نقره فام است.

  • شاید بهتر بود اپل، نرخ به‌روزرسانی بالاتر از 60 هرتز را برای این صفحه نمایش در نظر می‌گرفت تا از هرجهت آن را بی‌نقص جلوه دهد.
  • اگرچه در سال ۲۰۱۶ آیفون SE شباهت‌های زیادی به آیفون مورد انتظار ما داشت، اما در نسل دوم آیفونهای SE تغییراتی صورت گرفت به طوری که از آیفون مورد انتظار ما فاصله گرفت.
  • وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی دستگاه هم بر عهده‌ی Apple GPU چهار هسته‌ای است.

با این وجود هر دو گوشی در مجموع دارای صفحه نمایش بسیار خوب و باکیفیتی بوده و از نظر کیفیت صفحه نمایش، تفاوت ملموسی بین گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو، وجود ندارد. بگذارید در همین ابتدا نکته‌ای که سروصدای زیادی را برای اپل به دنبال داشت، مطرح کنیم؛ همانطور که می‌دانید سری گوشی‌های جدید اپل شارژر دیواری در بسته‌بندی ندارند! اپل سال‌های پیش، یک شارژ کند 5واتی قدیمی در بسته‌بندی قرار می‌داد اما امسال دیگر شاهد همان هم نیستیم! پس اگر می‌خواهید گوشی‌تان را شارژ کنید یا باید شارژر یا پورت USB-C داشته باشید یا با پرداخت هزینه حدودی 20دلار شارژ 20واتی اپل را بخرید.

آیفون ۱۲ مینی اپل – ۱۲۸ گیگ

ویژگی‌های فنی نمایشگر آیفون 12 را قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از HDR10، Dolby Vision و True Tone تکمیل می‌کنند که هرکدام، تاثیر خاص خود را در کیفیت ارائه شده برجا می‌گذارند. شاید بهتر بود اپل، نرخ به‌روزرسانی بالاتر از 60 وبلاگ 9to5mac.ir هرتز را برای این صفحه نمایش در نظر می‌گرفت تا از هرجهت آن را بی‌نقص جلوه دهد. با این حال، به‌جز زمانی که بازی‌های سنگین را اجرا می‌کنید، تفاوتی میان عملکرد نمایشگر iPhone 12 و دیگر پرچمداران بازار مشاهده نخواهید کرد.