گوشی اپل Apple iPhone 12 128GB فروشگاه گوشی موبایل یوتاب تل

رزولوشن صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ مینی، 2340×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. این صفحه نمایش قابلیت پشتیبانی از HDR10 و همچنین Dolby vision را دارد. هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد.

Apple Iphone 12 128gb 2Sim 5G(NOT ACTIVE) آیفون ۱۲ ۱۲۸گیگ دو سیم کارت ۵جی

برای iPhone 12، روز و شب تفاوت چندانی ندارد و در هر صورت، نور کافی جذب سنسورهای آن می‌شود. بنابراین میزان نویز تصاویر بسیار پایین است و رنگ‌ها طبیعی و شاداب (و نه اغراق شده) به‌نظر می‌رسند. IPhone 12 Pro از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، با توجه به مشخصات درج شده، این باتری در ۳۰ دقیقه، نیمی از قوای خود را پس می‌گیرد.

گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A51 4G 128/6 GB

گوشی آیفون ۱۲ که به اولین تراشه 5 نانومتری، Apple A14 Bionic، مجهز شده که بهترین عملکرد را در کلاس خود دارد. پردازنده‌ی شش هسته‌ای گوشی اپل ۱۲ از دو هسته‌ی Firestorm با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Icestorm با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی دارد. پردازنده گرافیکی Apple GPU هم نسبت به نسخه‌ی پیشین 50 درصد بهبود یافته که به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی بکار می‌رود. اما قاب پشتی آیفون پرو جدید همان قابی است که در نسخه سال گذشه هم دیدیم. شاید جالب باشد بدانید که iPhone 12 Pro Max روی میز و سطوح صاف بدون نیاز به نگهدارنده می‌ایستد!

در این سیستم، شارژر جدید با استفاده از آهنربا به بخش پشتی آیفون متصل شده و آن را به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌کند. این شارژر جدید قادر است تا نسبت به سایر شارژرهای بی‌سیم، آیفون شما را در زمان سریع‌تری شارژ کند. عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این گوشی، وضوح و شفافیت بسیار بالایی دارند و دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

  • آیفون ۱۲ در سه مدل حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایت به بازار عرضه می شود.
  • پورت USB-C در این دستگاه‌ها وجود ندارد و در عوض، یک کابل USB-C-to-Lightning و بدون شارژر در جعبه‌ی محصول دریافت خواهید کرد.
  • با بهره‌گیری از قابلیت شارژ معکوس USB Power Delivery 2.0 نیز می‌توان از آیفون۱۲ برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.
اما گوشی ایفون 12 به عنوان جانشینی برای iPhone 11 روانه بازار شده است. آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ اساسا یک گوشی مشابه هستند و فقط از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. همین امر با شدت بیشتری برای آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز 9to5mac صادق است. جایی که آیفون ۱۲ آیفونی است که احتمالا اکثر مردم باید آن را خریداری کنند و آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به‌عنوان دستگاه‌هایی شناخته می‌شوند که مشتریان خاص که طرفدار قدریت بیشتر هستند، می‌توانند به سراغش بروند.