گوشی سونی اکسپریا Pro-I با دوربین یک اینچی معرفی شد 9to5mac Farsi

کارکرد آنها همچنین بستگی به نحوه استفاده کاربران دارد. همان طور که می بینید دو طرف پورت شارژ گوشی دو پیچ ستاره ای (3.6 میلی متر) وجود دارند که باید آنها را با پیچ گوشتی مناسب باز کنیم. گوشیهای سونی، برای اجرای بازیهای سنگین، مناسب نیستند. اگر با اجرای دو مورد بالا، گوشی شما ریستارت نشد، دکمههای کاهش صدا و و پاور را فشار دهید. اگر گوشی سونی z2 خود را به تازگی خریداری کردهاید، مشکل داغ شدن آن، میتواند مربوط به سخت افزار گوشی باشد و لازم است جهت بررسی فنی، گوشی را به دفتر خدمات پس از فروش سونی، ارجاع دهید.

آیفون 13 پرومکس بهترین عمر باتری را در بین انواع گوشی اپل دارد، اما آیفون 11 پرو نیز مانند آیفون 11 جدید دارای عمر باتری خوبی است. اضافه شدن رنگ جت بلک، مات بلک و قرمز نیز از ویژگی های جدید آیفون 7 و 7 پلاس بود. حال مطمئنترین راه برای دوری از این دامها، هیچ چیز جز افزایش اطلاعات و دانش خود در رابطه با محصول مورد نظر نیست. میشود حدس زد به چیز فکر میکنید؟ از صفحهی باز شده روی Settings زده و سپس در صفحهی جدید شده و از لیستی که مشاهده میکنید باز هم Settings را انتخاب نمایید. اگرچه قادر نخواهید بود که این سرویس را به طور کامل از گوشی حذف کنید، اما میتوانید آن را برای همیشه غیر فعال نمایید.

البته تفاوتها در مقایسه با مدل قدیمی کم است. شما میتوانید برای مقایسه قیمت گوشی آیفون با دیگر گوشیهای روز موجود در بازار به تلکام مرجعه کنید. اگر احتمالاً عکسهای زیادی میگیرید، برای گرفتن نتایج خوب حتی در نور کم، به سراغ تلفنی با دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا کمتر بروید. چرا که بسیاری از صنایع، از جمله پوشاک، موادغذایی، تایر و غیره نیازمند مواد اولیه بوده و مخارج ارزی آنها به مراتب کمتر از واردات گوشیهای لوکس خواهد بود. فقط اینکه چرا قیمت گوشیهای جدید آیفون مثل آیفون 8 یا آیفون 7 رو نمی زنید؟ در ضمن دستیار صوتی اپل که توی سال 2009 معرفی شده بود حالا برای خودش اسم و شخصیت پیدا کرده بود، اپل دستیار صوتی خودش رو نام سیری با این گوشی معرفی کرد!

مدل iPhone 11 بهترین مدل گوشی اپل برای افرادی است که علاوه بر اختصاص هزینه کمتر نسبت به سایر مدلهای جدید؛ قصد تهیه گوشی اپل پیشرفته، مدرن، با دوربین باکیفیت و صفحه نمایش بزرگ را دارند. شرکت اپل در سال 2017 برای دهمین سال عنوان بهترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد. پاسخ دادن به این سوال که بهترین گوشی های آیفون از نظر دوربین کداماند، بسیار سخت است. در طراحی رابط کاربری از شلوغ کاری های اضافی پرهیز شده است و رابط سونی اکسپریا ۵ بسیار ساده و مینیمالیستی طراحی شده است. همونطور که انتظار داشتیم، سونی بالاخره از جدیدترین گوشی پرچمدار خودش تحت عنوان اکسپریا 1 مارک 4 (Xperia 1 IV) رونمایی کرد؛ گوشیهوشمندی که با تمرکز روی دوربین و قابلیت زوم نوآورانه از راه رسیده و از تغییرات صورتگرفته در این دستگاه نسبتبه نسل قبل خودش، میتونیم به استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری بزرگتر 5000 میلیآمپرساعتی و زوم اپتیکال پیوسته در طراحی آشنا بههمراه سنسورهای قدیمی دوربین اشاره کنیم. در قسمت جلویی دستگاه نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی که در قسمت بالای صفحه نمایش و در قسمت حاشیه قرار گرفته است از حسگر 8 مگاپیکسل استفاده کرده است که در داخل این دوربین هم از لنز واید بهره گرفته شده است.

