گوشی اپل مدل iPhone 11 ZA A دو سیمکارت ظرفیت 128 گیگابایت کالاتیک

از دیگر قابلیت های جذابی که به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است حالت فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین سلفی است. شما از این پس می توانید با حالت اسلوموشن و با سرعت 120 فریم بر ثانیه با دوربین سلفی فیلمبرداری کنید و لحظات برتر خود را حرفه ای تر و خلاقانه تر به ثبت برسانید. آیفون ۱۱ به همراه نسخه گران‌تر آن یعنی آیفون ۱۱ پرو در اپل پارک توسط تیم کوک رونمایی‌شد. صفحه نمایش این گوشی همانند همتای قبلی خود از Liquid Retina وبلاگ 9to5mac.ir ساخته شده که تراکم پیکسلی برابر ۳۲۶را دارا است همچنین اندازه صفحه نمایش به ۶٫۱اینچ می‌رسد که ۷۹درصد از فضای جلوی صفحه را اشغال کرده‌است. این گوشی مجهز به پردازنده A13 Bionic با تکنولوژی ساخت +۷نانومتر است و مقدار رم آن برابر با ۴ گیگابایت و همچنین دارای ۶تنوع رنگی می‌باشد. گوشی آیفون 11 مثل برادران گران‌قیمت خود دارای امکان slowfie است؛ به این معنی که می‌توانید تصاویر سلفی را به شکل حرکت آهسته (Slow-motion) ثبت کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت

لنز های سه گانه انقدر بزرگ هستن، که یه حسی به شما می‌ده که انگار یچزی قراره از اونا شلیک بشه. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

در صورتی کهایفون 11 پرو حدود 10 ساعت و 24 دقیقه به ما اجازه وب گردی داد. درسته که آیفون 11 با قیمت 699 دلار (البته بدون رجیستری)، عالیه برای خرید اما 11 پرو مکسی که 1099$ دلار قیمت داره ، عوضش یک صفحه نمایش dynamic OLEDداره که آیفون11فقط صفحه نمایش LCD داره. پس از نگاه کلی به آیفون‌۱۱، نمای مات و خیره‌کننده این گوشی نگاه شما را به خود جلب می‌کند. پنل جلو و عقب توسط محافظ قدرتمند Gorilla Glass پوشیده شده که‌یکی از سخت‌ترین شیشه‌های موجود در دنیای موبایل‌هاست. اپل از جمله برند هایی است که به تغییرات زیاد علاقه چندانی ندارد و معمولا چند مدل را با یک زبان طراحی معرفی می‌کند.

  • از دیگر قابلیت های جذابی که به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است حالت فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین سلفی است.
  • آیفون 11 مطمئنا میتونه همه انتظارات شمارو از یک گوشی فوق العاده مرتفع کنه.
  • چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد.
  • قاب پشتی علاوه بر فلش LED چهارگانه Dual-Tone، محل قرار گیری دوربین اصلی دوگانه هم می باشد همچنین لوگوی اپل در وسط پنل پشت خودنمایی می کند.

کالیبراسیون بین دو snapper بسیار عالی است و امکان Crop Outside Frame، فیلمبرداری همزمان و سویچینگ روان در حین ضبط را فراهم می‌کند. تراشه Apple A13 Bionic دارای یک پردازنده شش هسته‌ای با هسته‌های لایتنینگ با کارایی بالا 2×2.65 گیگاهرتز و هسته‌های CPU کارآمد Thunder با فرکانس 4×1.8 گیگاهرتز است. همچنین، این تراشه دارای یک GPU جدید است که طراحی 4 هسته‌ای معرفی شده با A12 را حفظ می‌کند، اما اکنون در مقایسه با GPU A12 حدود 20٪ سریعتر و 40٪ کارآمدتر است. ۱.اطلاعات نمایش داده شده در بخش مشخصات فنی همگی برگرفته از وب‌سایت سازنده و منابع معتبر است و زومیت مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات و تصاویر ندارد.

ویژگی های جانبی IPHONE 11  کارکرده

در کل با این حرف ها و نکته هایی که من براتون گفتم امیدوارم دست از حمایتتون از گوشی های سامسونگ بردارید و همین الان یه آیفون 11 پرو مکس سفارش بدید. من عملکرد این تراشه رو هنگام بازی کردن بازی Asphalt 9 به خوبی متوجه شدم. آیفون 11 پرو مکس 4 ثانیه زودتر از سامسونگ Galaxy note 10 plus که 8 ثانیه بود، انجام داد.