گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت فروشگاه اینترنتی یکتا موبایل ، خرید گوشی موبایل های سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، هواوی

در گوشی آیفون 11 پرومکس از پردازنده 6 هسته ای استفاده شده است که در آن 2 هسته 2.65 گیگاهرتز از نوع Lightninig و 4 هسته آن از نوع 1.8 گیگاهرتز از نوع Thunder می باشد. در آن از کارت گرافیک اختصاصی شرکت اپل استفاده شده است که 4 هسته ای می باشد. باتری آن از نوع Li-Ion 3969 mAh است که قابل جدا شدن نیست و برای تماس تصویری و Multimedia تا 20 ساعت و برای پخش موسیقی تا 80 ساعت دوام می آورد. این گوشی مطابق انتظارات با دوربین دوگانه و در رنگ بندی های بسیار جذاب و چشم نواز تولید شد. آیفون 11 با صفحه نمایش OLED و با اندازه ی 6.1 اینچ و تمام صفحه طراحی شده است.

مشخصات آیفون ۱۱ از نظر سخت افزار

کیفیت دوربین سلفی TrueDepth ایفون 11 پرو، 12 مگاپیکسل می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سرعت 120 فریم در ثانیه در حالت اسلوموشن و یا 60 فریم در ثانیه در حالت 4K فیلمبرداری کنید. اپل با ارتقا دادن 11 پرو مکس، به یکی از معدود شکایاتی که به ایفون XS MAX می‌شد، پاسخ داد. بخاطر تراشه A13 و صفحه نمایش کارآمد تر و باتری بزرگتر، این گوشی یک ساعت بیشتر از ایکس اس مکس در تست باتری ما دوام آورد در حالی که در حال وبگردی با اینترنت 4G LTEو با روشنایی صفحه 150 nits بودیم. دوربین سه گانه آیفون پرو مکس، اپل رو به بهترین دوربین در گوشیا تبدیل کرده و خب اینو مدیون عکس برداری در حالت شب فوق العاده اش و پیشرفت در Smart HDR هستش. اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید ایفون ۱۱ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 4 گیگابایت بوده و انواع حافظه 64 و 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در‌مدت زمان کمی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند. قیمت آیفون‌11 کارکرده که‌هم اکنون در سایت موبایل‌کده عرضه می‌شود به بهترین قیمت خود رسیده است. قیمت گوشی کارکرده آیفون 11 در کنار پشتیبانی نرم افزاری اپل از این گوشی آنرا به یک گزینه عالی حتی در این زمان بدل کرده است. به طور 9to5mac کلی باتری های آیفون نسبت به سایر رقبای خود کمی دچار ضعف بودند اما اپل قصد دارد تا این نقص را در سری جدید محصولات خود برطرف کند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

لیست قیمت گوشی موبایل اپل

حتی وزن و ابعاد هم‌در این دو گوشی مشابه هستند و فقط تعداد دوربین قاب پشتی است که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند. دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است. قابلیت Night mode از ویژگی های چشم گیر گوشی آیفون 11 می باشد که می تواند در محیط های تاریک حداکثر نور را جذب کرده و تصاویری واضح را ثبت کند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

گوشی ویوو

اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید iPhone 11 کارکده به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد در آیفون۱۱ دو اسپیکر باکیفیت در بالا و پایین گوشی تعبیه شده که با پشتیبانی از قابلیت Dolby Atoms، حجم صدای فوق‌العاده به همراه کیفیت مثال زدنی را به گوش شما خواهند رساند. جالب است بدانید فناوری Dolby Digital Plus که پیشتر در تلوزیون ها بکار گرفته می شد، در این گوشی نیز دیده می شود و رزولوشن و کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهد. با توجه به تلفیق شرکت بیتس با اپل، ارتقاء کیفیت بلندگوها و همچنین قدرت تفکیک صدا در سری 11 به خوبی قابل لمس خواهد بود.

  • اما نمی‌توان از این حقیقت به‌سادگی گذشت که آیفون 11 ارزش خرید بالایی دارد.
  • زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم.
  • گوشی آیفون 11 پرومکس مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی و و حافظه کوتاه مدت برابر با 4 گیگابایت می باشد.
  • Ultra Wide، دیدِ بسیار گسترده تری را نسبت به Wide و حالت معمولی، برای عکاسی به شما میدهد و باعث میشود تمامی سوژه ها را در هنگام عکاسی در بر بگیرد.