گوشی اپل iPhone 11 آیفون 11 ظرفیت 128 گیگابایت اپل تلکام

اپل اسمارت فون آیفون 11 را به سیستم عامل iOS 13 مجهز کرده که قابلیت ارتقا تا iOS 13.1 را داشته و ویژگی های جذابی دارد به علاوه حاکی از وجود یک رابط کاربری قوی می باشد. حالت Dark mode در سیستم عامل iOS 13 یکی از تغییرات اساسی این سیستم عامل بوده که باعث کاهش مصرف انرژی باتری شده، به علاوه باعث می شود تا چشم در شرایطی که نور کمتر است، اذیت نشود. یکی از ویژگی های جدیدی که به iOS 13 اضافه شده این است که می 9to5mac توان با نگه داشتن دکمه شاتر دوربین و حرکت انگشت به سمت چپ، به جای حالت burst، ویدیو ضبط کرد. اگر انگشت را به سمت راست حرکت دهید، ضبط فیلم قطع می شود و انگشت را بردارید و به زوم یا تنظیم نور بپردازید. دستیار صوتی siri که بهینه شده برای سیستم عامل iOS می باشد در نسخه iOS 13 بهبود یافته و به صورت بهتر عمل می کند. به کمک این قابلیت می توان هنگام رانندگی یا در حال راه رفتن، تماس گرفت یا پیامک ارسال کرد.

  • برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.
  • رنگ‌های مشکی و سفید قدیمی آیفون‌ها با طراحی جدید مدل 11 در کنار رنگ‌های بسیار متفاوت سبز، بنفش، قرمز و زرد حق انتخاب بسیار زیادی به کاربران در زمان خرید ایفون 11 می‌دهد.
  • صفحه نمایش این اسمارت فون با ابعاد 6.1 اینچ، از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد که در واقع به نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR به شمار می آید.
  • علاقه‌مندان به این برند مشتاقند که با قابلیت‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوند.
  • همان‌طور که پیش‌تر گفته شد در آیفون۱۱ دو اسپیکر باکیفیت در بالا و پایین گوشی تعبیه شده که با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atoms، حجم صدای فوق‌العاده به همراه کیفیت مثال زدنی را به گوش شما خواهند رساند.
این گوشی محبوب و پرطرفدار مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل یعنی A13 Bionic است که هم در عملکرد کلی گوشی فوق‌العاده است و هم در زمینه محدوده دینامیکی، تثبیت دیجیتال در ویدیوها و حالت شب جدید، از نظر سرعت و کیفیت شگفتی ایجاد می‌کند. همچنین گوشی آیفون ۱۱ دارای یک دوربین دوگانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت مدل‌های قبلی پیشرفت محسوسی داشته است. عکس‌های سلفی نسل گوشی آیفون ۱۱ بالاخره یک آپدیت برای دوربین جلو به ارمغان آورد.

سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین موضوع به‌تنهایی تمامی نگرانی‌ها از‌بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از‌بین می‌برد. پرچمدار جدید شش هسته ای اپل از چیپست Apple A13 Bionic بهره می برد که نسبت به Apple A12 Bionic پیشرفت چشمگیری داشته است. این پردازنده قدرتمند دارای دو هسته با سرعت 2.65 گیگاهرتز به نام Lightning و چهار هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز تحت عنوان Thunder می باشد. این پردازنده جدید بر مبنای لیتوگرافی 7 نانومتری تولید می شود و طبق اعلام شرکت اپل به طور کلی از لحاظ عملکرد، کارایی و بهره وری بهبود یافته است. این گوشی به حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت مجهز شده است و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ندارد.

محصولات جایگزین

از دیگر قابلیت های صفحه نمایش آیفون 11 می توان به حساسیت لمسی 120 هرتز اشاره کرد. گوشی آیفون ۱۱ می‌تواند انواع ویدیوها را در انواع رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌ها با همه snapperها ضبط کند و حتی در صورت داشتن برنامه مناسب می‌تواند این کار را همزمان هم انجام دهد. اگر گزینه Crop Out of the Frame برای فیلم‌ها فعال باشد، گوشی از دوربین فوق عریض برای گرفتن ویدئو استفاده می‌کند. ویدئوهای دوربین اصلی به صورت اپتیکال و دیجیتال تثبیت می‌شوند، در حالی که تصاویر دوربین فوق عریض فقط به صورت دیجیتالی ضبط می‌شوند.

گوشی اپل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت

هنگامی که حرف از بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کارآزموده‌ترین تحلیل‌گران دست به کار می‌شوند، زیرا در تمامی بخش‌های گوشی‌های این برند شاهد بالاترین سطح کیفیت و نوآوری‌های تازه‌ای هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌‌ای در عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود را در چیپست A13 bionic به تمامی کاربران نشان داد و حتی پس از گذشت 2 سال از معرفی‌، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.