گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت فروشگاه اینترنتی یکتا موبایل ، خرید گوشی موبایل های سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، هواوی

این گوشی محبوب و پرطرفدار مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل یعنی A13 Bionic است که هم در عملکرد کلی گوشی فوق‌العاده است و هم در زمینه محدوده دینامیکی، تثبیت دیجیتال در ویدیوها و حالت شب جدید، از نظر سرعت و کیفیت شگفتی ایجاد می‌کند. همچنین گوشی آیفون ۱۱ دارای یک دوربین دوگانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت مدل‌های قبلی پیشرفت محسوسی داشته است. عکس‌های سلفی نسل گوشی آیفون ۱۱ بالاخره یک آپدیت برای دوربین جلو به ارمغان آورد.

نکته ی حائز اهمیت و بسیار مهم این حالت آن است که از فلاش برای عکسبرداری استفاده نمی شود. قابلیت Night mode به شما کمک می کند تا حتی در مکان های با نور کم نیز عکس های واضح و روشنی را به ثبت برسانید و بدون دغدغه عکاسی کنید. آیفون 11 پرو مکس می تواند به طور خودکار جزئیات را در پس زمینه تصاویر تنظیم کرده و نمایش دهد که حتی بعضی از دوربین های حرفه ای DSLR هم نمی توانند این کار را انجام دهند.

آیفون 11 پرو

سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین موضوع به‌تنهایی تمامی نگرانی‌ها از‌بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از‌بین می‌برد. پرچمدار جدید شش هسته ای اپل از چیپست Apple A13 Bionic بهره می برد که نسبت به Apple A12 Bionic پیشرفت چشمگیری داشته است. این پردازنده قدرتمند دارای دو هسته با سرعت 2.65 گیگاهرتز به نام Lightning وبلاگ 9to5mac.ir و چهار هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز تحت عنوان Thunder می باشد. این پردازنده جدید بر مبنای لیتوگرافی 7 نانومتری تولید می شود و طبق اعلام شرکت اپل به طور کلی از لحاظ عملکرد، کارایی و بهره وری بهبود یافته است. این گوشی به حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت مجهز شده است و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ندارد.

اپل

از دیگر قابلیت های صفحه نمایش آیفون 11 می توان به حساسیت لمسی 120 هرتز اشاره کرد. گوشی آیفون ۱۱ می‌تواند انواع ویدیوها را در انواع رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌ها با همه snapperها ضبط کند و حتی در صورت داشتن برنامه مناسب می‌تواند این کار را همزمان هم انجام دهد. اگر گزینه Crop Out of the Frame برای فیلم‌ها فعال باشد، گوشی از دوربین فوق عریض برای گرفتن ویدئو استفاده می‌کند. ویدئوهای دوربین اصلی به صورت اپتیکال و دیجیتال تثبیت می‌شوند، در حالی که تصاویر دوربین فوق عریض فقط به صورت دیجیتالی ضبط می‌شوند.

آیفون ۱۱

گوشی ایفون ۱۱ به لطف گواهینامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار کاملاً ایمن است و با خیال راحت تا عمق 2 متری زیر آب به مدت 30 دقیقه دوام خواهد داشت. شاید در مقایسه با سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد. نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو 256 گیگایفون ۱۳ پرو مدل مورد بحث ما در این نقد و بررسی است که یکی از پیشرفته‌ترین آیفون‌های ساخته شده تا به امروز و یکی از غول‌های بازار در سال 2021 است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. البته مسلماً آیفون 13 پرو در کلاس گران قیمت‎‌های بازار قرار می‌گیرد و باید دید می‌.. خبر خوب این است که بالاخره اپلfast chargeرا در جعبه قرار داد و شما میتوانید 48% رو در 30 دقیقه گوشی را شارژ کنید و درحالیکه ایفون 11 پرو 55% را در 30 دقیقه بخاطر باتری کوچکتر ثبت کرد.

  • از دیگر قابلیت های صفحه نمایش آیفون 11 می توان به حساسیت لمسی 120 هرتز اشاره کرد.
  • یکی از ویژگی های جدیدی که به iOS 13 اضافه شده این است که می توان با نگه داشتن دکمه شاتر دوربین و حرکت انگشت به سمت چپ، به جای حالت burst، ویدیو ضبط کرد.
  • یک قابلیت جذاب دیگر هم که در قلب ios 15 قرار دارد foucs است که شاید بتوان گفت نسخه جدید do not disturb به حساب می‌آید، اما حق انتخاب بسیار بیشتری به کاربران می‌دهد و قابلیت شخصی‌سازی بیشتری نیز دارد.
  • اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند.
  • اول آنکه به محض باز کردن دوربین گوشی 4 فریم پیوسته و پشت سرهم را باز می کند.
  • رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 4 گیگابایت بوده و انواع حافظه 64 و 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.