گوشی اپل مدل Apple IPhone 11 Pro 256GB 9to5mac Farsi

در صفحه جدید، گزینه System icons را جستجو کنید. باز هم تکرار میکنیم که این گزینه بسته به دستگاهتان میتواند متفاوت باشد. برای آمادهسازی خودتان با شرایط مذکور توصیه میکنیم به مطالعه مقاله “چگونه گوشی سامسونگ یا آیفون اپل آب خورده را تعمیر کنیم؟ یا شاید هم به پرچمداران دو برند اپل و سامسونگ فکرمیکنید. این امر البته در تصاویر در محدوده بزرگنمایی 3.5X تا 5.2X چندان واضح نیست؛ اما اگر بزرگنمایی را به ده برابر افزایش دهید، متوجه وضوح پایینتر دوربین سونی در مقایسه با سامسونگ خواهید شد. شرکت اپل از سری گوشی های ۷ به بالا بسیار روی دوربین گوشی مانور داده است و زمان سری ۱۱ که گوشی های آیفون به دوربین سه گانه مجهز شدند این کیفیت بسیار افزایش یافت. اپل آن را با Smart HDR مجهز کرد و اندازه سنسور را برای گرفتن پیکسل های بزرگتر افزایش داد. شما با باز کردن گوشی میتوانید نگاهی به ساختار داخلی و قطعات گوشی اپل بیندازید.

گذشت از تمامی این ویژگی ها، سایه ی بزرگی با نام شرکت اپل که تولید کننده گوشی آیفون های است، در نوع خود بیشترین اثر را بر قیمت گوشی های آیفون دارد و همین امر مزید بر علت شده تا گوشی های آیفون از نظر قیمت به نسبت رقبای خود گران تر و یا به عبارتی دیگر در رنج بالاتری قرار داشته باشند. اما علت نخواندن سیم کارت در گوشی سونی چیست؟ از قسمت تنظیمات، سیم کارت را غیرفعال کردهاید. اگر شما فرزند کوچکی داشته باشید که علاقه زیادی به گوشی شما دارد، به احتمال زیاد ایجاد محدودیت در دسترسی به برخی از برنامهها و تنظیمات، با قابلیت Restrictions عصای دست شما خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر، تصاویر 4K را با دقت و قدرت ایجاد می کند و تمامی پیکسلهای تصویر با وضوح بسیار بالا و فوق العاده پردازش شده و به نمایش در می آید و حتی می توانید جزئیات ریز را هم دید، سیستم عامل اندروید قابلیتی است در این تلویزیونها که شما می توانید به راحتی وب گردی کنید و در صفحه تلویزیون علاقه مندیهای خود را ببینید و از این امکانات جذاب و کاربردی تلویزیون خود استفاده نمایید.

قسمت افزایش و کاهش صدای گوشی نیز در بالای همه قرار گرفته و همچنین یک دکمه بسیار خاص در انتهای همه این سیستم پیاده شده که دکمه عکسبرداری 2 مرحلهای است که میتواند بسیار کاربردی باشد. سیستم دوربین سهگانه شامل یک دوربین زوم اپتیکال 3X بوده و حالت شب بر روی تمام آنها کار میکند. اما در صورتی که این کد مشکل شما را رفع نکرد، مطالعه مقاله «علت کم شدن صدای گوشی در حالت اسپیکر و مکالمه» میتواند در رفع مشکل به شما کمک کند. در این وضعیت دو حالت وجود دارد یا مشکل از هارد گوشی است و باید گوشی خود را جهت بررسی و تعمیر نزد کارشناس ببرید و یا گوشی شما به «خواب مرگ» رفته است.

خوشبختانه تمامی خدمات تعمیراتی نمایندگی اپل همراه با ضمانت میباشد از اینرو نه تنها خیال شما از اینکه موبایل خود را به مرکز معتبر و تخصصی سپردهاید راحت است بلکه از این نظر هم آسوده خاطر هستید که تعمیر گوشی آیفون در این مرکز همراه با ضمانت است. زومیت قیمت گوشی های آیفون را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. بنابراین توصیه میکنیم اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید، حتماً از فروشگاههای معتبر تهیه کنید. بنابراین ممکن است هنگام ارتقاء نسخه iOS با کندی سرعت قابل توجهی مواجه شوید. خرید گوشی iPhone (اپل) با توجه به نوسانات قیمت آیفون کار بسیار دشواری است؛ بنابراین تنها در هنگام خرید آیفون میتوان از قیمت گوشی Apple مطلع شد. میتوان گفت که اپل بیشتر مواقع در این زمینه نسبت به رقبای خود، ضعیفتر عمل کرده است. در جهت رفع مشکل نخواندن سیم کارت در گوشی سونی خود، میتوانید از ترفندهای زیر استفاده کنید. سیم کارت مورد استفاده معیوب و یا سوخته است. شما میتوانید از طریق این بخش بررسی تخصصی انواع آیفون جدید و ایفون های قدیمی را مشاهده کنید و سوالات خود در مورد این محصول را نیز از کارشناسان و دیگر کاربران بپرسید.

