گوشی شیائومی بخریم یا نه؟ 9to5mac Farsi

اکنون مطابق با سلیقه و راحتی خود میتوانید انتخاب کنید. این روزها این شرکت وضعیت بسیار خوبی دارد و بهنظر میرسد که تحریمهای آمریکا به هیچ عنوان بر فروش گوشی های هواوی تأثیر نداشته است به این دلیل که این شرکت با استفاده از سیاستهای خاص و منحصربهفرد خود همچنین کیفیت عالی محصولاتش تحریمهارا به خوبی پشت سر گذاشته و توانسته با ارائه خدمات HMSمحدویت استفاده از خدمات گوگل را به خوبی مرتفع سازد. همه مدل های سامسونگ از کیفیت بسیار بالای برخودار است و می توانید با هر بودجه ای از مدل های مختلف سامسونگ گوشی خریداری کنید. نسخه بالاتر این گوشی، در سال 2012 با تکنولوژی LTE همراه شد و فروش بسیار خوبی را برای شرکت سامسونگ رقم زد. هم وارد بازار شدهاند، سایت کالاتیک سعی کرده بیشتر گوشیهای موجود در بازار را موجود کند تا شاهد تنوع محصولات باشید. پیشنهاد ما این است که حتماً در ابتدا بازار آنلاین را چک کنید و مقایسه قیمتهای گوشی موبایل را انجام دهید و بعد اقدام به خرید کنید که متحمل ضرر نشود. یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی های هواوی این است که بخش موبایل هواوی خود تولیدکنندهی پردازندههای انواع گوشی هواوی است. بیشتر کارهایی که در گذشته مجبور بودیم با چندین وسیله انجام دهیم، با یک دستگاه انجام میشوند و کار ما راحتتر شده است.

گوشی اچ تی سی Desire 820 در سال 2014 ساخته و وارد بازار شده است. شرکت تایوانی و خوشنام HTC مدتی است بهخوبی بر این بخش تمرکز کرده و با تزریق مجموعهای متنوع از ویژگیهای نو به درون سختافزار و نرمافزار گوشیهایش، تلاش میکند تا کاربران بیشتری را به تولیدات خود مایل کند. به تازگی و به دنبال پیشرفتهای روز افزون این برند، شیائومی تغییرات موثری در بازار آفلاین خود کرده و در سرتاسر دنیا به خصوص چین و هند فروشگاههای بسیاری را افتتاح کرده است تا علاوه بر فروش آنلاین، مردم بتوانند به فروشگاه مختص محصولات این برند مراجعه کرده و با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنند. قیمت گوشی های سری نوت و اس به دلیل پرچمدار بودن و استفاده از بهروزترین تکنولوژیها بالاتر از سایر سریها است.

عوامل زیادی هستند که بر قیمت گوشی اپل تأثیر میگذارند، برخی از این عوامل شرایط تحریمها و نوسانات قیمت ارز است. بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین کدام است؟ هر برندی با افزودن قابلیتها و ویژگیهای مختلف میخواهد گوی رقابت را از سایر برندها برباید. گوشی هواوی سری MATE توانسته بخشی از رقابت خرید علاقه مندان به گوشی های پرچمدار را به خود اختصاص دهد. کالاتیک سعی کرده است تا به صورت روزانه لیست قیمت گوشیهای خود را بروز کند تا کاربران مشکلی در استعلام قیمت و خرید گوشی نداشته باشند و یکی از مراجع قیمت گوشی موبایل باشد. پشتیبانی از شبکهی پرسرعت 4G، وایفای با استاندارد b/g/n/ac و بلوتوث نسخهی 4.2 از دیگر ویژگیهای این گوشی موبایل است. فضای ذخیرهسازی داخلی 16 گیگابایت (در واقع 14,9 گیگابایت) بوده که کمتر از 9 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار داشته و مابقی توسط اندروید و اپلیکیشنها اشغالشده است. حتی دیده شده است کاربرانی که هیچ تجربهای با گوشیهای شیائومی نداشتهاند به خاطر قیمت کمی که این محصولات دارند، اقدام به قضاوت و تصمیم گیری نادرست کردهاند. اگر تصمیم به خرید گوشی ارزان قیمت ولی با کیفیت دارید، پیشنهاد کالاتیک گوشیهای شیائومی است، البته این ارزان بودن در مقایسه با دیگر برندها است.

از دیگر گوشیهای هوشمند برتر بازار که قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید میتوان به «پیکسل» شرکت گوگل با پرچمداری «Pixel 6 Pro»، گوشیهای برند چینی اوپو از جمله Oppo Find X3 Pro، نوکیا که همیشه در ایران پرطرفدار بوده است و حتی گوشیهای دکمهای این برند هم هنوز در کشور ما طرفداران زیادی دارند، برند وانپلاس که اخیرا پیشرفت چشمگیری داشته و با عرضه گوشی OnePlus 9 Pro به رقابت با دیگر برندهای مطرح پرداخت، اشاره کرد. خرید اینترنتی انواع گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا امکانپذیر است. شما میتوانید لیست به روز قیمت گوشی های این برند را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشیها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشیهای هوآوی را برای شما آسانتر نماید.

