گوشی اپل iPhone 11 آیفون 11 ظرفیت 128 گیگابایت اپل تلکام

به طور کلی عدم وجود لنز telephoto مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و دوربین آیفون 11 تمامی انتظارات شما را از یک گوشی اپل برآورده می‌کند. در پنل جلویی گوشی نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی، تضمین کننده کیفیت عکس گوشی ایفون ۱۱ خواهد بود. این سنسور باکیفیت، قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080 دقیقاً با فریم ریت‌های دوربین اصلی را نیز داراست.

  • این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که به شما کمک می کند تمامی سوژه ها را در لنز دوربین شکار کنید.
  • جایگاه سیم کارت و دکمه پاور در‌یک سو و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه فیزیکی مربوط به Silent در‌طرف دیگر قرار دارد.
  • اپل می‌گه که جلو و عقبآیفون 11 پرو مکس رو از سخت ترین شیشه بکار رفته شده در یک گوشی هوشمند، استفاده کرده.
  • در پنل جلویی گوشی نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی، تضمین کننده کیفیت عکس گوشی ایفون ۱۱ خواهد بود.
  • در ادامه با 19کالا همراه باشید تا قیمت آیفون ۱۱ و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم.
  • قابلیت True Tone هم به صفحه نمایش این گوشی ویژگی رو اضافه میکنه که واقعا از تماشای طولانی مدت اون خسته نشید و به چشم هاتون آسیب نرسه.
موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد. این تلفن هوشمند می‌تواند به صورت هم‌زمان به دو ایرپاد بی‌سیم متصل شود و موسیقی‌ها یا محتوای ویدیویی را برای دو نفر به صورت هم‌زمان پخش کند. آیفون جدید همانند محصولات سال گذشته نیز امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را دارند. به طور کل، آیفون‌11 یک تلفن هوشمند قدرتمند، با کیفیت، زیبا و ویژه است که با قیمت بسیار عالی آماده عرضه شده است.

گوشی اپل iPhone 11 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

این سنسور‌ها اما نمایی سه بعدی از سوژه را ترسیم می کنند و تغییر بسیاری در کیفیت عکسبرداری ایجاد می‌کنند. سنسور‌های دوربین در پشت و جلو قادرند با دو کیفیت 1080 و 2160 فیلمبرداری ‌کنند. این گوشی اپل توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4k با 30، 60 و 24 فریم در هر ثانیه دارد؛ همچنین در کیفیت 1080 نیز می‌تواند 30، 60، 120 و 240 فریم‌در‌هر‌ثانیه را ثبت کند.

درسته که سامسونگ Galaxy S20 Ultra به شما زوم بیشتر و 5 گیگ به شما رم می‌ده ولی هنوز که هنوزه آیفون پرو مکس بهترین گوشی با این قیمته. زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌ در‌عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود‌را در چیپست A13 bionic به‌تمامی کاربران نشان داد و‌حتی پس‌از گذشت 2 سال از معرفی، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

مشخصات فنی Apple iPhone 11 128GB Mobile Phone

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر وبلاگ 9to5mac.ir اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. وزن آیفون۱۱ نیز 194 گرم بوده و با طراحی خمیده‌ای که در لبه‌های خود دارد آن را به یکی از گوشی‌های بسیار خوش دست بازار تبدیل کرده و عملاً در مکالمات طولانی و استفاده‌ی زیاد، در دست گرفتن آن برای کاربر خسته کننده نخواهد بود.

لوازم جانبی گوشی موبایل