این دوربین ها می تواند با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری انجام دهند. همان گونه که در نمونههای زیر مشاهده میفرمایید، تصاویر دوربین سونی به اندازه دو محصول دیگر عریض نیست! جک هدفون 3.5 میلی متر دیگر روی این گوشی موجود نیست اما هنوز هم اسپیکرهای استریو روی آن وجود دارد. اولین دوربین در این مجموعه 12 مگاپیکسلی می باشد که از لنز 24 میلی متری واید در داخل خود استفاده کرده است. دوربین گوشی سونی اکسپریا ۵ شامل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است. در شرایط نامناسب نوری، عملکرد دوربین اکسپریا 1 IV در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس و گلکسی S22 اولترا ضعیفتر است. بر اساس تصاویر زیر لنز زوم متغیر دوربین اکسپریا 1 IV در مقایسه با دو گوشی دیگر تصاویر ماتتری میگیرد. هر دو این محصولات حاوی پردازنده اسنپدراگون 820، رم 3 گیگابایتی و دوربین 23 مگاپیکسلی هستند و اینک اکسپریا ایکس زد برجستهترین گوشی اندرویدی برند سونی در جهان خواهد بود. با اینکه قیمت گوشی آیفون در سری SE ارزانتر از مدلهای دیگر شده است، اما از کیفیت قطعات و پردازنده آن به هیچ عنوان کاسته نشده است. این گوشی با وجود اینکه پیشرفتهتر است اندازه کوچکتری دارد و با صفحه نمایش 5.8 اینچی عرضه میشود.

در سالهای اخیر شاهد این هستیم که انواع خانواده اپل در هر سری با تفاوت در ابعاد و تعداد دوربینها در ماژول پشتی ارائه میشوند. این گوشیها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و نسبت بالای ابعاد نمایشگر به بدنه طراحی آنها را بی نقص کرده است. از سوی دیگر افرادی که به قابلیت حمل اهمیت میدهند، باید تلفنهای همراهی را تهیه کنند که اندازه کوچکتری داشته باشد. از سوی دیگر، اپل در مورد نرمافزارهایی که تلاش دارند حریم خصوصی کاربران را نقض کنند، سختگیرانهتر عمل میکند و حافظه موبایلهای خود را در اختیار اپلیکیشنهای پیشفرض بیمصرف یا احتمالا خطرناک نمیگذارد. از سوی دیگر، دوربین اکسپریا چنین کاری نمیکند تا تصاویر آن کمی ماتتر و تاریکتر به نظر برسند. Xperia ACE III سونی از یک باتری 4500 میلیآمپر ساعتی نیروی خود را تامین کرده و ظاهرا از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آیاواس ۸ پشتیبانی میکند. هرگاه پای صحبت از برتری گوشی های اپل نسبت به گوشی های اندرویدی به میان میآید، قطع به یقین سیستم عامل iOS یکی از ویژگیهایی است که مورد اشاره قرار میگیرد. وارد قسمت تنظیمات شده و اقدام به آپدیت سیستم عامل تبلت و یا موبایل سونی خود کنید.

در برخی از محصولات شرکت اپل به ویژه آیفون 7 زمانی که شما قصد دارید که نگاهی به ساختار داخلی و گوشی اپل بیندازید با یک دریچه هوا پلاستیکی مواجه میشوید. در این قسمت قصد داریم شما را با پرکاربردترین و مهمترین قطعات گوشی آیفون آشنا کنیم. چگونه زبان گوشی سونی را فارسی کنیم؟ همان طور که می بینید دو طرف پورت شارژ گوشی دو پیچ ستاره ای (3.6 میلی متر) وجود دارند که باید آنها را با پیچ گوشتی مناسب باز کنیم. زمانی که شما نگاهی به ساختار داخلی و قطعات گوشی اپل انداختید و برد و پورت لایتنینگ را جدا کردید به دوربین جلو گوشی اپل میرسید.

