گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت مشکی تک سیم کارت و رجیستر شده موب استور

اپل روی پیشرفت در فیلمبرداری گوشی خیلی تمرکز کرده و خب این پیشرفت هم کاملا مشخص است.در حال حاضر محدوده دینامیکی گسترده به همراه حالت تثبیت سینمایی برای ثبت جزئیات بهتر در دوربین گوشی وجود دارد. دوربینآیفون 11 پرو مکس از ویژگی smart HDR برخوردار است که به دوربین کمک می‌کند که شناخت افراد و اطمینان از جزئیات چهره ها به بهترین شکل انجام گیرد. در این تست آیفون بهتر از سامسونگ عمل کرد و عکس های Galaxy note 10 plus کاملا غلیظ بودند، در حالی که رنگ ها در آیفون 11 پرو مکس واقع بینانه تر به نظر می‌رسیدند. صدا در ایفون 11 پرو مکس بسیار شفاف است چون امکان پشتیبانی با صدای Dolby Atmos وجود دارد و صداهای ریز را به وضوح می‌شنوید.

  • این گوشی محبوب و پرطرفدار مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل یعنی A13 Bionic است که هم در عملکرد کلی گوشی فوق‌العاده است و هم در زمینه محدوده دینامیکی، تثبیت دیجیتال در ویدیوها و حالت شب جدید، از نظر سرعت و کیفیت شگفتی ایجاد می‌کند.
  • گوشی آیفون‌۱۱ از‌نظر حافظه‌ی داخلی‌در 3 نسخه‌ی 128/4، 254/4 و 64/4 گیگابایتی وارد بازار شده که طبق معمول دیگر آیفون‌ها از کارت حافظه‌ی خارجی برای افزودن فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند.
  • راه حل آسان‌تری برای شما در Ios 15 وجود دارد؛ از Live text استفاده کنید و با دوربین گوشی متن را آنالیز کرده و در نوت خود ذخیره کنید.
  • ما دو گوشی ایفون 11 پرو مکس و Galaxy note 10 plus روامتحان کردیم و باهاشون چندتا عکس گرفتیم و نتیجه این شد که عکس های آیفون 11 پرو مکس گرم تر و طبیعی تر بودند.اگرچه جزئیات در سامسونگ بهتر بودند.
  • مثلا خودم به شخصه دوربین سه گانه پرومکس رو ترجیح می‌دم تاآیفون 11 که دوگانه است.
یه تفاوت ویژه ای که آیفون های سری 11 داشتن اینه که همه اعضای خانواده حالا با 2 سیمکارت همزمان فعال معرفی شدن و خیال کاربر هارو برای خرید راحت کردن. ایفون 11 پرو کوچک تر است و صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد و بهترین گزینه برای کسانی که گوشی خوش دست تر می‌خواهند است. اگرچه چندسالی هستش که اپل در بخش دوربین عقب مانده است اما با آیفون 11 پرو مکس مجددا جای خود را پس گرفته است. این گوشی دارای وبلاگ 9to5mac.ir دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی در پشت است که زاویه دید 120 درجه ای به شما می‌دهد. اپل بجای رنگ های سرگرم کننده مانند سبز، بنفش و زرد، گزینه های محافظه کارانه تری را برای آیفون 11 پرو مکس استفاده کرده که می‌توان به سبز مات که در نیمه شب صریحا خاکستری به نظر می‌رسه. مانند نسخه PRO، آیفون‌11 هم از فناوری ارتباطی بسیار سریع gigabit-class LTE و ارتباط بی‌سیم WiFi 6 برخوردار است.

در کنار این سنسور کمپانی سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی، قطب نما و فشارسنج را نیز بکار گرفته است. ضدآب بودن IP67 بود که در محصول جدید اپل به IP68 ارتقا پیدا کرده است تا بتوانید با خیال راحت آن را در عمق 2 متری آب نگه دارید. شکی نیست که گوشی‌های iPhone 11 محصول محبوب و مشهور امسال هست و تقریباً تمام توجه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده‌اند.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه ما باخبر شوید:

ما دو گوشی ایفون 11 پرو مکس و Galaxy note 10 plus روامتحان کردیم و باهاشون چندتا عکس گرفتیم و نتیجه این شد که عکس های آیفون 11 پرو مکس گرم تر و طبیعی تر بودند.اگرچه جزئیات در سامسونگ بهتر بودند. برخی دارندگانایفون 11 پرو شکایت کرده اند که صفحه نمایش آنها به راحتی خراشیده شده است که ما در واحد بررسی خود به همچین مشکلی برخورد نکردیم و بازم پیشنهاد می‌کنم از محافظ صفحه استفاده کنید. آیفون 11 پرو مکس از نظر ظاهری شبیه ایفون XS MAX است و شکاف بالا که شامل دوربین و FACE ID می‌شه، همچنان وجود داره و دیگ باید بهش عادت کنیم. اگرچه خودم با آیفون 11 پرو بخاطر کوچکتر بودن و خوشدست تر بودنش خیلی حال می‌کنم ولی پرومکس رو به خاطر صفحه نمایش بزرگ تر و طول عمر باتری بیشتر ترجیح می‌دم. لازم به ذکر است برای اولین بار اپل در آیفون X سنسور اثر انگشت را حذف و به جای آن از سنسور تشخیص چهره استفاده کرد.

گوشی آیفون 11 پرومکس مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی و و حافظه کوتاه مدت برابر با 4 گیگابایت می باشد. ایفون 11 پرومکس از Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می کند که آخرین فرمت های کیفیت بالای تصویر هستند. این گوشی توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از صفحه نمایش IPS بهره گرفته است. در این گوشی تکنولوژی های نمایش رنگ Widw Colour Gamut و True-Tune بهره گرفته شده است.

فروشگاه اینترنتی 19کالا