گوشی اپل iPhone 11 آیفون 11 ظرفیت 128 گیگابایت اپل تلکام

عکس‌های دوربین اصلی از نظر جزئیات بسیار غنی هستند، سطح نویز بسیار پایینی دارند و از نظر محدوده دینامیکی هم عالی هستند. رنگ‌ها بسیار دقیق به تصویر کشیده شدند و با آنچه با چشم مشاهده می‌کنید کاملاً مطابقت دارند. کنتراست مطمئناً می‌توانست بهتر از این باشد، ولی با این حال نمره خوبی هم می‌گیرد. وضوح عکس‌ها بیش از انتظار برآورد می‌شود؛ در کل، عکس‌ها بطور فوق‌العاده‌ای واضح هستند و جزئیات پیچیده را هم به نمایش در می‌آورند.

  • دیگر ویژگی آیفون‌های جدید وجود چیپ Ultra Wideband است که امکان مکان‌یابی سریع‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند.
  • البته به‌صورت دستی نمی‌توان این ویژگی را فعال کرد اما همیشه می‌توانید به‌صورت دستی آن را غیرفعال کنید!
  • پارت نامبر در واقع کشور مقصدی هست که گوشی قراره توی اون کشور عرضه بشه، تا سالهای گذشته فرق هایی بین پارت نامبر های مختلف وجود داشت و برخی پارت ها امکانات محدود تری داشتن.
  • همین باعث شده است که اپل تمام توان و منابع‌اش را برای بهبود عملکرد دوربین‌های سری گوشی‌های آیفون 11 به کار بگیرد.

دوربین کشنده، باتری فوق العاده، صفحه نمایش واضح، این گوشی رو تبدیل به یک ربات قدر کرده. اپل در‌کنار همه تغییرات جدید خود، یک قدرت نمایی تمام و کمال در Ios 15 انجام داده و آن قابلیت live text است. بار‌ها پیش آمده در‌جایی نوشته‌ای را‌دیده و برای یاد‌داشت کردن آن نیاز به‌تایپ کردن داشته باشید. راه حل آسان‌تری برای شما در Ios 15 وجود دارد؛ از Live text استفاده کنید و‌با دوربین 9to5mac گوشی متن را آنالیز کرده و‌در نوت خود ذخیره کنید. یک قابلیت جذاب دیگر هم که در قلب ios 15 قرار دارد foucs است که شاید بتوان گفت نسخه جدید do not disturb به حساب می‌آید، اما حق انتخاب بسیار بیشتری به کاربران می‌دهد و قابلیت شخصی‌سازی بیشتری دارد. در‌کنار تغیر فونت و جذاب‌تر شدن نوتیفیکیشن‌ها در‌رابط کاربری جدید ios، بدون شک شاهد تغییرات بسیار کاربردی و مهمی‌تری نیز هستیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 A2223 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

در ایفون ۱۱ بر خلاف مدل‌های پرو و پرو مکس از نمایشگر Liquid Retina IPS LCD استفاده شده است. عملاً پنل IPS LCD که در ساختار صفحه‎‌نمایش اپل۱۱ قرار دارد، طبیعی‌ترین رنگ‌ها را برای کاربر به نمایش در می‌آورد. میزان رم و حافظه نیز یکی از مواردیست که بر قیمت آیفون ۱۱ تاثیر می‌گذارد. نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB نات اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت.

نسل سوم Neural Engine دارای 8 هسته (20٪ سریعتر، 15٪ کارآمدتر) است و ویژگی‌های پردازش تصویر مانند Deep Fusion و Night Mode را بر عهده دارد. Deep Fusion به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری اواخر امسال منتشر خواهد شد و نسخه HDR+ اپل به حساب می‌آید. این قابلیت قبل از اینکه شاتر را فشار دهید 4 عکس می‌گیرد، زمانی که این کار را می‌کنید 4 عکس و سپس 1 نوردهی طولانی و در نهایت بهترین عکس‌ها را انتخاب می‌کند و آنها را با هم ترکیب می‌کند. در کنار جذاب‌تر شدن نوتیفیکیشن‌ها و تغیر فونت در رابط کاربری جدید ios، بدون شک شاهد تغییرات بسیار کاربردی و مهمی‌تری نیز هستیم. در بخش maps شما به کل با اپلیکیشن جدیدی مواجه خواهید شد؛ تمامی بخش‌های این اپ آپدیت شده‌اند و بسیار متفاوت‌تر از همیشه در مسیریابی در کنار شما خواهد بود. آپدیت بزرگ دیگر این سیستم‌عامل جدید در مرورگر safari است که اگر از کاربران قدیمی اپل باشید، قطعاً در ابتدا شما را گیج می‌کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

پنل ایفون 11 پرو مکس رنگارنگ نیست و 118.6% رنگ های تست RGB رو به ثبت رسوند، در صورتی که Galaxy not 10 plus 124.6% در صفحه نمایش خود ثبت کرد. مدل 256 گیگ رو شما با 1249$ و مدل 512 گیگ رو با قیمت 1449$ می‌تونید خریداری کنید. البته بازم بگم اینا برای نمایندگی آمریکا هستش نه تو ایران چون ما اینجا رجیستری و یک سری هزینه ها هم باید بهش اضافه کنیم.

گوشی اپل آیفون 11 | حافظه 64 رم 4 گیگابایت