گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۴ پرو مکس iPhone 14 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رنگ بنفش

یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی Ultra Wide با پیکسل‌های 1.4 میکرومتری که تصاویر واضح‌تری با جزئیات بیشتر ارائه می‌کند و قابلیت‌های عکاسی ماکرو قدرتمند را بهبود می‌بخشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید ایفون 14 پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید. قیمت نسخه پایه آیفون 14 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 999 دلار است. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max

لنزهای مایع قابلیت پوشش کامل سنسور را دارند و در سایزهای بسیار کوچک در مقایسه با لنزهای شیشه ای و مکانیکی هم مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار وبلاگ 9to5mac.ir بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. همه اطلاعات در حد شایعه هستند، اما با توجه به روال چند ساله اخیر اپل، این شایعات بالای ۹۰ درصد رخ خواهند داد.

Apple iPhone 14 Pro 512GB

توجه کنید که این قابلیت به هیچ عنوان امکان اتصال دائمی به ماهواره و یا دریافت اینترنت ماهواره ای (مانند استارلینک) را نداشته و کاربران امکان استفاده از این اتصال را فقط برای شرایط اضطراری دارند. هیچ عقل سلیمی گوشی آمریکایی اپل رو با گوشی های فیک و هنگی کره ای و چینی مقایسه نمی کنه واس من که هر دو رو دارم تفاوت اپل با بقیه مثل تفاوت بنز با پژو هست. این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد. ی ترکیب عملکرد و صرفه جویی در انرژی، عملکرد بیشتری را با کسری از قدرت در مقایسه با رقبا ارائه می دهد. ماهواره ها اهداف متحرکی با پهنای باند کم هستند و ارسال پیام ها ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

این تخمین ها از قیمت 799 دلار امریکا شروع می شود که البته بیشتر مربوط به آیفون 14 معمولی است. اما قیمت آیفون 14 مربوط به گوشی های پرو و پرومکس نسخه یک ترابایتی قدری متفاوت است. برخی معتقدند که آیفون 14پرومکس می تواند گران ترین گوشی تاریخ اپل و کلیه گوشی های دنیا باشد. استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد. در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد.

  • در واقع A16 لیتوگرافی 4 نانومتری دارد، یعنی قطعات درون آن با فاصله‌ای کمتر از 4 نانومتر از یکدیگر چاپ شده‌اند که این ظرافت ساخت هم باعث افزایش سرعت می‌شود و هم مصرف شارژ بهینه‌تری را هم به همراه دارد.
  • قابلیت Emergency SOS از طریق ماهواره در آیفون از کاربر می خواهد تا تلفن خود را در جهت ماهواره قرار دهد.
  • هم چنین پردازنده گرافیکی 5 هسته ای به کار رفته در این مدل‌ها 50٪ پهنای باند حافظه را افزایش می‌دهد.
  • به علاوه، صفحه نمایش این گوشی از کیفیت تصاویر HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای روشنایی معمولی ۱۰۰۰ و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیتی است.
تیم کوک از این مدل های آيفون به عنوان «نوآورانه ترین مجموعه‌ی نسخه پرو» یاد کرده است. از آنجایی که ماهواره‌ها به سرعت در فضا حرکت می کنند، آیفون به شما نشان می ‌هد که برای حفظ گوشی را به کدام سمت بگیرید و از موانعی مانند کوه‌ها و شاخ و برگ‌های درختان پرهیز کنید. درود دوست عزیز، بله ریجستر شده همراه با کدفعالسازی و همچنین گارانتی هم دارند.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 128 گیگابایت اپل اکتیو | Apple iPhone 14 Pro Max 128GB