گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس اپل iPhone 11 Pro Max ظرفیت 256 گیگابایت در گناوه

بخش پشتی این گوشی هوشمند از جنس شیشه و فریم اطراف آن از جنس آلمینیوم است. با نگاه به قسمت جلوئی صفحه نمایش مدل ناچ اولین موردی است که توجه را به خود جلب می‌کند. وبلاگ 9to5mac.ir ایفون ۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد.

  • عکس‌های دوربین اصلی از نظر جزئیات بسیار غنی هستند، سطح نویز بسیار پایینی دارند و از نظر محدوده دینامیکی هم عالی هستند.
  • تراشه Apple A13 Bionic دارای یک پردازنده شش هسته‌ای با هسته‌های لایتنینگ با کارایی بالا 2×2.65 گیگاهرتز و هسته‌های CPU کارآمد Thunder با فرکانس 4×1.8 گیگاهرتز است.
  • صدا در ایفون 11 پرو مکس بسیار شفاف است چون امکان پشتیبانی با صدای Dolby Atmos وجود دارد و صداهای ریز را به وضوح می‌شنوید.
این تراشه دارای یک CPU و GPU است که هردو 20% سریعتر از A12 سال گذشته است. دفترچه راهنما، کابل شارژر لایتنینگ و سوزن خارج کردن سیم کارت از اقلامی هستند که درون جعبه اسمارت فون iPhone 11 قرار دارند. پرچمدار شرکت اپل به اسپیکرهای استریو مجهز شده است و به واسطه میکروفن دوم، قابلیت حذف صداهای مزاحم را دارد.

گوشی سونی Xperia ion | حافظه 13 رم 1 گیگابایت (اصلی)

در حال حاضر، دوربین سلفی یک لنز 12 مگاپیکسلی است که هنوز هم با یک سنسور TOF همراه است. لنزهای جدید 23 میلی‌متری f/2.2 عریض‌تری در این مدل وجود دارد، اما اپل این گزینه را برای عکاسی با همان FoV دوربین سلفی 32 میلی‌متری قدیمی حفظ کرده است. سلفی‌ها از Smart HDR استفاده می‌کنند و کیفیت آنها در سطح بالایی قرار دارد. جزئیات زیادی در عکس‌ها وجود دارد، دامنه دینامیکی عالیست و رنگ‌ها نیز با دقت هر چه تمام‌تر نشان داده می‌شوند. برای دوربین سلفی ایفون یازده یک لنز 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که سلفی های با کیفیتی را می توانید با آن به ثبت برسانید.

به لطف بدنه قطور و اندازه بزرگتر آیفون 11 به نسبت مدل سال قبل، ظرفیت باتری به 3110 میلی آمپر ساعت رسیده. پیشرفتی که آیفون 11 نسبت به قبل داشته شارژ سریع با تکنولوژی 18 وات هست. قابلیت True Tone هم به صفحه نمایش این گوشی ویژگی رو اضافه میکنه که واقعا از تماشای طولانی مدت اون خسته نشید و به چشم هاتون آسیب نرسه. برای تست عملکرد گرافیکی گوشی، GFXBench اجرا کردیم و بار دیگر آیفون، ساسونگ رو شکست داد.

صفحه اختصاصی فروشگاه

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سنسور بزرگ نور که در طراحی این دستگاه استفاده شده است امکان را به کاربران میدهد در نور شب بتوانند ویدئوهایی با کیفیت فوق العاده ضبط کنند و لذت ببرند. در این تاریخ برای خرید گوشی آکبند باید حدود 27 تا 28 میلیون هزینه بفرمایید. وقتی با دوربین در حالت استاندارد عکس برداری می‌کنید، دوربین عکس های زنده رو به شما پیش نمایش می‌دهد تا بتوانید بهترین عکس را بگیرید. دوربینآیفون هنچنین فیلم های4k با ظاهری زیبا و دامنه گسترده، تصویر پویا و تثبیت کننده فیلمبرداری، فیلم های فوق العاده ای را ثبت می‌کند. مثلا خودم به شخصه دوربین سه گانه پرومکس رو ترجیح می‌دم تاآیفون 11 که دوگانه است.