اپلیکیشن Google را اجرا کنید و روی گزینهی More در نوار پایین صفحه بزنید. بهطورکلی قابلیت Google Digital WellBeing روی این گوشی فعالشده بنابراین میتوان هم بر اساس حرکات دست و هم بر اساس دکمههای پایین صفحه نمایش یک سری از موارد را فراخوانی کرد و انجام داد. از آنجا که شرکت اپل در طراحی بدنه گوشی های خود نهایت دقت را به کار می برد بنابراین گوشی ایفون دارای بدنه ای با طراحی بی نظیر و بدون عیب و نقص می باشد و در قسمت هایی همچون دکمه های فیزیکی هیچگونه مجرای نفوذی مابین آن به داخل دیده نمی شود اما در نسخه های فیک این طور نیست. چگونه دو نسخه از یک برنامه را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنیم؟ 11. با اتصال گوشی و یا تبلت سونی شما به سیستم برنامه اقدام به فلش گجت هوشمند شما میکند. در گوشیهای سونی برخی از آیکنها به صورت پیش فرض برنامه نویسی شدهاند که به آیکنهای سیستمی معروفند و از فعال بودن یک قابلت و یا یک تنظیم خبر داده و حتی به عنوان هشدار استفاده میشوند. گویا که گوشیهای اپل در این بازار ناپدید شدهاند.

هارد دچار اختلال شده و نیاز به بررسی دارد. زبان طراحی سری های مختلف آیفون شباهت بسیاری به یکدیگر دارد و معمولاً شرکت اپل هر چند سال یکبار در طراحی گوشی های خود تجدید نظر میکند. اگرچه بر روی کاغذ تعداد هستههای پردازنده مرکزی و پردازندههای گرافیکی گوشی اپل کمتر از تعداد هستههای موجود در سایر پردازندهها نظیر Snapdragon، Mediatek، Aderno، Mali و غیره باشد اما در واقعیت شاهد عملکرد درخشان و پرفورمنس قابل توجه آن هستیم. با داشتن پردازنده A13 Bionic، این گوشی انواع بازیهای سنگین را بهراحتی اجرا کرده و قدرت و سرعت خیلی خوبی دارد. با این حال دارای بهترین قطعات، صفحه نمایش عالی و سرعت فوق العاده است و طراحی سطح بالایی دارد.

خانواده iPhone 13 در چهار مدل گوشی iPhone 13 Pro Max، گوشی iPhone 13 Pro، گوشی iPhone 13 و گوشی iPhone 13 Mini به بازار عرضه شدند. پس از آن کمپانی شیائومی گوشی مدل Redmi Note 8 و بعد از آن هم مدل Redmi Note 9 را به دنیا معرفی کرد. سونی اکسپریا 5 مارک 2 نام پرچمدار جدید این کمپانی ژاپنی می باشد که با ظاهری همانند گوشی های قبلی سونی معرفی شده است. آسیب های فیزیکی نظیر سوراخ شدگی، ضربه شدید و تماس با رطوبت تمامی تعهدات گارانتی باتری گوشی سونی اکسپریا Sony Xperia E را لغو میکنند. در مقایسه با محصولات سایر شرکتها، آیفونها به علت طول عمر بالاتر و پشتیبانی طولانی مدت نرمافزاری، افت قیمت کمتری را تجربه میکنند.

دقت داشته باشید که هر آپدیت سیستم عامل iOS نیاز به حجم مشخصی دارد و حتما باید این مقدار فضای ذخیره سازی آزاد اطلاعات در گوشی آیفون شما وجود داشته باشد تا قادر به نصب آپدیت باشید. گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) از میکروفون دو کانالِ استریو بهروز شده همراه با سیستم اسپیکر جدید لغو کننده نویز خود موجب شده تا از کیفیت صدای سه بعدی استریو این محصول مطمئن شوید و صدای نویز پس زمینه نیز به خوبی کاهش یابد. مطمئن شوید که در گوشی شما، حافظه خالی کافی برای پردازش اطلاعات، وجود دارد. نه تنها خطوط خدمات مشتری عالی هستند، بلکه اپل در هر فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی خود نیز پشتیبانی عالی دارد. این در حالی است که نه آیفون و نه گلکسی چنین مشکلی ندارند.

