گوشی اپل مدل iPhone 11 ZA A دو سیمکارت ظرفیت 128 گیگابایت کالاتیک

4 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند اپل، تمام نیاز های شمارو در زمینه اجرای بازی و انواع نرم افزار مرتفع میکنه و شما به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که صاحب یک گوشی ضعیف هستید. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری وبلاگ 9to5mac.ir نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. چون دارای سیستم پشتیبانی 5G نیست دلیل نمی‌شود که ضد آینده است.اگرچه در تست های اولیه نشونه های ناچیز 5G مشاهده شد. حتی دوربینآیفون 11 پرو با ویژگی Deep Fusionکه در آپدیت IOS 13.2 در گوشی بوجود آمد،عکس های بهتری هم بدلیل تاثیر در جزئیات بیشتر و بافت های بهتر به همراه نویز کمتر ثبت کرد.

پردازنده گوشی اپل 11 کارکرده

شاید در مقایسه با‌سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به‌خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد. گوشی ایفون‌۱۱ به‌لطف ضمانت نامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار کاملاً ایمن است و با‌خیال راحت تا عمق 2 متری زیر آب به‌مدت 30 دقیقه دوام خواهد داشت. گوشی آیفون‌۱۱ از‌نظر حافظه‌ی داخلی‌در 3 نسخه‌ی 128/4، 254/4 و 64/4 گیگابایتی وارد بازار شده که طبق معمول دیگر آیفون‌ها از کارت حافظه‌ی خارجی برای افزودن فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل های جدید اپل همراه با آیفون های جدید معرفی می شوند و بیشترین کاربرد آنها هم با این دستگاه ها قابل بهره برداری است.

  • توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید.
  • رنگ‌ها بسیار دقیق به تصویر کشیده شدند و با آنچه با چشم مشاهده می‌کنید کاملاً مطابقت دارند.
  • در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی آداک، مدیا پردازش و ATC است.
  • این مدل به سخت‌افزاری قدرتمند و دوبینی عالی مجهزست و با وجودی که چند سال از ارائه‌ی آن می‌گذرد، هنوز یکی از بهترین گوشی‌هاییست که در بازار می‌توان یافت.
این عالیه ولی باید بدانید سامسونگ Galaxy note 10 پلاس 65% را در 30 دقیقه به لطف شارژر 25 واتی ثبت کرد. جالب است بدانید سامسونگ Galaxy note 10 plus زمان 11 ساعت و 9 دقیقه را ثبت کرد. در ios 13 حالا شرایط بهتر شده و مشکلات فیلمبرداری در حرکت برطرف شده است. من شیشه مات پشتش رو خیلی دوست دارم و در مقایسه با فبلت های براق و لکه دار مانند سامسونگ Galaxy note 10 و هوآوی P30 pro، طراوت و حس بیشتری داره.

دارای 18 ماه گارانتی شرکت آوا سرویس

آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با P.. نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت. آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMo.. نقد و بررسی تخصصی و کامل ایفون ۱۱ ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GBایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد.

گوشی آیفون 11 پرومکس مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی و و حافظه کوتاه مدت برابر با 4 گیگابایت می باشد. ایفون 11 پرومکس از Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می کند که آخرین فرمت های کیفیت بالای تصویر هستند. این گوشی توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از صفحه نمایش IPS بهره گرفته است. در این گوشی تکنولوژی های نمایش رنگ Widw Colour Gamut و True-Tune بهره گرفته شده است.

گوشی ریلمی