گوشی اپل iPhone 11 آیفون 11 ظرفیت 128 گیگابایت اپل تلکام

جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت. ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. وبلاگ 9to5mac.ir توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

گوشی اپل iPhone 11 Pro ظرفیت 64 گیگابایت

قابلیت ها و نکاتی بسیار جذاب به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است که اشاره ای کوتاه و مختصری به آنها خواهیم داشت. شارژ سریع یکی از معایب چشمگیر گوشی های آیفون بود که کاربران با آن مواجه بودند و بالاخره در آیفون 11 این قابلیت اضافه شد. از دیگر تغییرات باید به دوام و عمر بیشتر باتری ها، بهره وری از فناوری هایی همچون Dolby Vision ،Dolby Atmos و HDR10 اشاره کرد که نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته اند.

گوشی اپل آیفون 11 | حافظه 64 رم 4 گیگابایت

علاقه‌مندان به این برند مشتاقند که با قابلیت‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوند. به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا قیمت آیفون ۱۳ مشاب.. Smart HDR افراد درون قاب را تشخیص می دهد و با آن متفاوت تر از اشیاء و سوژه ها برخورد می کند. اول آنکه به محض باز کردن دوربین گوشی 4 فریم پیوسته و پشت سرهم را باز می کند. و دیگر قابلیت Smart HDR آن است که صحنه ها و فریم های مختلف با نوردهی های متفاوت را با هم ترکیب میکند و یک عکس با کیفیت و خلاقانه را برای شما ایجاد میکند.

در کل با این حرف ها و نکته هایی که من براتون گفتم امیدوارم دست از حمایتتون از گوشی های سامسونگ بردارید و همین الان یه آیفون 11 پرو مکس سفارش بدید. من عملکرد این تراشه رو هنگام بازی کردن بازی Asphalt 9 به خوبی متوجه شدم. آیفون 11 پرو مکس 4 ثانیه زودتر از سامسونگ Galaxy note 10 plus که 8 ثانیه بود، انجام داد.

  • عملاً پنل IPS LCD که در ساختار صفحه‎‌نمایش اپل۱۱ قرار دارد، طبیعی‌ترین رنگ‌ها را برای کاربر به نمایش در می‌آورد.
  • اگر گزینه Crop Out of the Frame برای فیلم‌ها فعال باشد، گوشی از دوربین فوق عریض برای گرفتن ویدئو استفاده می‌کند.
  • عکس‌های سلفی نسل گوشی آیفون ۱۱ بالاخره یک آپدیت برای دوربین جلو به ارمغان آورد.
  • یکی دیگر از مواردی که آیفون‌های جدید می‌توانند با آن خودنمایی کنند، سوئیچ نرم بین دوربین‌ها در حین زوم کردن در زمان فیلم برداریست.

ایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. این مدل به سخت‌افزاری قدرتمند و دوبینی عالی مجهزست و با وجودی که چند سال از ارائه‌ی آن می‌گذرد، هنوز یکی از بهترین گوشی‌هاییست که در بازار می‌توان یافت. آیفون ۱۱ حتی از نظر نرم‌افزاری هم به روزست و بعلاوه اپل تا چند سال آینده نیز از آپدیت آن پشتیبانی خواهد کرد؛ از همین رو گزینه‌ای مناسب برای خرید گوشی به شمار می‌رود. در ادامه با 19کالا همراه باشید تا قیمت آیفون ۱۱ و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم. با اینکه آیفون ۱۱ قیمت ارزان‌تری به نسبت سایر مدل‌های این سری دارد، اما با این حال باز هم گوشی ارزانی نیست. قیمت ایفون ۱۱ امروز در بازار به اندازه بسیاری از پرچمداران فعلی اندروید است.