گوشی اپل آيفون iPhone 12 ظرفیت 128 گيگ خريد و قيمت آیفون12 اپل ارتباط

علاوه بر این، رنگ‌های سرگرم کننده بیشتری از نقره‌ای گرفته تا رنگ گرافیتی و طلایی برای این گوشی‌ها عرضه شده است. اندازه صفحه نمایش در آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس به‌ترتیب ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ وبلاگ 9to5mac.ir پیکسل و ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ پیکسل است. آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هر کدام از فناوری 5G، صفحه نمایش، پردازنده و قابلیت‌های نرم‌افزاری که در بالا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، تشکیل شده‌اند.

سلفی و ویدئو؛ مکس بین!

اپل دیگر در طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند خود از نمایشگرهای ال سی دی استفاده نمی‌کند و آیفون 12 برخلاف نسل قبلی خود مجهز به نمایشگری قدرتمندتر و بهینه‌تر شده است. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. باتری این گوشی هوشمند با قدرت 2815 میلی آمپر قادر است در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود؛ همچنین امکان فست شارژ در آن وجود دارد. آیفون 12 از IOS14.1 بهره می برد، اما امکان ارتقا IOS15 در آن وجود دارد.

  • دوربین سلفی ایفون ۱۲ نیز از یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک سنسور SL 3D ( سنسور عمق و سنسور بیومتریک) بهره برده است.
  • این موضوع باعث می‌شود تا آیفون 12 ابزاری بسیار کارآمد برای انجام وظایف پیشرفته باشد و حتی بتوان با آن بازی‌های ویدیویی را به بهترین نحو ممکن اجرا کرد.
  • همچنین ایفون ۱۲ برای افزایش حافظه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.
  • اپل سال‌های پیش، یک شارژ کند 5واتی قدیمی در بسته‌بندی قرار می‌داد اما امسال دیگر شاهد همان هم نیستیم!
  • البته حسگر تشخیص چهره به دوربین سلفی کمک می‌کند تا امکان عکاسی از تصاویر پرتره را بهبود بخشد.

حتی پردازش مبتنی بر شبکه عصبی هم در آیفون جدید با عملکرد بهینه 70درصدی همراه شده است تا به خدمت فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بیاید. مودم X55 5G هم در دل تراشه A14 قرار گرفته است تا آیفون جدید به شبکه ارتباطی 5G مجهز شود و از این نظر هم چیزی کم نیاورد. ویژگی‌های به‌روز دوربین مثل HDR 3، Deep Fusion، Dolby Vision و دیگر ویژگی‌های این‌چنینی هم بدون وجود قدرت بالای A14 امکان‌پذیر نبودند. به همین دلیل است که در اندازه‌گیری‌هایی که شرکت‎‌های مختلف به‌عمل آورده‌اند، سری iPhone 12 را سریع‌ترین محصولات بازار دانسته‌اند. تمام گوشی های سری آیفون 12 (از جمله همین ورژن استاندارد) همراه با سیستم عامل iOS 14.1 به بازار عرضه شدند.

در بالا و وسط نمایشگر، یک سلفی و یک اسپیکر مکالمه در کنار هم قرار گرفته اند. جلوی دستگاه، یک نمایشگر ۶.۱ اینچی را در خود جای داده که چیزی در حدود ۸۵ درصد از آنرا پر کرده. IPhone 12 در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی و بنفش به بازار عرضه شده است. اما اینکه در کدام بازار و کجای دنیا چگونه عرضه می شود تفاوت هایی دارد.

نقاط قوت گوشی iPhone 12

در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 12می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. گوشی آیفون ۱۲ همچنین می‌تواند به صورت بی سیم با حداکثر سرعت 15 وات شارژ شود، که به طور قابل ملاحظه‌ای بهتر از نسخه‌ی پیشین است. همانطور که می‌دانید ایفون‌۱۲ همراه با شارژر و هندزفری ارائه نمی‌شود و باید آنها را جداگانه تهیه کنید. همانطور که اشاره شد برخورداری از مواد کریستالی سرامیک شیلد قابلیت چهار برابری مقاومت و دوام را به ایفون۱۲ می‌دهد که از آسیب دیدن گوشی هنگام ضربه جلوگیری می‌کند. از دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به شیشه‌ی ضدخش، پوشش اولئوفوبیک، قابلیت بصری دالبی، گستره‌ی رنگ عریض و سنسور True-tone اشاره کرد.

آیفون 12 ظرفیت 64 گیگ (گارانتی شرکتی)