گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایت استوک ادج شاپ

از دیگر قابلیت های صفحه نمایش آیفون 11 می توان به حساسیت لمسی 120 هرتز اشاره کرد. گوشی آیفون ۱۱ می‌تواند انواع ویدیوها را در انواع رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌ها با همه snapperها ضبط کند و حتی در صورت داشتن برنامه مناسب می‌تواند این کار را همزمان هم انجام دهد. اگر گزینه Crop Out of the Frame برای فیلم‌ها فعال باشد، گوشی از دوربین فوق عریض برای گرفتن ویدئو استفاده می‌کند. ویدئوهای دوربین اصلی به صورت اپتیکال و دیجیتال تثبیت می‌شوند، در حالی که تصاویر دوربین فوق عریض فقط به صورت دیجیتالی ضبط می‌شوند.

هنگامی که حرف از بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کارآزموده‌ترین تحلیل‌گران دست به کار می‌شوند، زیرا در تمامی بخش‌های گوشی‌های این برند شاهد بالاترین سطح کیفیت و نوآوری‌های تازه‌ای هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر وبلاگ 9to5mac.ir گوشی‌‌ای در عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود را در چیپست A13 bionic به تمامی کاربران نشان داد و حتی پس از گذشت 2 سال از معرفی‌، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

باید گفت که ایفون 11 پرو در تست باتری ما زمان 10 ساعت و 5 دقیقه را ثبت کرد و اگر واقعا به دوام باتری اهمیت می‌دید بهتره که سراغ11 پرو مکس بروید. آیفون XS MAX 10 ساعت و 38 دقیقه باتری را نگه می‌داشت درصورتی که آیفون 11 پرو مکس زمان 11 ساعت و 54 دقیقه را ثبت کرد. برای تست دوربین، دو گوشیایفون 11 پرو مکس و سامسونگ Galaxy note 10 plus را هنگام دویدن در پارک باهاشون فیلمبرداری کردیم که در ابتدا سامسونگ عملکرد بهتری نشون داد، اما وقتی دقت کردیم دیدیم که ایفون جزئیات را خیلی بهتر نشان داد.

اپل اسمارت فون آیفون 11 را به سیستم عامل iOS 13 مجهز کرده که قابلیت ارتقا تا iOS 13.1 را داشته و ویژگی های جذابی دارد به علاوه حاکی از وجود یک رابط کاربری قوی می باشد. حالت Dark mode در سیستم عامل iOS 13 یکی از تغییرات اساسی این سیستم عامل بوده که باعث کاهش مصرف انرژی باتری شده، به علاوه باعث می شود تا چشم در شرایطی که نور کمتر است، اذیت نشود. یکی از ویژگی های جدیدی که به iOS 13 اضافه شده این است که می توان با نگه داشتن دکمه شاتر دوربین و حرکت انگشت به سمت چپ، به جای حالت burst، ویدیو ضبط کرد. اگر انگشت را به سمت راست حرکت دهید، ضبط فیلم قطع می شود و انگشت را بردارید و به زوم یا تنظیم نور بپردازید. دستیار صوتی siri که بهینه شده برای سیستم عامل iOS می باشد در نسخه iOS 13 بهبود یافته و به صورت بهتر عمل می کند. به کمک این قابلیت می توان هنگام رانندگی یا در حال راه رفتن، تماس گرفت یا پیامک ارسال کرد.

  • وزن آیفون۱۱ نیز 194 گرم بوده و با طراحی خمیده‌ای که در لبه‌های خود دارد آن را به یکی از گوشی‌های بسیار خوش دست بازار تبدیل کرده و عملاً در مکالمات طولانی و استفاده‌ی زیاد، در دست گرفتن آن برای کاربر خسته کننده نخواهد بود.
  • این مدل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بعنوان لنز اولتراواید و یا فوق عریض استفاده می‌کند.
  • ایفون 11 پرو کوچک تر است و صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد و بهترین گزینه برای کسانی که گوشی خوش دست تر می‌خواهند است.
  • در حال حاضر، دوربین سلفی یک لنز 12 مگاپیکسلی است که هنوز هم با یک سنسور TOF همراه است.
  • ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی گوشی آیفون ۱۱ از مدل Pro بزرگ‌ترست و با حداکثر روشنایی 625 نیت در زیر نور آفتاب نیز خوانایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.
  • و دیگر قابلیت Smart HDR آن است که صحنه ها و فریم های مختلف با نوردهی های متفاوت را با هم ترکیب میکند و یک عکس با کیفیت و خلاقانه را برای شما ایجاد میکند.
اولی دوربین دوگانه‌ای است که زاویه 120 درجه و لنز 13 میلی‌متری را به کاربر هدیه می‌دهد و دومی حالت شب خودکار است که به‌خوبی عمل می‌کند. تنها چیزی که این ست‌آپ دوربین نسبت به گوشی 11 Pro کم دارد، لنز تله‌فتوای است که زوم اپتیکال 2 برابری داشت. البته اپل سعی کرده است با استفاده از زوم دیجیتال 5 برابر این مشکل را تا حدی پوشش دهد. گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایتشرکت اپل از گوشی آیفون 11 در تاریخ سپتامبر 2019 رونمایی کرد.

دسترسی سریع