حتماً تابهحال دقت کردهاید که اگر دو گوشی با مشخصات فنی تقریباً یکسان ولی با برندهای متفاوت را مقایسه کنید میبینید، گوشی که برند مطرحتری دارد گرانتر سایت 9to5mac است. خرید اینترنتی گوشی موبایل یا همان خرید آنلاین گوشی امروزه تبدیل به چالشی بزرگ برای خریداران شده است. طراحی Y6p همان چیزی است که در اکثر گوشیهای امروزی میبینیم و نکته ویژهای ندارد. برخلاف کمپانی اپل که تنها بر قشر خاصی از افراد جامعه تمرکز دارد، شیائومی از همان ابتدا تمرکز خود را بر بازارهای کمتر دیده شده در دنیا قرار داده است. کیفیت نمایش رنگها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگیهای OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه میدهد.

این گوشی ظاهر جالبی دارد و شما قادر خواهید بود بعضی از قطعات سخت افزاری را با چشم خود ببینید، گوشی Xiaomi Mi 8 Pro پردازنده قوی دارد و به طور کلی امکانات بسیار خوبی را با قیمت مناسب برای کاربر به ارمغان میآورد. اما بعضی مواقع با اجرای بعضی از قوانین تغییراتی در روند ثبت سفارش و واردات گوشی صورت میگیرد که منجر به کاهش حجم واردات و کم شدن موجودی کالا در بازار میشود، همین کمبود موجودی میتواند قیمت گوشی موبایل را به صورت صعودی افزایش دهد، تا وقتی که موجودی بازار تأمین و بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود. در این سالها سری نوت مسیر پر فراز و نشیبی را چشت سر گذاشته است؛ از شروع طوفانی و فراتر از انتظار این سری تا ضرر عمدهای که سری گلکسی نوت 7 به علت مشکلی که در باتری خود دشات به این شرکت رساند و این شرکت را در بحرانی عمیق در دورانی که داشت جهشی بزرگ انجام میداد، فرو برد.

حافظه جانبی این گوشی در نسخه پایه 256 گیگابایت با رم 8GB و در بهترین نسخه 512GB با رم 12GB است که بیشک جزو بهترینهای دنیا قرار میگیرد. اگر برای خرید گوشی کیفیت بالا، اپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوقالعاده و قیمت ارزان مد نظرتان است، حتما مدلهای مختلف XIAOMI را بررسی کنید، چون برای هر قشر و هر سلیقهای مدلهای متنوعی دارد که رضایتتان را جلب خواهد کرد. قسمت مهم HMS در گوشی های هوآوی AppGallery است که سومین فروشگاه نرم افزاری جهان می باشد و کلیه جستجوها و نصب نرم افزارها از طریق این بخش امکان پذیر می شود و می تواند جایگزین نرم افزار Googel Play Store باشد همچنین برای نصب برخی از برنامه های گوگل که بصورت پیش فرض در گوشی های هوآوی وجود ندارند از AppGallery می توان بهره برد. در فضای رقابتی بازار امروز، استفاده از خدمات سایتهای آنلاین یکی از بهترین راههای خرید انواع کالای دیجیتال، به خصوص گوشی موبایل است. اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگینتری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام میدهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژهای داشته باشید. هنگامی که اپل واچ را روی مچ خود میبندید، علاوه بر مشاهده زمان، ارسال و دریافت پیام، تماس تلفنی و گوشساعتهای هوشمند سامسونگ با رابط کاربری One UI و مبتنی بر سیستمعامل تایزن طراحی شدهاند، گلکسی واچ با تلفنهای هوشمند اندروید و آیاواس سازگار است( بر خلاف اپل واچ که فقط با iOS سازگار است)؛ این ساعت هوشمند علاوه بر نمایش زمان، ارسال و دریافت پیام و تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی، ۳۹ تمرین ورزشی را روی مچ دست شما ردیابی میکند.

این ارزانتر بودن قیمت گوشی در بازارهای آنلاین به دلیل رقابت بیشتر است چون امکان مقایسه قیمتهای گوشیهای مختلف به صورت آنلاین برای مشتریان راحتتر است ولی در بازار آفلاین تقریباً برعکس است یعنی هیچکس نمیتواند تمام بازارهای موبایل را بگردد و قیمتها را به صورت دقیق با یکدیگر مقایسه کند. همچنین هدفون بی سیم جدید سامسونگ به راحتی امکان اتصال به دیگر گجت های هوشمند را نیز دارا است. همچنین فروشندگان بازارهای سنتی چون هزینههای بیشتری هم متحمل هستند، قیمتهای بالاتری هم دارند. برخی از فروشندگان در سایت و یا فروشگاههای خود قیمت پایینتری را ارائه میدهند. مراقب باشید فریب قیمت پایینتر برخی فروشندگان را نخورید.

