گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس اپل iPhone 11 Pro Max ظرفیت 256 گیگابایت در گناوه

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود 9to5mac شدن به شما اطلاع میدهیم. در واقع آیفون 11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. ۲.حقوق محتوای ارائه شده در بخش محصولات متعلق به زومیت است و کپی از آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد. این تلفن هوشمند می‌تواند به صورت هم‌زمان به دو ایرپاد بی‌سیم متصل شود و موسیقی‌ها یا محتوای ویدیویی را برای دو نفر به صورت هم‌زمان پخش کند. آیفون جدید همانند محصولات سال گذشته نیز امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را دارند. به طور کل، آیفون‌11 یک تلفن هوشمند قدرتمند، با کیفیت، زیبا و ویژه است که با قیمت بسیار عالی آماده عرضه شده است.

محصولات مشابه

به طور کلی عدم وجود لنز telephoto مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و دوربین آیفون 11 تمامی انتظارات شما را از یک گوشی اپل برآورده می‌کند. در پنل جلویی گوشی نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی، تضمین کننده کیفیت عکس گوشی ایفون ۱۱ خواهد بود. این سنسور باکیفیت، قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080 دقیقاً با فریم ریت‌های دوربین اصلی را نیز داراست.

نمایشگر آیفون 11 و قدرت صدا

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. وزن آیفون۱۱ نیز 194 گرم بوده و با طراحی خمیده‌ای که در لبه‌های خود دارد آن را به یکی از گوشی‌های بسیار خوش دست بازار تبدیل کرده و عملاً در مکالمات طولانی و استفاده‌ی زیاد، در دست گرفتن آن برای کاربر خسته کننده نخواهد بود.

درسته که سامسونگ Galaxy S20 Ultra به شما زوم بیشتر و 5 گیگ به شما رم می‌ده ولی هنوز که هنوزه آیفون پرو مکس بهترین گوشی با این قیمته. زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌ در‌عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود‌را در چیپست A13 bionic به‌تمامی کاربران نشان داد و‌حتی پس‌از گذشت 2 سال از معرفی، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

  • قیمت ایفون ۱۱ امروز در بازار به اندازه بسیاری از پرچمداران فعلی اندروید است.
  • من شیشه مات پشتش رو خیلی دوست دارم و در مقایسه با فبلت های براق و لکه دار مانند سامسونگ Galaxy note 10 و هوآوی P30 pro، طراوت و حس بیشتری داره.
  • توجه فرمایید که وب سایت mobile.ir تنها ارائه کننده اطلاعات وارد شده توسط فروشندگان می‌باشد و هیچ مسئولیتی در قبال صحت ادعای ایشان و کیفیت اجناس فروخته شده متوجه این سایت نیست.
  • از کاربران عزیز خواهشمندیم قبل از خرید گوشی موبایل اپل آیفون 11 حتما در مورد صحت و کیفیت جنس مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل از جانب فروشنده مراتب را به مااطلاع دهند.
  • با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد.
  • برای دوربین سلفی ایفون یازده یک لنز 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که سلفی های با کیفیتی را می توانید با آن به ثبت برسانید.