گوشی اچ تی سی وان دست‌دوم و نو، ضمانت + قیمت بهمن 1401 تانک | 9to5mac Farsi

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. اطلاعات این گوشی بر اساس داده های موجود از سایت های معتبر برداشت شده است. می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. اما پس از گذشت سال‌ها اچ‌تی‌سی شروع به افول کرد و همچون ال‌جی و سونی، از صحنه رقابت در بالاترین سطح کنار رفت و سهم خود از بازار را به برندهای پرتعداد چینی واگذار کرد.

http://1gamer.ir

به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به ضمانت و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر، به معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ ، ال جی ، اپل ، نوکیا ، شیائومی ، هواوی و ایسوس و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند در کنار شما هستیم. هم‌اکنون فروش اچ تی سی دیزایر 12s در کشور تایوان آغاز شده است و خریداران حق انتخاب رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا قرمز را دارند. اچ‌تی‌سی در حال حاضر به اندازه گذشته فعال نیست و تعداد کمی کارمند دارد (حدود ۵۰۰۰ نفر) و تنها یک مدل گوشی هوشمند تولیدی دارد، و بیشتر بر روی واقعیت مجازی و… تمرکز دارد. اما در گذشته‌ای نه چندان دور، این شرکت نبردی سخت با ال‌جی، سونی و سامسونگ داشت که دوره‌ای طلایی محسوب می‌شد.

گوشی موبایل

اچ‌تی‌سی به عنوان تولیدکننده اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید شناخته می‌شود، این گوشی بیشتر به نام‌های T-Mobile G1 یا HTC Dream شناخته می‌شود. این گوشی از صفحه نمایشگر ۳٫۲ اینچی TFT و پردازنده تک هسته‌ای MSM7201A کوالکام بهره می‌برد و به یک کیبورد فیزیکی کشویی نیز مجهز بود. مجموعه اچ‌تی‌سی ایرانی با فعالیت در زمینه‌های فروش برند‌های گوشی‌ و تبلت ، تعمیرات تخصصی انواع برندهای موبایل ، فروش لوازم جانبی اورجینال و ارائه خدمات پس از فروش در حال فعالیت می‌باشد.

در حقیقت HTC M8 ویندوزی را می‌توان نخستین پرچم‌دار HTC دانست که با ویندوزفون 8.1 (به طور پیش‌فرض) عرضه شده است. اين وبسايت متعلق به فروشگاه اینترنتی ساری تک ميباشد و تمامی حقوق مجله خبری محصولات اپل آن محفوظ ميباشد . می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. استفاده از مطالب فروشگاه قسطیکو فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • اگر از این روش نتیجه مثبتی نداشت، می توانیم گوشی را خاموش کنیم و سپس کارت حافظه را خارج کرده و دوباره کارت حافظه یا مموری را وارد دستگاه کنیم و دو باره تلفن همراه خود را روشن کنیم.
  • برای خرید گوشی های موبایل اچ تی سی از کاربران به صفحه گوشی های اچ تی سی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.
  • ما در این مقاله قصد داریم، چند مورد از راه حل ها و مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی را عنوان کنیم.
  • خرید لوزام جانبی اچ تی سی در حال حاضر کار سختی شده است زیرا این برند گوشی در حال حاضر محبوبیت چندانی ندارد و قطعات یدکی موبایل اچ تی سی به شدت کم یاب شده اند.
شرکت اچ تی سی تصمیم دارد با یکپارچه کردن فناوری‌های هوش مصنوعی، بلاک چین و 5G، قدرت بخش موبایلش را بیشتر کند. در ژانویه ۲۰۱۸ شرکت گوگل بخش تولید موبایل شرکت اچ تی سی را به قیمت ۱/۱ میلیارد دلار خرید. هدف گوگل از این کار، احتمالاً دسترسی یافتن به پتنت‌ها و طرح‌های مفهومی اچ‌تی‌سی بوده‌است. طبق این معامله بیش از ۲ هزار مهندس HTC به گوگل منتقل شدند البته این افراد همچنان در تایوان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برای حل این مشکل بهتر است، وارد تنظیمات گوشی اچ تی سی شویم و گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب کنیم. در این صورت گوشی به حالت اولیه باز گرداننده می شود و کلیه اطلاعات موجود در آن پاک می شود.

اگر از این روش نتیجه مثبتی نداشت، می توانیم گوشی را خاموش کنیم و سپس کارت حافظه را خارج کرده و دوباره کارت حافظه یا مموری را وارد دستگاه کنیم و دو باره تلفن همراه خود را روشن کنیم. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. به همین دلیل اگر هنگام استفاده ازدستگاه خود، دستکش پوشیده باشید می توانید به راحتی وارد تنظیمات شوید، گزینه نمایش و حرکت را انتخاب کنید و در اخر بررسی حالت دستکش را انتخاب کنید.

لوازم جانبی گوشی HTC Desire Eye

کمپانی اچ‌تی‌سی مدل‌های پرچمدار خود را به عنوان اچ‌تی‌سی وان به بازار جهانی عرضه می‌کرد. همچنی اچ‌تی‌سی مدل‌هایی با سیستم عامل ویندوزفون نیز عرضه کرد. همچنین اچ‌تی‌سی به واسطه کیفیت محصولات و رابط کاربری خوب محصولات اندرویدی‌اش به عنوان یکی از مورد اعتمادترین برندها نیز شناخته می‌شد. در برخی موارد صدای طرف مقابل، هنگام مکالمه ضعیف است و یا کلا صدای به گوش ما نمیرسد. اچ تی سی در زمینه تولید گوشی هوشمند اچ تی سی مبتنی بر بلاک چین نیز تجربه دارد، چرا که گوشی اچ تی سی Exodus 1 با گذشت دو ماه بعد از رونمایی، ماه دیگر عرضه خواهد شد.

لوازم جانبی گوشی HTC Sensation XL