آیفونها به دلیل مشخصات سختافزاری و امکاناتشان محصولاتی بالارده محسوب میشوند از این رو میانگین قیمت گوشی اپل نسبت به گوشیهای سایر سایت 9to5mac شرکتها بالاتر باشد. فروش این گوشی واقعا بی نظیر البته اپل این گوشی رو با همون قیمت 499 دلار عرضه کرد که توی هفته اول رونمایی اپل تونست 1 میلیون نسخه از این دستگاه رو بفروشه، توی مقایسه با آیفون 2جی رشد تقریبا 300 درصدی رو به همراه داشت! زیرا در اینصورت، تنها راهی که پیش رو خواهید داشت، تعمیر سخت افزاری گوشی است. مشکلات گوشیهای موبایل آیفون به دو دسته مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی میشوند. مشکل خاموش روشن شدن و یا بالا نیامدن و روشن نشدن صفحه گوشی سونی، در مدلهای z2 و سونی z، میتواند از مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری گوشی ناشی شود. سونی در این گوشی تصمیم گرفته از صفحه نمایش OLED استفاده کند و هیچ گونه بریدگی و یا حفره ای برای این گوشی در نظر نگرفته است و به جای این موضوع از حاشیه در قسمت پایین و بالای گوشی استفاده کرده است.

اما اگر برای راه اندازی مجدد این قابلیت اصرار دارید، کافیست سفارش تعمیر خود را در موبایل کمک به ثبت برسانید تا کارشناسان ما با بهترین روش های ممکن مشکل تاچ آیدی آیفون شما را برطرف کنند. همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به 11 مشکل رایج آیفون های اپل اشاره کردیم و راه حل برطرف کردن آن ها را هم شرح دادیم. گوشی های آیفون ریفربیشد، دستگاههایی هستند که به اپل مرجوع شده و پس از حل مشکل مجددا وارد بازار شدهاند.برای اطمینان از ریفربیشد نبودن گوشی ایفون دو راه وجود دارد. گوشیهای هوشمند طراحی شده توسط اپل مدتهاست که جایگاه قدرتمندی را در بازار موبایل به خود اختصاص دادهاند. همونطور که گفتیم سال 2016 اپل دو مدل گوشی معرفی کرد. 4 مدل از این دستگاهها تحت عنوان سری آیفون 13 به بازار عرضه میشوند و مدل دیگر، iPhone SE است که برخلاف پرچم داران اپل، برنامهی زمانی خاصی برای ارائهی هر نسل از آن وجود ندارد. چالش دیگری که کاربران در هنگام خرید گوشی آیفون با آن مواجه میشوند، این است که در بازار گوشی های اپل قلابی و فیک بسیاری وجود دارند که به جای گوشی آیفون اصلی به فروش میرسند.

اما در کنار همه محدودیتها، این اپلیکیشن کنترل بسیار خوبی بر روی تصاویر گرفته شده به کاربر میدهد. همه همه از جمله مواردیست که به ارزش این محصولات اضافه کرده است. سپس کد کپچا را باید وارد کرده و روی Continue بزنید. حالا از صفحهی باز شده گزینهی Storage را انتخاب کرده و در نهایت Clear Cache را بزنید. گزینهی Assist app را انتخاب کنید. شما باید به طور کامل فریم دور گوشی، نمایشگر، دوربینهای پشتی و تمام موارد را یک به یک بررسی کنید. الزامیست که در زمان تحویل سفارشات حتما بسته در حضور کارمند پست باز شود و محتویات آن با سفارش بررسی و در صورت مشاهده ی مغایرت و کسر محتویات موضوع را در حضور کارمند پست صورتجلسه نمایند.در غیراینصورت فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد. دکمه هوم از مشخصات بارز گوشی آیفون بود که در مدلهای قدیمی آیفون شاهد حضور آن بودیم.

در لبه پایینی این دستگاه یک پورت USB-C برای شارژ کردن و انتقال فایل وجود دارد. اگر در شهر بزرگ ساکن هستید، خرید از مغازههای سنتی نیز، مشکلاتی را به همراه دارد. البته اگر گوشی شما داری دکمه دوربین است، میتوانید از آن برای روشن کردن گوشی استفاده کنید. در قسمت جلویی دستگاه نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. پس اگر نیاز به قطعات گوشی آیفون دارید، به مراکزی که ژابیت به شما معرفی کرده است رجوع کنید. تراشههایی که در ساخت سخت افزار میانردهها استفاده میشود هم ارتقا پیدا کرده است. با انتخاب فارسی، این زبان در کنار زبان انگلیسی اضافه میشود.