همچنین استفاده از فناوری جدیدی که اپل آن را «جداسازی عمیق پیکسلی» (Deep Trench Isolation) نامیدهاست، کمک میکند تا رنگهای هر پیکسل تصویر به پیکسلهای مجاورش سرایت نکند. تلویزیونهای سونی اکثرا دارای صفحه نمایش تخت می باشد زیرا داشتن زاویه تصویر مناسب برای این برند دارای اهمیت بسیاری است، مدل هوشمند A80J دارای پردازنده قوی می باشد که هم از نظر تصویری و صدا حضور خود را در تصویری که می بینید احساس می کنید و همچنین دارای سیستم عامل اندروید است و طیف گسترده ای از رنگها را می توانید در آن ببینید. تصویر گرفته شده توسط Xperia 1 IV بیش از حد بی روح است و تا حدی غمگین به نظر میرسد!

بازیها به مرور زمان باعث داغ شدن باتری، پردازنده و آسیب به سایر قطعات میشوند. برای رفع مشکل داغ شدن گوشی سونی Z2 خود، برنامههای مخرب را پاک کنید. اگر به دنبال شرایط مساعدی برای تعویض گوشی های قدیمی آیفون خود هستین می توانید با خرید قسطی آیفون از آوافون با بهترین شرایط ، بی دغدغه گوشی خود را بروز کنید. البته با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و وزن بالا، شاید این آیفون بهترین گزینه برای تمامی افراد نباشد. در بخش کارت بانکی گزینه None را انتخاب کنید. با انتخاب None گوگل اسیستنت را غیر فعال نمایید. همچنین در بخشی که باید شماره کارت بانکی را وارد کنید نیز گزینه None را انتخاب کنید. همچنین همراه با یک اسکنر اثر انگشت Touch ID ، چیزی که در آیفون های اخیر مشاهده نکرده ایم. گوشی هوشمند سونی Xperia 1 با قیمت بالایی به بازار عرضه شد اما امکانات و قابلیتهای خوبی را ارائه کرده و ارزش خرید بالایی دارد زیرا بهترین موبایل سونی در سالهای اخیر است که میتوانید خریداری کنید. با گذشت زمان، آیفون طرفداران جدیدی در سراسر جهان پیدا کرد و عنوان پردرآمد ترین شرکت موبایلی را در سالهای اخیر به خود اختصاص داد.

دوربین های در قسمت پشت گوشی زیر هم چیدمان شده اند. دو دوربین که یکی از آنها دوربین مدت پروازی است هم دیگر بهروزرسانی در آیفون 11 پرو است. در مرحله بعد پس از تایید شماره تلفن و ایمیل، میتوانید بهحساب خود دسترسی پیدا کنید. در حقیقت باید در هر صورت یک شماره تلفن به اپل بدهید در غیر این صورت نمیتوانید حساب باز کنید. پس از پرداخت عوارض، پیامکی برای شماره تلفن مسافر ارسال خواهد شد. همان گونه که در موضوعات قبل گفته شد برخی از گوشیهای اپل ضد آب میباشند و زمانی که شما نگاهی به ساختار داخلی و قطعات گوشی اپل میاندازید، خواهید دید که در هر مکان از دستگاه ایمن سازیهایی جهت نفوذ آب صورت گرفته است. در کل، طراحی اکوسیستم iOS بر خلاف اندروید، به گونه ای است که نیازی به سخت افزار آنچنان قوی برای عملکرد و سرعت بالا ندارد؛ بنابراین اگر در هنگام خرید آیفون، سخت افزاری با اعداد و ارقام پایین تر نسبت به گوشی های اندرویدی دیدید، نباید نگران باشید؛ چون این مقدار حتی بیشتر از مقدار لازم برای عملکرد عالی گوشی های آیفون است.

این اسلات برخلاف سایر اسلات های گوشی های دیگر نیازی به وسیله جانبی دیگری برای باز کردن ندارد. دیگر نیازی نیست هزینههای سنگین را متحمل شوید و با نگرانی گوشی آیفون را بخرید چون در تکنولایف با چند کلیک ساده میتوانید گوشی اپل خود را بخرید و آن را در کمترین زمان ممکن از پیک تحویل بگیرید. پرچمدار قبلی سونی که البته هنوز عمرش به یک سال هم نرسیده است، یکی از بهترین و خوش قیمتترینها در بازار است که با مشخصاتی بسیار نزدیک به مدلی چون Z3، در حدود 600 هزار تومان هم ارزانتر بوده و با قیمت 1.300.000 تومان به فروش میرسد. اپل در تولید این تلفن هوشمند از پیشرفتهترین فناوری خود در ساخت دوربینهای دوگانه بهره برده و در عین حال تلاش کرده تا تلفنی هوشمند با مقاومت بسیار بالا را آماده عرضه کند. علاوه بر این استفاده از روکش سرامیکی تعبیه شده روی نمایشگر نیز به آیفون جدید کمک کرده تا در زمان ورود ضربههای فیزیکی سخت به روی نمایشگر، مقاومت دستگاه افزایش داشته باشد و از شکسته شدن نمایشگر تاحدودی جلوگیری کند. همچنین آیفون 8 در برابر آب مقاومت زیادی دارد و این خیال شما را برای استفاده از این گوشی در محیطهای مرطوب راحت می نماید.

