گوشی آیفون 12 پرو طلایی دو سیم کارت 256 گیگابایت اپل آی تی بازار

همانطور که اشاره کردیم تراشه جدید اپل ویژگی‌هایی مانند HDR 3، Deep Fusion و حالت شب فوق‌العاده مطلوب را امکان‌پذیر ساخته است. فناوری HDR 3 نسخه هوشمند همان HDR است که به تصویر عمق می‌دهد تا خروجی بهتری داشته باشد. حالت شب، به‌طور خودکار فعال می‌شود و با افزایش زمان Exposure، تصاویری بسیار شفاف و واضح را در تاریکی شب می‌گیرد. طبیعی است که کیفیت تصاویر خروجی کاملاً دلخواه هستند اما همچنان مانند تصاویری که در نسل پیش دیدیم، چمن، بوته و اشیا و انسان‌ها در فاصله دور، برای دوربین بدون چالش نیستند و گاهی اوقات دفرمه می‌شوند. اما تصاویری که با لنز فوق‌عریض گرفته می‌شوند فوق‌العاده هستند و حتی میزان دفرمه شدن هم در آن‌ها به حداقل رسیده است. آیفون 12 پرو از یک مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی استفاده کرده است .

سری پرو آیفون 12

این ابعاد وزن ۱۶۴ گرم را به خود اختصاص داده است که واقعاً سبک محسوب می شود. بنا بر ادعای اپل، مقاومت این پنل‌های سرامیکی، ۴ برابر شیشه معمولی است، به همین دلیل دوام هر دو گوشی بسیار مناسب است. در مورد باتری این دستگاه باید اعلام کرد که بخشی می‌باشد که واقعا 9to5mac ارزش بحث بسیار بالایی دارد. برخوردار است که قابلیت‌های بسیار زیادی داشته و می‌تواند محیط بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته جالب این است که این دستگاه، همخوانی بسیاری در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار وجود دارد که درون آن خبری از وجود هنگی و باگ نیست.

برخلاف برندهای اندرویدی، اپل تا چند سال از موبایل‌های خود، پشتیبانی نرم‌افزاری به عمل می‌آورد که این مسئله باعث بهره‌گیری کاربران مدل‌های قدیمی از امکانات روز می‌شود. ویژگی مهم iOS، امکان تعامل این پلتفرم با دیگر سیستم‌عامل‌های کوپرتینویی‌هاست که دارندگان آیپد، مک‌بوک یا آی‌مک از آن استقبال می‌کنند. در ورژن 14 این سیستم عامل، خبری از برنامه‌های پیش‌فرض اضافی نیست و امنیت و حریم خصوصی کاربر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رابط کاربری آیفون، زیبایی و کارایی را به‌طور هم‌زمان ارائه می‌کند و عملکرد روان آن، باعث می‌شود از کار کردن با گوشی خود لذت ببرید. برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 12 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید.

باتری گوشی اپل ۱۲

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 12هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 12مراجعه نمائید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. اگر از بیرون به ماژول دوربین نگاه کنید فکر نمی‌کنید که در بخش گوشی آیفون 12 تغییر زیادی شده باشد. در پشت لنز دوتایی به همان شکلی که در سال 2019 تنظیم شده‌اند، قرار گرفته‌اند. اجازه ندهید چشمتان شما را فریب دهد، زیرا دوربین در برخی زمینه‌ها ارتقاء یافته، به طور خاص دوربین اصلی اکنون از طراحی جدید 7 عنصری با دیافراگم ƒ / 1.6 بهره می‌برد که بزرگترین دوربین در آیفون است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 12 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت 5G پارت ZA/A

گوشی موبایل «iPhone 12 Pro» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 12 Pro به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است.

  • تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نیز در حین رونمایی از محصولات عنوان کرد که «5G در هیجان‌انگیزترین مرحله خودش قرار دارد».
  • سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است.
  • پس اگر می‌خواهید گوشی‌تان را شارژ کنید یا باید شارژر یا پورت USB-C داشته باشید یا با پرداخت هزینه حدودی 20دلار شارژ 20واتی اپل را بخرید.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالامید برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کالامید و لینک به منبع بلامانع است.
  • درست است که کیفیت تصاویر سلفی به پای تصاویر دوربین اصلی نمی‌رسند اما خروجی تصویر کاملاً مطلوب است و به‌لطف حسگر تشخیص چهره، حتی جداسازی سوژه از زمینه هم به‌خوبی انجام می‌شود.
  • در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی بازرگانی مهر و نقره فام است.