گوشی موبایل اپل مدل Iphone 12 ظرفیت 256 گیگابایت رم 4 گیگابایت 5G

IPhone 12 ابعادی برابر 146.7×71.5 میلی متر و وزنی معادل 189 گرم دارد که به نسبت سخت افزار و بدنه ای که در نظر گرفته شده وزن مناسبی است . در قاب جلویی، نمایشگر با کنار رفتن حاشیه‌ها، فضای بیش‌تری یافته و ۸۶ درصد پنل جلویی را در اختیار دارد. بر خلاف انتظارات، ناچ مستطیل شکل دوربین سلفی کوچک‌تر نشده و همان اندازه‌ای را دارد که برادر پیشین خود داشته . در سمت راست بر روی فریم، دکمه‌ها به همان خوش دستی باقی مانده‌اند و صدای جذاب شاسی خود را حفظ کرده‌اند .

مشخصات فنی آیفون 12 اپل

تلاش ما بر این است تا تمام اقشار جامعه و در هر رده سنی تجربه لذت بخشی از خرید اینترنتی با رعایت اصولی چون ارسال سریع، تضمین اصل بودن کالا و بهترین قیمت را داشته باشند. همچنین با بررسی دقیق محصولات و مشاوره خرید به شما عزیزان سعی در انتخاب بهترین محصول از برندهای معتبر و متنوعی نظیر سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، 9to5mac نوکیا و … را داریم. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو، دو تا دیگر از بروزترین گوشی‌های آیفون هستند. اگر کنجکاو هستید با شباهت‌ها و تفاوت‌های گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو، آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب این بخش را دنبال کنید. گوشی آیفون ۱۲ مینی دو سیم کارت 5G و 4G و نسخه ۵ بلوتوث را پشتیبانی می‌کند.

گلس حرارت دیده یا temperede، گلس سرامیکی، گلس مات و گلس پلیمری از جمله بهترین محافظ صفحه آیفون 12 هستند. لطفا با ما از طریق پشتیبانی آنلاین و یا شماره های تماس فروشگاه در ارتباط باشید . فکر راه‌اندازی کار و کسب آیفونچی، نتیجه تجربیات، آرزوها، عقده‌ها و … در بین شغل‌ها و مهارت‌های مختلفی که وجود داره، بیشتر خودم رو یک تکنسین می‌دونم تا یک بیزینس‌من. دنیای تکنولوژی لحظه به لحظه در حال تغییره و امروز جذاب‌ترین ابزاری که همه مردم با اون سروکار دارن اسمارت‌فونه …

  • اجازه ندهید چشمتان شما را فریب دهد، زیرا دوربین در برخی زمینه‌ها ارتقاء یافته، به طور خاص دوربین اصلی اکنون از طراحی جدید 7 عنصری با دیافراگم ƒ / 1.6 بهره می‌برد که بزرگترین دوربین در آیفون است.
  • این فناوری جدید، درحقیقت فضای بیشتری را به سنسور می‌دهد تا سنسور درون فریم حرکت کند و به همین تریتیب ثبات بسیار بهتری داشته باشد.
  • در پشت گوشی از 2 دوربین 12 مگاپیکسلی و در قسمت جلو از یک دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی استفاده شده است .
هر دو صفحه نمایشگر مجهز به True Tone بوده و علاوه بر این HDR را هم پشتیبانی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگا واقعا خوب می‌باشد و از نظر کیفیت، نور، داینامیک رنج و وضوح عملکرد فوق‌العاده محشریز خود به‌نمایش می‌گذارد. دوربین اصلی این دستگاه می‌تواند بدون وجود سنسور تشخیص عمق، سوژه را به‌خوبی از پس‌زمینه جدا کرده و پس زمینه را تار کند. یکی از مهم‌ترین تغییر آیفون 12 در مقایسه با نسل‌های پیشینش، مربوط به نمایشگر OLED سوپر رتینا XDR است.

هر دو مدل آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس از سنسور LiDAR که وظیفه‌ی تشخیص و دامنه‌یابی نور را برعهده دارد، استفاده می‌کنند و ابعاد کاملا جدیدی از عکاسی را برای شما به‌همراه خواهند داشت. گفتنی است که سنسور LiDAR نقشه‌های سه‌بعدی از محیط را ایجاد می‌کند و مدل‌های پرو قادر هستند که از لیدار نه‌تنها برای برنامه‌های واقعیت افزوده استفاده کنند، بلکه می‌توانند فوکوس خودکار سریع‌تری را در حالت شبایجاد کنند. اپل ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون ۱۲ پرو می‌توانند در تاریکی حدود ۶ برابر سریع‌تری از آیفون‌های سال گذشته فوکوس داشته باشند که به سرعت گرفتن خلق تصاویر کمک شایانی خواهد کرد. هرکدام از مدل‌های مختلف سری آیفون ۱۲ در اندازه‌ی صفحه نمایش باهمدیگر تفاوت دارند رنگ‌بندی، تنظیمات دوربین و حافظه‌ی ذخیره سازی، از مواد دیگری هستند که این گوشی‌ها را از همدیگر متمایز می‌کنند.

گوشی شیائومی