گوشی اپل آیفون 12 پرو حافظه 256 گیگابایت ماناتل پارس

ضمن اینکه در هر صورت، لرزش‌گیر الکترونیکی ، سطح کار شما را به‌شکل قابل‌ملاحظه‌ای بالا می‌برد. اگر آیفون 12 را روبه‌روی خود نگه داریم، نمایشگری 6.4 اینچی را مشاهده می‌کنیم که 86 درصد از سطح پنل جلویی را پوشش داده است. یک کادر مشکی رنگ در مرکز بخش بالایی این صفحه طراحی شده که دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چند سنسور را میزبانی می‌کند. در پشت دستگاه، به وبلاگ 9to5mac.ir جز لوگوی مشهور اپل، ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود که در گوشه‌ی بالای سمت چپ بدنه، جای داده شده است. دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته و کناره‌ی سمت چپ، پذیرای کلیدهای کنترل صدا، دکمه‌ی سایلنت و اسلات سیم‌کارت است. اسپیکرهای استریو و پورت لایتنینگ، بخش زیرین دستگاه را اشغال کرده‌اند و در قسمت بالایی، هیچ‌گونه کلید یا پورتی مشاهده نمی‌شود.

  • گوشی ایفون ۱۲ در نسخه‌های 4/64، 4/128 و 4/256 گیگابایتی راهی بازار می‌شود که قیمت آیفون ۱۲ برای آنها کمی متفاوت است.
  • این‌ها ویژگی‌هایی هستند که در محدوده مدل‌های آیفون ۱۲ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
  • موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد.
  • هرکدام از مدل‌های مختلف سری آیفون ۱۲ در اندازه‌ی صفحه نمایش باهمدیگر تفاوت دارند رنگ‌بندی، تنظیمات دوربین و حافظه‌ی ذخیره سازی، از مواد دیگری هستند که این گوشی‌ها را از همدیگر متمایز می‌کنند.
  • قیمت های میلانو رقابتی است و سعی دارد با کمترین نرخ سود محصول را به دست کاربر برساند .
نتیجه این تغییرات 27 درصد بهبود عملکرد در شرایط کم نور است، که همراه با پیشرفت‌های Smart HDR و Deep Fusion، باید در در کمترین شرایط نوری به جزئیات بیشتری دست یابد. تصاویری که در نور روز با ایفون 12 ثبت می‌شوند رنگ‌های زنده و واقعی، کیفیت بسیار خوب و به هر چیزی در قاب عمق بیشتری می‌بخشد. دوربین سلفی ایفون ۱۲ نیز از یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک سنسور SL 3D ( سنسور عمق و سنسور بیومتریک) بهره برده است. این دوربین از قابلیت HDR، gyro-EIS و فیلم‌برداری با کیفیت 4k، سرعت 24، 30 و 60 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری فول اچ دی با سرعت 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه نیز بهره می‌برد. در مجموع، کیفیت گوشی ایفون ۱۲ نسبت به قبل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و ارزش خرید ایفون۱۲ را بالا برده است. با این حال، آنچه بیشتر مد نظرست، تعهد اپل برای به روز نگه داشتن آیفون‌های قدیمی با جدیدترین نرم افزار برای سال های متمادی است، بیشتر از آنچه که همتایان اندرویدی آن هرگز ندیده‌اند.

گوشی های آیفون همواره به ارائه‌ی بالاترین کیفیت در قالب ساده‌ترین روش‌ها مشهور بوده‌اند. آیفون 12 نیز امکانات و قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیارتان می‌گذارد که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است. نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و سخت‌افزار پرقدرت، لذت اجرای بازی‌ها و تماشای فیلم و سریال را دو چندان می‌کنند؛ دوربین بی‌رقیب هم در ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها، همراه خوبی برای شما خواهد بود. دریافت منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، عامل دیگری است که ارزش خرید iPhone 12 را بالا می‌برد.

بررسی آیفون 12 | قدمی رو به جلو از طرف اپل

قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون 12 Pro تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که این بار به شکل چهار‌گانه در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. سه دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی به‌همراه دوربین چهارم از نوع عمیق TOF 3D LiDAR scanner عکس‌هایی با کیفیتِ کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد.

گوشی اپل iPhone 12 حافظه 128 گیگابایت

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. میلانو برند شرکت الماس تجارت اسپادان ارتباط است که با شعار ” هزینه کمتر، انتخاب بهتر” اقدام به راه اندازی وب سایت نموده است . قیمت های میلانو رقابتی است و سعی دارد با کمترین نرخ سود محصول را به دست کاربر برساند . در شرایط معمولی میتواند تا ۱۷ ساعت فعالیت مداوم و ۶۵ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند. پایین فریم دستگاه، دو عدد اسپیکر استریو و درگاه USB و همچنین میکروفن دستگاه جای گرفته اند. در سمت راست دستگاه، کلید پاور و یک شیار برای انتقال امواج میلیمتری (مربوط به َبکه ۵G) قرار گرفته است.