گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس اپل iPhone 11 Pro Max ظرفیت 256 گیگابایت در گناوه

در تست ایفون 11 پرو حداکثر 25 فریم برثانیه را ثبت کرد و در مقایسه سامسونگ 16 فریم بر ثانیه ثبت کرد. اپل می‌گه که جلو و عقبآیفون 11 پرو مکس رو از سخت ترین شیشه بکار رفته شده در یک گوشی هوشمند، استفاده کرده. دیگر ویژگی جذاب ایفون یازده حالت شب یا همان Night Mode که دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 ا است.

دوربین اصلی

حتی وزن و ابعاد هم‌در این دو گوشی مشابه هستند و فقط تعداد دوربین قاب پشتی است که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند. دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است. قابلیت Night mode از ویژگی های چشم گیر گوشی آیفون 11 می باشد که می تواند در محیط های تاریک حداکثر نور را جذب کرده و تصاویری واضح را ثبت کند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

  • در ایفون ۱۱ بر خلاف مدل‌های پرو و پرو مکس از نمایشگر Liquid Retina IPS LCD استفاده شده است.
  • بله در حال حاضر جعبه دستگاه بزرگ هستش و به همراه شارژر و هندزفری ارائه میشه.
  • در ادامه با سایت موبایل‌کده همراه باشید تا قیمت ایفون‌۱۱ کارکده و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم.
  • این روزها زمان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه ها ی انسان است که باید از آن به صورت بهینه و با دقت استفاده کرد.
نسل جدید HDR هوشمند در آیفون 11 پرو از الگوریتم های پیشرفته ای برای دقیق تر شدن در جزئیات عکس مانند سایه ها و … تغییر دیگه ای که اپل روی این گوشی داده، حذف فلاش 4 تایی و جایگزینی اون با یک فلاش دوتایی برای دوربین پشت هست. پارت نامبر در واقع کشور مقصدی هست که گوشی قراره توی اون کشور عرضه بشه، تا سالهای گذشته فرق هایی بین پارت نامبر های مختلف وجود داشت و برخی پارت ها امکانات محدود تری داشتن. اما با بروزرسانی های جدید iOS ، هیچ محدودیتی برای پارت نامبر خاص وجود نداره. سلام هر دو پارت نامبر موجود هست؛ شما هنگام ثبت سفارش داخل قسمت توضیحات مورد درخواستی تون رو اعلام کنید که مطابق اون براتون ارسال بشه. هم جعبه بزرگ موجود هست و هم جعبه کوچیک، در حال حاضر موجودی محصولات ریپک هستن.

اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید iPhone 11 کارکده به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد در آیفون۱۱ دو اسپیکر باکیفیت در بالا و پایین گوشی تعبیه شده که با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atoms، حجم صدای فوق‌العاده 9to5mac به همراه کیفیت مثال زدنی را به گوش شما خواهند رساند. جالب است بدانید فناوری Dolby Digital Plus که پیشتر در تلوزیون ها بکار گرفته می شد، در این گوشی نیز دیده می شود و رزولوشن و کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهد. با توجه به تلفیق شرکت بیتس با اپل، ارتقاء کیفیت بلندگوها و همچنین قدرت تفکیک صدا در سری 11 به خوبی قابل لمس خواهد بود.

دوربین دوم برای تمام اعضای سری آیفون 11 کاملاً جدید است، اما در گوشی‌های هوشمند اندرویدی تقریباً رایج است. این مدل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بعنوان لنز اولتراواید و یا فوق عریض استفاده می‌کند. متأسفانه هیچ OIS و فوکوس خودکاری برای این لنز تعبیه نشده و این موضوع تنها منحصر به گوشی آیفون ۱۱ نیست، بلکه در مدل‌های Pro نیز وجود دارد. علی‌الرغم اینکه انتظار داشتیم این لنز جزئیات بیشتری را ثبت کند، ولی با این حال از این نظر می‌توان گفت ثبت جزئیات در حد قابل قبول و کافی است. اصلاح خودکار اعوجاج نیز توسط دوربین اولتراواید انجام می‌شود و رنگ‌ها، کنتراست و محدوده دینامیکی با دوربین اصلی مطابقت دارند. گوشی آیفون11 همانند سری‌های قبلی از Nfc پشتیبانی می‌کند و همچنان خبری از جک 3.5 میلی‌متری و درگاه حافظه خارجی نیست.

گوشی هوآوی