گوشی اندروید بررسی و قیمت گوشی موبایل اندروید | 9to5mac Farsi

این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب گوشی مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد. پردازنده‌‌‌های استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌ های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازنده‌های اسنپدراگون در بازی‌‌ها نسبت به نمونه‌های مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسی‌های گوشی مراجعه شود. یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچی HD یا QHD معمولا گزینه ایده آلی است. این به شما امکان می دهد از یک تجربه رسانه ای غنی لذت ببرید در حالی که حمل آن در جیب یا کیف شما آسان است.

این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند. قیمت گلکسی A13 که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار به‌حساب می‌آید، دست‌کم پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. رقمی که مفاف خرید گلکسی A13 با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت را می‌دهد و فروشنده‌های موبایل نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن را حدود شش میلیون می‌فروشند. فروشگاه اینترنتی دارسو اکثریت گوشی های هوشمند خود را تضمین می کنند و آنها را بصورت کاملا نو و آکبند به فروش می رساند. خرید گوشی رجیستر شده، چیزی است که این روزها در بازار ایران کاملا به آن نیاز دارید. گوشی های هوشمند میان رده از سری POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند.

زمانی که همه ما نام برند اپل را می شنویم، یک گوشی همه چی تمام با قیمت بسیار بالا در ذهنمان نقش می بندد. همیشه گوشی های این برند در صدر لیست قیمت گوشی ها قرار دارند و قیمت آن ها در برابر پرچم داران سامسونگ و شیائومی بسیار بالاتر است. برخی از مشتریان چنان به گوشی های آیفون علاقه مند هستند که حاضرند حتی به سراغ خرید مدل دست دوم آن بروند. در کشور ما افزایش دلار، بیشترین تأثیر را بر قیمت این گوشی های لوکس و گران قیمت دارد. در این چند سال اخیر، عوامل مختلفی مانند تحریم ها و ویروس کرونا بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل به خصوص گوشی های تولید برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل افزایش پیدا کند. البته این مسئله به این معنا نیست که دیگر در دنیای امروز امکان خرید گوشی ارزان برای کاربران وجود نداشته باشد، زیرا نه تنها اقتصاد ایران بلکه اقتصاد تمام دنیا با بحران روبه رو شده است و درنتیجه شرکت های تولید موبایل به فکر راهکارهایی برای کاهش قیمت محصولات خود افتادند.

  • برخی دیگر از مخاطبان دوست دارند که بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار را داشته باشند؛ بنابراین می توان گفت که انتخاب یک گوشی پرچمدار سامسونگیا پرچمدار آیفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد.
  • فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.
  • این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند.
  • با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان‌رده‌ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد، اقدام به عرضه‌ی انواع گوشی میان رده سامسونگ با نام سری A وM کرد.

پس اگر گوشی قیمت مناسب را برای خرید مدنظر دارید می توانید از تخفیفات مناسبتی و جشنواره‌ها استفاده کنید یا محصول را با بهترین قیمت نسبت به دیگر جاها خریداری کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازی‌های آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریع‌تری را انتخاب کنید. مجله خبری محصولات اپل آیا امکانات و قابلیت‌های مدل پرچمدار برایتان ضروری است؟ اگر بله پس پرداخت قیمت بالای مدل پرچمدار منطقی است. با این حال، گوشی های هوشمند موبایل بسیار بیشتر از یک ابزار ساده هستند. گوشی‌های هوشمند و موبایل‌های امروزی همه‌کاره هستند و می‌توانند جایگزینی برای چند ابزار مورد استفاده در روزمره شما باشند.

Apple iPhone 13 Pro Max 128G Mobile Phone

اگر طرفدار آیفون و سیستم‌عامل iOS هستید گزینه‌های کمتر و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت؛ در بین پرچمدارهای اندرویدی نیز سامسونگ گران‌ترین گزینه‌ها و شیائومی ارزان‌ ترین گوشی ها را دارد. می‌توانید پس از تماشای عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید. گلکسی A53 نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل جانشین A52s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد.

http://1gamer.ir

در حال حاضر گوشی‌های موبایل تنها برای سرگرمی یا کار استفاده نمی‌شوند، بلکه حتی رفتارهای جمعی و گروهی ما تحت تاثیر نحوه استفاده از این ابزار و تکنولوژی‌های مربوط به آن قرار گرفته است. طبیعی است با فراگیر شدن موبایل هوشمند، نیاز داریم دانش خود را درباره آن افزایش دهیم تا بتوانیم مناسب‌ترین و بهترین مدل را خریداری نماییم. اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید و یا از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند بیشتر وقایع طول روز خود را ثبت کنند، به دوربین گوشی و پردازنده هم‌زمان با هم توجه کنید. اگر گوشی شما پردازنده خوبی نداشته باشد حتی اگر کیفیت و دقت حسگر دوربین‌هایش زیاد باشد بازهم نمی‌تواند کیفیت عکاسی لازم را داشته باشد، پس سعی کنید هر دو ویژگی را با هم داشته باشید. بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل طرفداران بسیاری دارند البته این محبوبیت تا حدودی به علت قیمت گوشی هواوی نیز می‌باشد که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده بسیار مناسب است. این نکته بسیار اهمیت دارد که شما برای خرید گوشی به سراغ یک نمایندگی معتبر فروش بروید تا از اصالت کالای خریداری شده و ضمانت آن مطمئن باشید.گوشی را به دقت بررسی کنید.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G – بزرگی در مقیاس اعدادحتی پیگیرترین طرفداران شیائومی نیز این روزها در تشخیص دقیق و بلافاصله گوشی‌های متعدد و مختلف این برند … به عنوان یک اصل کلی عموما در شرایط مساوی از نظر رزولوشن، نمایشگرهای اولد نسبت به LCD‌ها برتری دارند؛ البته ممکن است نمونه‌های اولد بدی هم در بازار (به خصوص بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها) وجود داشته باشد. روشنایی بسیار بالا، کنتراست عالی و طراوت رنگ‌ها از جمله ویژگی‌های نمایشگر اولد است و عموما این نمایشگرها خوانایی بیشتری در فضای باز نیز ارائه می‌کنند. تقریبا تمام پرچمداران بازار از نمایشگر اولد استفاده می‌کنند و بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها نیز خوشبختانه در سال‌های اخیر از این نوع نمایشگر بی‌نصیب نمانده است. هر زمان که به مکان‌های عجیب و غریب می‌روید، نگران حمل نکردن دوربین DSLR خود نباشید زیرا گوشی های هواوی به شما امکان می‌دهند با دوربین اصلی خود مناظر خیره‌ کننده را با رنگ‌های غنی و زنده ثبت کنید. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند.

مزیت‌های خرید آنلاین گوشی موبایل

پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد.

گوشی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G