گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت فروشگاه اینترنتی یکتا موبایل ، خرید گوشی موبایل های سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، هواوی

در کنار این سنسور کمپانی سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی، قطب نما و فشارسنج را نیز بکار گرفته است. ضدآب بودن IP67 بود که در محصول جدید اپل به IP68 ارتقا پیدا کرده است تا بتوانید با خیال راحت وبلاگ 9to5mac.ir آن را در عمق 2 متری آب نگه دارید. شکی نیست که گوشی‌های iPhone 11 محصول محبوب و مشهور امسال هست و تقریباً تمام توجه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده‌اند.

گوشی آیفون 11 پرومکس مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی و و حافظه کوتاه مدت برابر با 4 گیگابایت می باشد. ایفون 11 پرومکس از Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می کند که آخرین فرمت های کیفیت بالای تصویر هستند. این گوشی توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از صفحه نمایش IPS بهره گرفته است. در این گوشی تکنولوژی های نمایش رنگ Widw Colour Gamut و True-Tune بهره گرفته شده است.

  • اپل از جمله برند هایی است که به تغییرات زیاد علاقه چندانی ندارد و معمولا چند مدل را با یک زبان طراحی معرفی می‌کند.
  • پس از نگاه کلی به آیفون‌۱۱، نمای مات و خیره‌کننده این گوشی نگاه شما را به خود جلب می‌کند.
  • برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • پرچمدار جدید اپل به تراشه قدرتمند Apple A13 Bionic (7 nm+) با پردازنده 6 هسته ای مجهز شده است.
  • وزن 196 گرمی این گوشی، بسیار مناسب بوده و کاربران بعد‌از فعالیت طولانی حس خستگی نخواهند داشت.
اپل روی پیشرفت در فیلمبرداری گوشی خیلی تمرکز کرده و خب این پیشرفت هم کاملا مشخص است.در حال حاضر محدوده دینامیکی گسترده به همراه حالت تثبیت سینمایی برای ثبت جزئیات بهتر در دوربین گوشی وجود دارد. دوربینآیفون 11 پرو مکس از ویژگی smart HDR برخوردار است که به دوربین کمک می‌کند که شناخت افراد و اطمینان از جزئیات چهره ها به بهترین شکل انجام گیرد. در این تست آیفون بهتر از سامسونگ عمل کرد و عکس های Galaxy note 10 plus کاملا غلیظ بودند، در حالی که رنگ ها در آیفون 11 پرو مکس واقع بینانه تر به نظر می‌رسیدند. صدا در ایفون 11 پرو مکس بسیار شفاف است چون امکان پشتیبانی با صدای Dolby Atmos وجود دارد و صداهای ریز را به وضوح می‌شنوید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 A2634 not activeدو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این عالیه ولی باید بدانید سامسونگ Galaxy note 10 پلاس 65% را در 30 دقیقه به لطف شارژر 25 واتی ثبت کرد. جالب است بدانید سامسونگ Galaxy note 10 plus زمان 11 ساعت و 9 دقیقه را ثبت کرد. در ios 13 حالا شرایط بهتر شده و مشکلات فیلمبرداری در حرکت برطرف شده است. من شیشه مات پشتش رو خیلی دوست دارم و در مقایسه با فبلت های براق و لکه دار مانند سامسونگ Galaxy note 10 و هوآوی P30 pro، طراوت و حس بیشتری داره.

گوشی اسنشیال

4 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند اپل، تمام نیاز های شمارو در زمینه اجرای بازی و انواع نرم افزار مرتفع میکنه و شما به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که صاحب یک گوشی ضعیف هستید. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. چون دارای سیستم پشتیبانی 5G نیست دلیل نمی‌شود که ضد آینده است.اگرچه در تست های اولیه نشونه های ناچیز 5G مشاهده شد. حتی دوربینآیفون 11 پرو با ویژگی Deep Fusionکه در آپدیت IOS 13.2 در گوشی بوجود آمد،عکس های بهتری هم بدلیل تاثیر در جزئیات بیشتر و بافت های بهتر به همراه نویز کمتر ثبت کرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت رنگ Silver