گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro A2408 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 256 گیگابایت فروشگاه پویاتل

شاید در بحث عکاسی با موبایل، پرچم‌دارهای اندرویدی توانایی به چالش کشیدن آیفون 12 را داشته باشند، اما وقتی صحبت از کیفیت فیلم‌برداری به میان بیاید، گوشی های اپل کیفیت متمایز خود را به رخ می‌کشند. آیفون ۱۲ در سه مدل حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایت به بازار عرضه می شود. جنس بدنه پشتی از شیشه است و دارای محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass میباشد.

آیفون ۱۲ اپل – ۲۵۶ گیگ

ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A14 بهره می‌برد که تا بتواند از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی پشتیبانی کند. نکته قابل ذکر در مورد پارت نامبرهای موجود، این است که پارت نامبر ZA مربوط به آیفون های ساخته شده برای سنگاپور و CH برای مدل های سازگار با چین است. روی قسمت مربوط به ماژول‌های دوربین هم از شیشه یاقوتی سخت استفاده شده است که به راحتی خط‌وخش به‌خود نمی‌‌گیرد اما در قرار دادن آیفون روی میز مراقب باشید که روی سطح میز خش نیفتد. اپل گوشی جذاب خود را به تراشه A14 Bionic مجهز کرده که توسط همین شرکت طراحی و طی فرآیند 5 نانومتری ساخته شده است. پردازنده مرکزی آیفون 12، از 6 هسته تشکیل شده و هسته‌ی سریع‌تر آن با بیشینه فرکانس 3.1 گیگاهرتز کار می‌کند.

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت آبی دو سیم کارت(CH/A)

قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه‌ 5، نسخه­‌ی 14 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A14 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس بدون شک بالارده‌ترین آیفونی است که تا سال 2020 میلای، روانه بازار شده است. کافی است همه این‌ها را درکنار طراحی نوستالژیک و مواد سازنده ممتاز قرار دهید تا با گوشی موبایلی خوش‌ساخت و احتمالاً پرطرفدار (حتی در این رده قیمتی) روبرو شوید. اگر اندازه بزرگ این گوشی برایتان آزاردهنده است، بهتر است به iPhone 12 Pro فکر کنید که در عمل همین گوشی در اندازه کوچک‌تر است. البته در نسخه پرو خبری از لنز بزرگ‌تر و زوم بیشتر نیست اما بسیار مشکل است که تصاویر گرفته شده با دو گوشی را در نور ایده‌آل از هم تمیز دهید.

  • امکان گرفتن ویدئوهای 4K با با فریم‌بندی 60 فریم بر ثانیه در مکس جدید ممکن شده است که نشان از کیفیت خروجی بالا دارد.
  • تلاش ما بر این است تا تمام اقشار جامعه و در هر رده سنی تجربه لذت بخشی از خرید اینترنتی با رعایت اصولی چون ارسال سریع، تضمین اصل بودن کالا و بهترین قیمت را داشته باشند.
  • ویژگی مهم iOS، امکان تعامل این پلتفرم با دیگر سیستم‌عامل‌های کوپرتینویی‌هاست که دارندگان آیپد، مک‌بوک یا آی‌مک از آن استقبال می‌کنند.
  • قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

این دوربین از قابلیت اسلوموشن در کیفیت 1080p نیز پشتیبانی می‌کند که با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شاید قابل توجه‌ترین ویژگی جدید این دوربین‌ها، تایم لپس حالت شب باشد. دامنه پویای 9to5mac گسترده دوربین این امکان را به شما می‌دهد که صحنه‌های شبانه را در قالب ویدیوهای تایم لپس ضبط کرده و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. لازم به توضیح است مدت زمان پخش صدا تا اتمام باتری، در هر دو گوشی 65 ساعت است.