گوشی اندروید بررسی و قیمت گوشی موبایل اندروید | 9to5mac Farsi

سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند سامسونگ، تبلت و گوشی‌ موبایل هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. در زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌ قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن قیمت گوشی های سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، گوشی سامسونگ را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد. قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جالب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.

http://1gamer.ir

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.

گوشی موبایل موتورولا

شاید از خود بپرسید خرید موبایل هوشمند از دارسو چه مزایایی دارد؟ کارکنان با تجربه فروشگاه اینترنتی دارسو همه برند ها را برای شما پوشش می دهند و به شما کمک می کنند تا دستگاه های مختلفی را براساس آنچه نیاز دارید، انتخاب کنید. گوشی موبایل که به دلیل استفاده از معماری شبکه سلولی، تلفن همراه نیز نامیده می‌شود، در طول سال‌ها رشد چشمگیری از نظر فناوری و اندازه داشته است. در فروشگاه اینترنتی دارسو، ما مجموعه متنوعی از موبایل‌های iOS و Android را داریم که از تلفن‌های همراه اصلی، تلفن‌های مجله خبری محصولات اپل رده پایین و میان‌رده گرفته تا گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته که از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برند. شما می توانید در میان طیف وسیعی از آیفون های اپل مانند iPhone 13 ، iPhone 13 mini ، iPhone 12 Pro، iPhone XR یا iPhone SE، iphone 14، iphone 14 plus، iphone 14 max، iphone 14 pro max و … مطابق با نیاز خود، گوشی هوشمند مدنظر خودتان از برند اپل را از فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.

گوشی سامسونگ A13 | حافظه 64 رم 4 گیگابایت ا Samsung Galaxy A13 64/4 GB

صفحه نمایش‌های بزرگ، کیفیت بالای قطعات سازنده، قدرت بالای پردازنده، پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مثل 5G و استفاده از فناوری‌های تسهیلگر دیگر مثل تشخیص چهره، قابلیت شارژ هرچه سریع‌تر، شارژ بی‌سیم و واترپروف از ویژگی‌های این گوشی‌ها هستند. همان‌طور که قبلا ذکر شد، گوشی‌های هوشمند دارای قیمت‌هایی هستند که بسیار متفاوت است. بدیهی است که با بالا رفتن زنجیره ارزش از نظر سرعت پردازنده، حافظه، دوربین و نمایشگر، قیمت ها به سمت بالا می‌روند. اما اجازه ندهید بودجه شما را از خرید گوشی هوشمندی که واقعاً می خواهید باز دارد. امروز( دوشنبه 17 بهمن ماه) قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار آزاد تهران، اعلام شد. اگر در مورد پرداخت آنلاین نگران هستید، همیشه می توانید بخش کیف پول را انتخاب کنید و آن را به هر مبلغی که نیاز دارید شارژ کنید.

ممکن است بگویید رنگ موبایل را چطور انتخاب کنیم، در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. در سایت ما برای شناخت دقیق‌تر محصول تمام رنگبندی‌ها ارائه شده و کافیست شما روی رنگ مورد نظر خود کلیک کنید تا رنگبندی درست محصول، نوع طراحی و پرداختی که روی موبایل استفاده شده را ببینید. همچنین در رابطه با قیمت گوشی این نکته را هم مد نظر داشته باشید، اینکه یک کمپانی از چه کانالی و از چه روشی محصول خود را به فروش برساند نیز بر قیمت محصول تاثیرگذارست. در نتیجه هم در برندهای پیشرو می‌توانید گوشی‌هایی با قیمت مناسب‌تر و کیفیت متوسط پیدا کنید و هم در برندهایی که معمولاً به‌عنوان برندهای ارزان‌قیمت شناخته می‌شوند گوشی‌های پرچم‌دار باکیفیت برتر و قیمت بالاتر یافت می‌شوند.

البته اگر به مقایسه گوشی های مختلف بپردازید، متوجه می‌شوید که موارد دیگری مثل جنس بدنه، امکانات نرم‌افزاری و حتی برند آن روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. با وجود اینکه فاکتور قیمت موبایل همچنان تاثیرگذارترین مورد در تصمیم نهایی ما محسوب می‌شود، ولی وقتی قصد دارید موبایل جدید تهیه کنید، به کمک ابزارهای مقایسه گوشی که در این بخش وجود دارد، می‌توانید مدلی متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید. سری سامسونگ گلکسی که با سلیقه طراحی شده و دارای ویژگی های فراوانی است، به دلیل ویژگی های کاربر پسند و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است. برای ارتقاء به گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید قیمت انواع گوشی‌های هوشمند را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. پیشنهاد ما این است که حتماً در ابتدا بازار آنلاین را چک کنید و مقایسه قیمت‌های گوشی موبایل را انجام دهید و بعد اقدام به خرید کنید که متحمل ضرر نشود.

  • آیفون های اپل از نظر کیفیت دوربین و همچنین انتخاب برنامه هایی که در اپ استور ارائه می دهند، برتر هستند.
  • گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است.
  • واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند.
  • بااین‌وجود نمی‌توان قدرت برند اپل و نحوه تولید گوشی این شرکت را هم نادیده گرفت.

به همین منوال در هر کشور برندهای بومی، یا برندهای بزرگی که پیش از این در حوزه‌های دیگری فعالیت می‌کردند، مثل کاترپیلار، نیز شروع به تولید موبایل کردند. با زیاد شدن طرفداران موبایل، برندهای مختلف و زیادی شروع به تولید و عرضه‌ی آن کردند. البته تکنولوژی ساخت موبایل، سریع‌ترین پیشرفت را نسبت به تمام ابزارهای ساخت دست انسان داشته و در حدود 100 سال، تمام تکنولوژی متعلق به آن دگرگون شده است. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد.

گوشی موبایل جی پلاس مدل S10 2022 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت