گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایت استوک ادج شاپ

پردازنده ی نوین A13 هم که قدرتمندترین CPU حال حاضر جهان است در گوشی موبایل آیفون 11 به کار گرفته شده تا رتبه نخست قویترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد. شاید از نظر برخی کاربران قیمت آیفون 11 که حدود 750 یورو در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند منصفانه نباشد اما نباید ویژگی ها و قابلیت های این گوشی که قویترین پرچمدار را ایجاد می کند نادیده گرفت. فروشگاه اینترنتی موبایل‌کده آماده هر گونه مشاوره در خصوص خرید و قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو کارکرده است و شما می توانید با درج سوالات خود در قسمت پرسش و پاسخ و یا برقراری تماس با تیم پشتیبانی، مشاوره لازم را دریافت نمایید. این روزها زمان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه ها ی انسان است که باید از آن به صورت بهینه و با دقت استفاده کرد. درحال حاضر محصول “گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZA/A not Active دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت” موجود نمیباشد . در صورت تمایل میتوانید با فشردن دکمه زیر ، در صورت موجود شدن کالا در سایت از طریق پیامک و ایمیل مطلع گردید .

جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت. ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

علاقه‌مندان به این برند مشتاقند که با قابلیت‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوند. به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا قیمت آیفون ۱۳ مشاب.. Smart HDR افراد درون قاب را تشخیص می دهد و با آن متفاوت تر از اشیاء و سوژه ها برخورد می کند. اول آنکه به محض باز کردن دوربین گوشی 4 فریم پیوسته و پشت سرهم را باز می کند. و دیگر قابلیت Smart HDR آن است که صحنه ها و فریم های مختلف با نوردهی های متفاوت را با هم ترکیب میکند و یک عکس با کیفیت و خلاقانه را برای شما ایجاد میکند.

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

شرکت اپل گوشی آیفون ۱۱ را در سه مدل معرفی کرد که غیر از این نسخه، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس با رنگ خاص سبز نیمه شب نیز عرضه کرده‌است. ایفون۱۱ رنگ‌بندی بسیار جالب و متفاوتی دارد که‌خود به تنهایی دلیل خرید آیفون یازده کارکرده برای بسیاری از‌کاربران به‌این مدل است. رنگ‌های مشکی و سفید قدیمی آیفون‌ها با طراحی جدید مدل 11 در کنار رنگ‌های بسیار متفاوت سبز، بنفش، قرمز و زرد حق انتخاب بسیار زیادی به کاربران در زمان خرید ایفون 11 می‌دهد. باید گفت مانند گذشته لوگو این برند در‌پشت گوشی حک شده است و فلاش LED در‌کنار سنسور‌ها قرار دارد. جایگاه سیم کارت و دکمه پاور در‌یک سو و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه فیزیکی مربوط به Silent در‌طرف دیگر قرار دارد. در‌بخش زیرین قاب اما اسپیکر‌های این گوشی به همراه جایگاه USB آن خودنمایی می‌کنند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 256 گیگابایت (هدیه گلس,اپل آیدی,قاب)

ایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. این مدل به سخت‌افزاری قدرتمند و دوبینی عالی مجهزست و با وجودی که چند سال از ارائه‌ی آن می‌گذرد، هنوز یکی از بهترین گوشی‌هاییست که در بازار می‌توان یافت. آیفون ۱۱ حتی از نظر نرم‌افزاری هم به روزست و بعلاوه اپل تا چند سال آینده نیز از آپدیت آن پشتیبانی خواهد کرد؛ از 9to5mac همین رو گزینه‌ای مناسب برای خرید گوشی به شمار می‌رود. در ادامه با 19کالا همراه باشید تا قیمت آیفون ۱۱ و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم. با اینکه آیفون ۱۱ قیمت ارزان‌تری به نسبت سایر مدل‌های این سری دارد، اما با این حال باز هم گوشی ارزانی نیست. قیمت ایفون ۱۱ امروز در بازار به اندازه بسیاری از پرچمداران فعلی اندروید است.

  • قیمت ایفون ۱۱ امروز در بازار به اندازه بسیاری از پرچمداران فعلی اندروید است.
  • از کاربران عزیز خواهشمندیم قبل از خرید گوشی موبایل اپل آیفون 11 حتما در مورد صحت و کیفیت جنس مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل از جانب فروشنده مراتب را به مااطلاع دهند.
  • آیفون 11 با وجود اینکه از لحاظ دوربین و قدرت پردازشی از iPhone XR قوی تر است اما طبق گزارشات بدست آمده، اپل این گوشی را با قیمت پایه پایین تر روانه بازار خواهد کرد.
  • دیگر ویژگی جذاب ایفون یازده حالت شب یا همان Night Mode که دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 ا است.