گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 دو سیم‌ کارت ظرفیت حافظه 256 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

آیفون 12 به‌عنوان ورژن استاندارد این سری، بیش از سه نسخه‌ی دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت و فروش بالایی را تجربه کرد. سخت‌افزار قدرتمند، دوربین باکیفیت و نمایشگر کم‌نظیر، ویژگی‌های مثبت این گوشی خوش‌ساخت را تشکیل می‌دهند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. اما در مقابل، گوشی آیفون ۱۲ تنها از دو لنز استفاده می‌کند، یک لنز واید و یک لنز تله فوتو، بنابراین گوشی آیفون ۱۲ فاقد لنز اولترا واید است.

صفحه‌نمایش آیفون 12

آیفون 12 همانند تمام گوشی‌های 2020 تولید شده توسط شرکت اپل مجهز به سیستم ارتباطی 5G است. این تلفن هوشمند می‌تواند با سرعتی بی‌نظیر امکان برقراری ارتباط با اینترنت را برای شما فراهم بیاورد. همین موضوع باعث می‌شود تا آیفون 12 در کنار قابلیت‌های بی‌نظیر خود، به بهترین ابزار برای برقراری همیشگی اینترنت تبدیل شود.

چراکه این لوازم می‌توانند از بسیاری از خرابی‌ها و مشکلات جلوگیری کنند. اما علاوه بر حفظ سلامت گوشی، برای کامل بودن تجهیزات باید لیستی از بهترین لوازم جانبی موبایل را تهیه کنید. در این صفحه می‌تواند انواع تجهیزات جانبی لازم برای گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو را خریداری کنید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز آیفون 12 و یا خرید اینترنتی ساعت هوشمند اپل و سایرلوازم جانبی، به فروشگاه اپل ارتباط مراجعه کنید. گوشی هوشمند iPhone 12 به لحاظ ابعاد و ظاهر بسیار به برادر کوچکتر خود یعنی iPhone 11 شبیه است. صفحه نمایش 6.1 اینچی و وجود دو دوربین 12 مگاپیکسلی که به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است از مهم ترین نقاط نشابه این دو مدل می باشد.

روش خرید گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو 256GB دو سیم کارت طلایی

اما گوشی موبایل Apple iPhone 12 به عنوان جانشینی برای iPhone 11 روانه بازار شده است. جانشینی که با صفحه نمایش OLED، حاشیه کم‌تر و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 9to5mac 5G روانه بازار شده است. ابتدا باید گفت، جایی که آیفون ۱۲ از آلومینیوم ساخته شده است، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند.

  • آیفون 12 به دوربین دوگانه مجهز شده و برخلاف دو برادر بزرگتر از سنسور LiDAR بی‌بهره است.
  • در پشت دستگاه، به جز لوگوی مشهور اپل، ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود که در گوشه‌ی بالای سمت چپ بدنه، جای داده شده است.
  • در مجموع در مورد طراحی این دستگاه باید اعلام کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته و همین موضوع باعث شده تا این دستگاه به یک محصول فوق‌العاده در بازار تبدیل شود.
  • فوکوس دوربین اولتراواید، ثابت است و در آن خبری از لرزش‌گیر اپتیکال نیست؛ اما از آن‌جایی‌که این نوع لنز بیش‌تر برای ثبت مناظر طبیعی و شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این نظر، کمبود خاصی احساس نمی‌شود.

اجرای بازی‌های سنگین، طراحی گرافیک و تدوین ویدیو، از جمله سنگین‌ترین وظایفی هستند که می‌توانید به گوشی خود بسپارید. تمامی این پردازش‌ها در آیفون 12 به‌راحتی انجام می‌شوند و کاربر را به زحمت نمی‌اندازند. طبعا کارهای ساده‌ای مانند حرکت در منوها، وبگردی و اجرای اپلیکیشن‌های سبک هم به‌راحتی امکان‌پذیر و به‌دلیل روان بودن، بسیار لذت‌بخش است. شرکت همراه تجارت یکتا واردکننده رسمی گوشی می باشد که در خرید گوشی با بهترین قیمت در کنار شما خواهد بود. نرم افزار و سخت افزار این محصول، مانند محصول های دیگر اپل، کاملا منحصر به همین شرکت است. به همین خاطر میتواند بهترین سازگاری و عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.