البته حتی در این شرایط هم تصاویر ثبت شده توسط پرچمدار جدید سونی کمی رنگ و رو رفتهتر از رقبایش به نظر میرسد و عکسها تم رنگی مردهای دارند. به طور کلی اکسپریا 1 IV سونی را باید یک محصول عالی از حیث توانایی عکسبرداری دانست. اپل اما انگار تصمیم گرفته از تکنولوژِی حسگر اثر انگشت (TOUCH ID) در زیر صفحه نمایشگر آیفونهای جدید استفاده کند؛ اما باید صبر کرد و دید که تیم کوک، امسال چه سورپرایزی برای طرفداران آیفون تدارک دیدهاند. به علاوه، از زمان عرضه آیفونهای جدید، با توجه عرضه محدود و تقاضای بالا برای مدلهای جدید، قیمت آیفون بالاتر از حد معمول است. مینگ چی کو تحلیلگر اپل هم اولین بار در ماه مارس گزارشی از استاندارد حافظه جدیدتر ارائه کرده و گفت که مدلهای استاندارد آیفون ۱۴ از همان تراشه A15 استفاده میکنند. خط تولید تلفنهای همراه اکسپریا در سال ۲۰۰۸ راهاندازی شد و اولین تبلت تولیدی تحت این نام تجاری در سال ۲۰۱۲ تولید شد. نام برد؛ اما جالب است بدانید که شرکت کامپیوتر داینامیکس در اوایل دههی 70 شمسی اولین نمایندگی رسمی اپل در ایران بود.

طرح رجیستری یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید گوشی اپل به آن توجه داشته سایت 9to5mac باشید. بنابراین اگر به دنبال ظاهر متفاوت هستید باید بگوییم که این مدل تفاوت چندانی با سایر مدلهای سری X ندارد، اما در عوض سرعت عملکرد گوشی پیشرفت خوبی داشته است. بارزترین ویژگی گوشی های آیفون را میتوان دوربین بسیار قدرتمند و با کیفیت دانست؛ علیالخصوص با ارائه سری آیفون 13 و بکارگیری قابلیت فیلم برداری سینماتیک در دوربین مدلهای پرو از این سری، اپل به خوبی اثبات کرد که هیچ برندی در سراسر دنیا توان رقابت با دوربین گوشی های آیفون را ندارد.

همانطور که گفته شد، اصالت رمز موفقیت گوشی های آیفون است، گرچه نمیتوان از سالی به سال دیگر یک جهش بزرگ را در طراحی گوشیهایش مشاهد کرد، اما زبان طراحی آن خاص و منحصر به خود این شرکت بوده و از باکیفیتترین متریال ممکن در ساخت گوشیهایش بهره میبرد. همانطور که اشاره کردیم، شرکت آیفون اپل هر ساله تعداد محدودی گوشی را به بازار ارائه میکرد. این موضوع شامل گوشی های آیفون 12 و آیفون 13 می شد؛ اما سریهای پیشین نیز تنها با یک آداپتور همراه بودهاند و لوازم جانبی دیگری با این گوشیها همراه نبوده است؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی های آیفون را دارید به این نکته توجه داشته باشید که شما باید بسیاری دیگر از اقلام را به صورت جداگانه تهیه کنید. این گوشی اندازه بزرگی دارد، به همین دلیل نیز به سختی در جیب یا کیف قرار میگیرد. و همچنین وقتی برنامه جدیدی در گوشی سونی اکسپریا ۵ نصب می کنید میانبر آن به صفحه اصلی نیز منتقل می شود که دسترسی به برنامه ها را سریعتر می کند.

بعد از 48 ساعت سراغ آیفون خود بروید و آن را روشن کنید. اپل معمولاً هر سال از یک مدل آیفون رونمایی میکند که نسخههای متفاوتی دارد؛ بنابراین کاربران میتوانستند بسته به نیاز خود نسبت به خرید گوشی آیفون اقدام کنند. سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یک موبایل فروشی با نصب اپل آیدی بر روی گوشیهای آیفون، اقدام به اخاذی از مشتریان خود کرده بود. نقطه شروع قوی آیفون از آیفون ۴ بود که به دوربین سلفی نیز مجهز شده بود و از طرفی هم با افزایش مقدار رم ۵۱۲ مگابایت و بهرهگیری از صفحه نمایش Retina و دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه بود، که عده زیادی برای خرید گوشی اپل اقدام کردند و فروش ۴ میلیون دستگاه ظرف یک هفته را برای گوشی های آیفون رقم زدند. این مدل دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Retina HD به همراه رزولوشن ۷۵۰x۱۳۳۴ و قابلیت نمایش ۳۲۶ پیکسل می باشد. صفحه نمایش 1.5 برابر روشنتر از قبل است، اما نرخ تازه سازی آن سریعتر نیست و همان پنل 60 هرتزی است. قبلا ساخت اپل آیدی با آیتونز تنها راه ساخت حساب کاربری بود ولی اکنون اینگونه نیست.

