گوشی اپل iPhone 12 Pro ظرفیت 128GB و رم 6GB فروشگاه اینترنتی کالامید

شایان ذکر است که اپل مثل همیشه از پوشش اولئوفوبیک و شیشه ضد خش نیز برای محافظت از این نمایشگر گران‌بها استفاده کرده است . اما باید اعلام کرد که این دستگاه واقعا از ارزش خرید بالایی برخوردار است و برای افرادی که در این بازه قیمتی قصد خرید یک گوشی در این بازه قیمتی را دارند، این دستگاه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. همچنین این دستگاه از شارژ مگ‌سیف هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با توان 15 وات دستگاه خود را شارژ نمایید. با استفاده از این شارژ سرعت شارژ کردن به 2 ساعت الی 3 سال طول می‌کشد. در مجموع بخش باتری این دستگاه کمی مشکل اساسی محسوب می‌شود که ممکن است در ادامه کار با این دستگاه شما را کمی اذیت کند. بخش امنیت این دستگاه جایی است که تمامی امور امنیتی این دستگاه برعهده یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل و سنسور مادور قرمز می‌باشد.

آیفون 11 و 12، دو روح در یک بدن!

این گوشی در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ معرفی و در ۲۳ همان ماه به بازار عرضه شده است. ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد. پورت USB-C در این دستگاه‌ها وجود ندارد و در عوض، یک کابل USB-C-to-Lightning و بدون شارژر در جعبه‌ی محصول دریافت خواهید کرد. طرفداران اپل امسال کمی باید وبلاگ 9to5mac.ir بیشتر منتظر بمانند، اما رویداد مربوط به گوشی‌های امسال طی مراسم Hi, Speed برگزار شده و توانستیم اطلاعات کاملی از مجموعه گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ اپل را به‌دست بیاوریم. تهران، بلوار میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه ۱۰، برج B، واحد ۱۰۰۱، فروشگاه اینترنتی آمیتیس. از دیگر مواردی که اپل بر روی آن مانور می‌دهد، افرایش کارایی این گوشی‌ها است.

گوشی اپل iPhone 13 ظرفيت 256 گیگ

گوشی ایفون ۱۲ در نسخه‌های 4/64، 4/128 و 4/256 گیگابایتی راهی بازار می‌شود که قیمت آیفون ۱۲ برای آنها کمی متفاوت است. همچنین ایفون ۱۲ برای افزایش حافظه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند. عملکرد گیمینگ و عملکرد چند وظیفه‌ای در ایفون دوازده بسیار روان و نرم و بدون هیچ لگ و کندی اجرا می‌شود که حس خوبی هنگام کار با آن را به کاربر القاء می‌کند. امروزه بسیاری از گوشی‌های موبایل از 5G پشتیبانی می‌کنند و شما دیگر واقعاً نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای این امتیاز ندارید. با این حال، فلسفه اپل در مورد 5G چیزی است که مشخصات آیفون ۱۲ را از سایر تلفن‌های 5G متمایز می‌کند.

اگر اندازه را هم درنظر بگیریم، سخت است از رقیب اندرویدی مشهور یعنی همان Galaxy Note20 Ultra 5G چشم‌پوشی کنیم. نوت 20 اولترا، با رزولوشن بالاتر و امکان زوم 5برابر در کنار قلم هوشمند و کاربردی، رقیبی جدی است اما همچنان حسگر لایکا و فناوری لرزشگیر جدید اپل مزیت‌های خود را دارند. پس اگر آیفون قدیمی دارید و می‌خواهید گوشی‌تان را به‌روزرسانی کنید، حتماً به خرید این محصول فکر کنید اما اگر iPhone 11 Pro یا Pro Max دارید، احتمالاً با تهیه 12 مکس با امکانات جدید خاصی روبرو نخواهید شد. گوشی موبایل iPhone 12 Pro از جدید ترین گوشی موبایل های شرکت اپل است که در 13 اکتبر 2020 معرفی و در 23 اکتبر در رنگ طلایی، نقره ای، آبی، خاکستری به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل از 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 گیگابایت رم بهره برده که کاربر به راحتی می تواند تمامی اطلاعات اعم از اپلکیشن و فایل های شخصی خود را با حجم بالا ذخیره نماید.

  • پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه‌مندید اطلاعات بیشتری در خصوص آیفون 12 داشته باشید، تا پایان نوشتار با ما همراه باشید.
  • به دلیل استفاده از بدنه استیلی، وزن گوشی آیفون ۱۲ پرو، مقداری سنگین‌تر است.
  • از قابلیت های نمایشگر می توان به ضد خش سرامیکی، پوشش اولیوفونیک، پشتیبانی از پخش HDR10 نام برده.
  • در این گوشی خبری از سنسور اثرانگشت نیست و گفته شده است که در به‌روزرسانی جدیدی که از این گوشی آمده است، تشخیص چهره این دستگاه با حضور ماسک هم امکان‌پذیر است.

گوشی موبایل «iPhone 12» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 12 به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون 12 تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 6 متری آب دوام بیاورد. گوشی آیفون 12 پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است.

باتری iphone 12