گوشی موبایل اپل Apple iPhone 12 ظرفیت 128 گیگابایت CH A فروشگاه اینترنتی میلانو، عرضه تخصصی انواع موبایل شیائومی،اپل و سامسونگ

اپل می‌گوید مودم 5G آیفون 12 در شرایط ایده آل سرعت دانلود ۴ گیگابیت بر ثانیه (۵۰۰ مگابایت بر ثانیه) را به ارمغان می آورد. اگر از کاربران محصولات اپل باشید، با اولین نگاه، طراحی iPhone 12 شما را به یاد iPhone 4 و 5 خواهد انداخت که اصلاً نکته بدی نیست. دوربین واید آیفون 12، دو قابلیت مهم لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا سرعت و کیفیت ثبت تصویر به سطحی باورنکردنی ارتقا پیدا کند. فوکوس دوربین اولتراواید، ثابت است و در آن خبری از لرزش‌گیر اپتیکال نیست؛ اما از آن‌جایی‌که این نوع لنز بیش‌تر برای ثبت مناظر طبیعی و شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این نظر، کمبود خاصی احساس نمی‌شود. این شرکت 4 مدل از آیفون 12 یعنی ، iPhone 12 , iPhone 12 pro , iPhone 12 pro max , iPhone 12 mini را معرفی کرد . 10 روز بعد از این معرفی گوشی های ذکر شده در فوق راهی بازار جهانی شد .

صفحه نمایش

شارژر MagSage نکته‌ی جدید دیگری است که در گوشی‌های جدید آیفون مشاهده می‌کنیم. اپل فناوری شارژ بی‌سیم خود را تازه‌سازی کرده است تا راحت‌تر از همیشه در اختیار کاربران قرار گیرد. دامنه‌ی آیفون ۱۲ همانند نحوه‌ی کارکرد شارژرهای MagSafe خود روی مک بوک‌ها، دارای آهن‌ربایی است که به هماهنگی گوشی با شارژرهای بی‌سیم کمک می‌کند. چنین چیزی با تمام شارژرهای بی‌سیم Qi موجود سازگار است، اما کارکرد اصلی آن را می‌توانید در خانواده جدیدی از لوازم جانبی اپل مشاهده می‌کنیم که برای شارژر بی‌سیم عرضه شده است. آیفون‌ها از شارژ بی‌سیم تا ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند که در مقایسه با سرعت شارژ بی‌سیم در خانواده آیفون ۱۱ بهبود یافته است.

آیفون ۱۲ پرو مکس اپل – ۱۲۸ گیگ

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. سلفی همچنین قابلیت تشخیص سه بعدی و به کمک آن، قابلیت تشخیص چهره را داراست. فریم 9to5mac بدنه از جنس آلومینیوم است که نقش اساسی در انتقال دما در گوشی را ایفا میکند. اینکه در کدام بازار عرضه شده را می توانید از طریق پارت نامبر گوشی بفهمید.

  • با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 12می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.
  • همان ماژول‌های دوربینی که در آیفون 11 و 12 پرو قرار داشت در قاب پشتی برادرش هم دیده می‌شود.
  • علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد.
  • پردازنده گرافیکی Apple GPU هم نسبت به نسخه‌ی پیشین 50 درصد بهبود یافته که به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی بکار می‌رود.
گوشی آیفون ۱۲ ظاهری پریمیوم و لوکس دارد، از معیار IP68 بهره می‌برد که به معنای مقاومت آن در عمق 20 فوتی به مدت 30 دقیقه است، همانطور که می‌دانید این میزان بیشتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار است . آیفون۱۲ در ابعاد 146.7 × 71.5 × 7.4 میلی‌متر و وزن 164 گرم عرضه شده که آن را در زمره‌ی گوشی‌های خوش دست قرار می‌دهد. گوشی اپل ۱۲ نسبت به سایر نسخه‌های پیشین حاشیه‌های کم و ناچ کوچکتری دارد که هر شخص را تحت تأثیر طراحی اپل ۱۲ قرار می‌دهد. بعلاوه رنگ‌های آن از طیف گسترده‌ی رنگ های مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی و بنفش تشکیل شده است. این گوشی هوشمند اپل دارای سه میزان حافظه ذخیره سازی داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی است. این مدل از شبکه 5G پشتیبانی کرده و به کمک قابلیتی به نام Smart Data Mode توانایی سوییچ کردن خودکار بین شبکه‌های 5G و 4G را دارد.

ساختار دوربین این موبایل دارای ۳ دوربین است که یکی از آ‌ن‌ها از نوع واید، یکی اولترا واید و دیگری یک دوربین تله است. این دوربین تله در آیفون ۱۲ پرو دارای بزرگ‌نمایی اپتیکال 2x است و رنج کلی بزرگ‌نمایی آن، 4x خواهد بود. همچنین حسگر LiDAR نیز به فوکوس بهتر و دقیق‌تر این آيفون کمک بسیاری خواهد کرد.