این پردازندهها در خانوادههای مختلفی باقدرت و کاربریهای متفاوت برای انواع ردههای قیمتی تولید میشوند. هرچند این تحریم برای کاربرانی که از قبل انواع گوشی هواوی را داشتند مشکلی به وجود نیاورد؛ باعث شد شرکت چینی نتواند در مدلهای جدید خود از سرویسهای گوگل نظیر پلی استور، گوگل سرچ و قابلیت سینک مخاطبین و تقویم بهره بگیرد.چشمبادامیها همانند گذشته به AOSP یا پروژهی متنباز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشنهای گوگل میکردند. با این حال، این تنها زمانی مشخص خواهد شد که انتشار ماه جولای همچنان به قدرت خود باقی بماند. همچنان مشخصات بسیار پیشرفتهتری نیز در این گوشی قرار دارد، از جمله آخرین مدل پردازنده Snapdargon 855 که به همراه 12 گیگابایت رم عرضه شده است.

از معدود نقاط ضعف شیائومی می 9 میتوان به باتری آن اشاره کرد که ظرفیت پایینی دارد و در مقابل رقبا ممکن است کم بیاورد. با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از کسبوکارها مجبور شدند به سراغ آنلاین شدن پیش بروند برای مثال میتوان به آنلاین شدن مدارس و کلاس آموزشی اشاره کرد که همه خانوادهها را مجبور به خرید گوشی هوشمند برای فرزندانشان کرد. یکی دیگر از موارد این است که در زمان شیوع ویروس کرونا اغلب کشورها اقدام به بستن مرزهای خود کردند و در نتیجه واردات و صادرات گوشی و خیلی از کالاهای دیگر بهسختی و با هزینه بیشتری انجام میشد که این خود عاملی تأثیرگذار بر قیمت گوشی موبایل است. شرکت اپل در سالهای اخیر به یکی از محبوبترین و پرفروشترین برندها تبدیل شده است. تا پیش از سال 2018، گوشی هواوی تنها در خود چین شناخته میشد و کمتر کسی نام این گوشی را در خارج از این کشور میدانست یا طرفدار آن بود. گوشی های هواوی هم مانند شیائومی تولید کشور چین هستند و از نظر کیفیت، کارایی و عمر بالا جایی برای نقد نمیگذارند. اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید میتوانید به سراغ برخی از مدلهای سامسونگ (مانند Galaxy A) بروید و یا از میان گزینههای دیگر مانند گوشیهای شیائومی (سری ردمی، سری نوت و سری پوکو) و یا هوآوی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بنابراین با مراجعه به این سایتها میتوانید پس از بررسی اطلاعات تخصصی و همچنین نمودار قیمت هر یک، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. برندهای دیگر سعی دارند تا باعرضه گوشی های باکیفیت، کارایی بالا و همچنین قیمت مناسب، مشتریان بیشتری جذب کنند و در بازار رقابت کنند. بهتر است این نکته را بدانید که بازار موبایل و یا کلاً بازار کالاهای دیجیتال بسیار رقابتی هستند و فروشندگان سعی دارند با سیاستها و استراتژیهای مختلف، این بازار را به تصاحب خود در بیاورند، بااینوجود ما در کالاتیک بهعنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل با موجود کردن انواع برندهای گوشی و ایجاد تنوع کالایی بالا، قیمتگذاری مناسب و ارائه خدمات از جمله ارسال سریع و ضمانت اصالت کالا توانستهایم اعتماد تعداد زیادی از کاربران را بدست آوریم و همین اعتماد عاملی در جهت تلاش بیشتر در ارائه خدمات بهتر به کاربران شده است. پردازنده گوشی یکی از عوامل مهم در قیمت گوشی موبایل است.

