گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت مشکی تک سیم کارت و رجیستر شده موب استور

یک ویژگی دیگر آیفون 11 پرو مکس، حالت عکس برداری در شب است و حالت خودکار دارد و زمانی که پرتو نور کمتر از 10 lux باشد، بصورت خودکار به حالت شب می‌رود. به نظرم اپل بهتر بود فضای ذخیره بیشتری برای شروع، در گوشی ها قرار می‌داد. مثلا با 128 گیگ شروع می‌کرد و روی ظاهر جلوی گوشی بیشتر کار می‌کرد چون خیلی شبیه به نسل قبلیش یعنی آیفون x بنظر میاد.

Apple iPhone 11

پنل جلو و پشت iPhone 11 از جنس شیشه است و بین دو پنل شیشه ای، فریمی از جنس آلومینیوم سری 7000 قرار گرفته که به جذابیت بیشتر گوشی کمک کرده است. این دستگاه با ابعاد کلی 8.3 × 75.7 × 150.9 میلیمتر دارای 194 گرم وزن می باشد. صفحه نمایش این اسمارت فون با ابعاد 6.1 اینچ، از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد که در واقع به نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR به شمار می آید. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده و همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ دارای رزولوشن 1792 × 828 می باشد.

به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. آیفون 11 با بهره وبلاگ 9to5mac.ir مندی از گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای سیستم پرداخت آسان اپل می باشد. اپل در پرچمداران جدید خود به طراحی دوربین ها توجه محسوسی نشان داده است.

محصولات

دیگر ویژگی آیفون‌های جدید وجود چیپ Ultra Wideband است که امکان مکان‌یابی سریع‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند. اپل تراشه U1 را هم در این گوشی به کار گرفته است و در تلاش است که ویژگی جالبی را با استفاده از حالت AirDropping ایجاد کند؛ به شکلی که با اشاره کردن دو گوشی به همدیگر امکان ارسال فایل فراهم شود. البته این امکان قرار است با ارائه نسخه 13.1 سیستم‌عامل iOS در دسترس عموم قرار گیرد.

دسترسی سریع

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و اندرویدی شده است. اما نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد این است که درشب نمیتوانید از سنسور فوق عریض استفاده کنید که باعث تفاوت عکاسی در شب و روز میشود.

  • آیفون 11 با وجود اینکه از لحاظ دوربین و قدرت پردازشی از iPhone XR قوی تر است اما طبق گزارشات بدست آمده، اپل این گوشی را با قیمت پایه پایین تر روانه بازار خواهد کرد.
  • دیگر ویژگی جذاب ایفون یازده حالت شب یا همان Night Mode که دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 ا است.
  • نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده و همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ دارای رزولوشن 1792 × 828 می باشد.
  • گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.