نظرات و پیشنهادها خود را درباره بهترین گوشی سونی موجود در بازار یا گوشی های جدید سونی 2021 با ما به اشتراک بگذارید. اگر پول شما به اندازه کافی بزرگ بود ، این بهترین آیفون بود. کامپیوترتان را روشن و گوشی آیفون را به آن متصل و برنامه آیتونز را اجرا کنید. گوشی سونی اکسپریا 1 با نسبت اندازه صفحه نمایش 21:9 یکی از خاصترین گوشیهای پرچمدار سال 2019 بوده و با استفاده از این نسبت صفحه نمایش میتوان سیستمهای چند کاربری و مالتی تسکینگ را به راحتی روی آن اجرا کرد. این باتری به راحتی توسط کاربر قابل تعویض است.

آیفون 11 پرو از نظر جسمی بزرگتر از آیفون 8 است، بنابراین بسیار راحت در دست قرار میگیرد. ورود ضربه به گوشی و عدم استفاده درست از گوشی از جمله عوامل ایجاد مشکلات سخت افزاری در دوربین گوشیهای ایفون است. لیسا جکسون مدیر بخش محیط زیست اپل درباره علت حذف شارژر از جعبه گوشی های جدیدترین سری آیفون گفت: “حذف شارژر و ایربادهای سیمی باعث کاهش انتشار کربن شده و از استخراج و استفاده از مواد گران بها جلوگیری می کند. علاوه بر این این موضوع به کوچکتر شدن جعبه گوشی های آیفون منجر می شود، در نتیجه تعداد بسته های بیشتری را می توان با جعبه های حمل و نقل جا به جا کرد و آلودگی های محیط زیستی که به سبب این نقل و انتقالات ایجاد می شود را کاهش داد.” البته این اقدام اپل باعث نارضایتی کاربران زیادی شد و عده بسیاری به این موضوع انتقاد کردند که اپل با این کار قصد درآمدزایی بیشتری از طریق فروش لوازم جانبی دارد. صفحهنمایش آیفون 13 مینی از نوع OLED بوده و با اندازه 5.4 اینچی از صفحهنمایش مدل iPhone SE 2020 بزرگتر است؛ اگرچه خود iPhone 13 Mini به خودی خود کوچکتر از آیفون SE 2020 است. در کیفیت ساخت و ارزش خرید گوشی اپل هیچ شکی وجود ندارد؛ چرا که با نگاه کردن به مشخصات به کار گرفته شده در ساخت گوشی آیفون متوجه خواهید شد که این غول تکنولوژی سعی کرده است تا از بهترین قطعات و متریال موجود در بازار برای ساخت گوشی های خود استفاده کند.

ابتدا آیتونز را در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود باز کنید و از منوی بالای برنامه، گزینه Sign in را انتخاب کنید. در ادامه آموزش ساخت اپل آیدی ، مراحل لازم را برای ساخت اپل آیدی با کامپیوتر توضیح میدهیم. در طول 1 روز میتوانید با 2 ساعت بازی مداوم، یک ساعت وب گرید، 2 ساعت ویدیو آنلاین و 1 ساعت هم هات اسپات کردن گوشی، باتری آن را خالی کنید! این گوشی با داشتن یک نمایشگر OLED 6.7″ و البته یک باتری بزرگ، یک گوشی قدرتمند و جذاب به شمار میآید. تمایل زیاد کاربران به استفاده از گوشیهای با نمایشگر بزرگ، سرانجام اپل را تسلیم کرد و این شرکت در سال 2014 با معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، قدم به دنیای فبلتها گذاشت. شما همکار گرامی میتوانید تمامی محصولات موجود در فروشگاه را تا هر تعدادی که تمایل داشتید، باگارانتی تعویض 6 ماهه رایگان، از این مجموعه با تضمین کمترین قیمت تهیه کنید. درباره دوربین و ویژگی متمایز اکسپریا Pro-I باید گفت سونی از سیستم دوربین سهگانه استفاده کرده که یک سنسور یک اینچی ۱۲ مگاپیکسلی Exmor RS با دیافراگم متغیر از F/ ۰/ ۲تا F/ ۰/ ۴به همراه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی۱/ ۲.۹ اینچی با دیافراگم F/ ۴/ ۲ و بالاخره سنسور سوم ۱۲مگاپیکسلی ۱/ ۲.۵ اینچی Exmor RS را در خود جای داده است.