برای خرید گوشی از کالاتیک تنها کافی است تا روی سایت حساب کاربری خود را بسازید و اقدام به خرید گوشی کنید. عملکرد آن در نور کافی رضایت بخش بوده اما در تاریکی کیفیت آن تنزل می یابد. از سوی دیگر هر گوشی هوشمند روش متفاوت و نوینی را برای اتصال به دستگاههای دیگر معرفی کرده که در ادامه قصد داریم نحوهی اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیونهای نسل جدید را به دو روش بیسیم و با کابل آموزش دهیم. چگونه تشخیص دهیم گوشی رجیستر شده است یا خیر؟ برند ردمی زیرمجموعه شیائومی است و وظیفه آن طراحی و ساخت گوشیهای میانرده و خوش قیمت است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشیهای این برند با کمی تأخیر به مصرفکنندگان برسند اما به سختی میتوانید جایی روی سیارهی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. برای هر کالایی که در بازار وجود دارد وقتی تقاضای خرید زیاد شود قیمت کالا هم افزایش پیدا میکند درست مثل زمانی که شما میخواهید بلیت هواپیما یا قطار بخرید زمانی که در پیک تعطیلات باشد گرانتر از روزهای معمول کاری است. شما میتوانید از سایت کالاتیک بهعنوان مرجع قیمتهای بهروز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه میتوانید قیمتها را مقایسه کنید میتوانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید.

یکی از مهمترین دلایل نوسانات قیمت ارز است و باتوجهبه اینکه گوشی موبایل کالایی وارداتی است و قیمت آن با ارز تعیین میشود، نوسانات در قیمت ارز تأثیر زیادی روی قیمت گوشی دارند. در حال حاضر مهمترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 20 اولترا محسوب میشود. در حالت کلی هرچقدر ظرفیت باتری بالا باشد، بهتر بوده و در طول روز شارژ بیشتری نگه میدارد. اگر به عکاسی علاقهمند هستید و یا از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند بیشتر وقایع طول روز خود را ثبت کنند، به دوربین گوشی و پردازنده همزمان با هم توجه کنید. شیائومی ردمی نوت 11 از شبکههای نسل جدید فایو جی پشتیبانی نمیکند اما وقتی صحبت از ارائه یک تجربه بصری عالی و طول عمر بالای باتری به میان میآید، این گوشی میتواند بدون هزینه آنچنانی شما را به خواستهتان برساند. این ویژگی به واسطه ارتقاء سیستم تشخیص نور محیط با بکارگیری سنسورهای رنگ ۱۰ کاناله، پوشش فضای رنگی وسیع DCI-P۳ (بسیار گستردهتر از فضای رنگی استاندارد sRGB) و تنظیم بیش از ۲۰۰۰ رنگ، تلفیقی از هنر و واقعیت را در عکاسی پیش روی شما بگذارد. مشخصات و قیمت گوشی a12 باعث شده تا به یکی از پرفروشترین گوشیها در بازار ایران تبدیل شود.

یعنی اگر مشخصات فنی و قابلیتهای گوشی شیائومی را با برند دیگری مقایسه کنید متوجه پایینتر بودن قیمت گوشی های شیائومی خواهید شد. مناسبترین قیمتهای گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابلمشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پستهای آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد. به عنوان مثال، گوشی Xiaomi Mi 11 یکی از اولین محصولاتی بوده که با چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 888 در بازار عرضه شد. ایده اصلی این دستگاه این بود که افراد بتوانند به راحتی امکان برقراری تماس های ضروری در بیرون از خانه را داشته باشند. امکان مقایسه محصولات در سایت کالاتیک فراهم است، شما میتوانید در قسمت پایین مدلهای مورد نظر تیک مقایسه را بزنید و بعد در بالای صفحه گزینه مقایسه کنید را بزنید تا بهسادگی تمام مشخصات فنی گوشی را به صورت جدولی کنار هم مشاهده کنید.

ما در گیگتک با ارائه اطلاعات دقیق و بیطرف به شما در بررسی مشخصات گوشی و قیمت گوشی موبایل کمک میکنیم تا راهنمای خرید گوشی هوشمند کامل و جامعی را برای شما فراهم کنیم. تفاوت فروشگاههای آنلاین و آفلاین فقط به قیمت ختم نمیشود، در ارائه امکانات هم فروشگاههای اینترنتی بهتر عمل میکنند. او پس از رفتن به کالیفرنیا، دردانشگاه آن کشور مشغول تحصیل شد و در سال 1981 مدرک کارشناسی خورد را در رشته اقتصاد از آن دانشگاه دریافت کرد. گوشیهای موبایل موبایل شیائومی در کشور چین تولید و به بازار عرضه میشوند. در سال 2019، این کمپانی در اقدامی جالب به تولید محصولات دیگری نظیر کیف، لیوان، جعبه ی ناهار، کوله پشتی، فنجان، پیچ گوشتی و کلاه در کنار مدل های گوشی شیائومی پرداخت. به همین دلیل انواع سریهای گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه یافتهاند که اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی را دارید، بهتر است بهاختصار با هر کدام آشنا شده و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود، مناسبترین مدل را انتخاب کنید. بهطورکلی هیچوقت نمیتوانیم بگوییم کدام گوشی بهتر است یا بدتر چون اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم میشود گرانترین و پرچم دار ها، اما انتخاب و خرید گوشی موبایل باید باتوجهبه نیاز فردی ما باشد.