گوشی اپل آیفون 12 پرو حافظه 256 گیگابایت ماناتل پارس

پوشش و دقت رنگ صفحه نمایش آیفون 12 بسیار بالاست؛ به‌گونه‌ای که حتی برای انجام کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم می‌توان روی آن حساب باز کرد. آیفون ۱۲ پرو در چهار رنگ، آبی اقیانوسی، گرافیتی، نقرهای و طلایی عرضه شده است، در حالی که آیفون ۱۲ مشابه آیفون ۱۲ مینی در رنگ‌های سبز، سفید، آبی، قرمز و مشکی به کاربران عرضه شده است. رم گوشی آیفون ۱۲، ۴ گیگابایتی است و با سه حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگی عرضه شده است. آیفون ۱۲ مینی با حفظ بسیاری از قابلیت‌های سایر آیفونهای ۱۲، دارای یک نمایشگر ۴ اینچی و باتری با ظرفیت ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعت است. از سال ۲۰۱۳ زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که آیفون قصد دار یک گوشی پرچم‌دار و اصطلاحاً جمع و جور را معرفی کند. اگرچه در سال ۲۰۱۶ آیفون SE شباهت‌های زیادی به آیفون مورد انتظار ما داشت، اما در نسل دوم آیفونهای SE تغییراتی صورت گرفت به طوری که از آیفون مورد انتظار ما فاصله گرفت.

  • چنین چیزی با تمام شارژرهای بی‌سیم Qi موجود سازگار است، اما کارکرد اصلی آن را می‌توانید در خانواده جدیدی از لوازم جانبی اپل مشاهده می‌کنیم که برای شارژر بی‌سیم عرضه شده است.
  • البته به‌روزرسانی‌های دیگری هم مثل کوچک‌تر شدن پنجره اعلان و تماس دیده می‌شود که درکل کار با گوشی را مطلوب‌تر کرده است.
  • این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌ طوری‌ که در اندازه­‌ی 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است.

این فناوری در واقع بسیار ساده است؛ اپل مگنتی را زیر قاب پشتی قرار داده است تا شارژ بی‌سیم بدون دردسر انجام شود. حتی با استفاده از این مگنت می‌توانید کیف پول مخصوص یا جاکارتی هم به گوشی‌تان اضافه کنید. البته کاورهای مخصوص هم کار با این محصول راحت‌تر روی گوشی قرار می‌گیرند. به‌نظر می‌رسد که اپل بدون حواشی خاص خودش، قرار نیست گوشی را روانه بازار کند. این بار هم نبود شارژر دیواری در بسته‌بندی سری آیفون 12 سروصدای زیادی به پا کرد. البته همچنان می‌توانید شارژ 20واتی اپل را جداگانه با قیمتی حدودی 20دلار تهیه کنید.

لوازم جانبی آیفون iPhone 12 Pro / iPhone 12

قیمت ایفون۱۲ با در نظر داشتن مقدار کم فضای ذخیره سازی و نبود شارژر موجود آنچنان که در ابتدا به نظر می‌رسد ارزان نیست. البته در آیفون۱۲ از برخی ویژگی‌های برجسته اندرویدی نظیر بزرگنمایی دیجیتال قدرتمند و نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالا خبری نیست، 9to5mac اما به جای آن از مشخصات کلیدی عالی بهره می‌برد. در ادامه با 19کالا همراه باشید تا به بررسی ایفون ۱۲ بپردازیم و توضیحاتی در مورد مشخصات ایفون ۱۲ و قیمت آیفون ۱۲ بدهیم. همه ویدئوهای گرفته شده با iPhone 12 به لرزشگیر سینماتیک دیجیتالی مجهز شده‌اند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپل آیفون 12” لغو پاسخ

از ویژگی‌های استاندارد گوشی‌ها می‌توانیم به حالت پرتره با امکان کنترل عمق، زوم دیجیتالی ۵ برابری، کاورهای لنز کریستال یاقوت کبودی، پیکسل‌های دارای ۱۰۰ درصد امکان فوکوس، حالت شب، پانوراما و OIS اشاره کرد. از ویژگی‌های پیشرفته نیز می‌توانیم به Smart HDR 3 اشاره کنیم که جزئیات بیشتری را به شما ارائه می‌دهد و تنظیمات بهتری برای رنگ، کنتراست، و سر و صدا خواهید داشت. Deep Fusion و عکاسی محاسباتی به ترکیب تصاویر شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نهایت کنتراست را داشته باشید.

نقد و بررسی ايفون ١٣ ظرفیت 512 گیگابایتبالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد. علاقه‌مندان به این برند مشتاقند که با قابلیت‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوند. به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا.. نقد و بررسی ايفون ١٣ ظرفیت 256 گیگابایتبالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد. خرید قاب آیفون یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی باید انجام دهید.

میزان حافظه داخلی و رم آیفون 12