گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max با حافظه 256 قیمت و مشخصات

برای خرید انواع قاب اپل باید توجه کنید که محصول منتخب شما اورجینال و با کیفیت باشد. چراکه قاب بی کیفیت و غیراستاندارد می‌تواند باعث ایجاد خط و خش در اطراف و پشت گوشی باشد. بهترین کاور آیفون 12 از برندهای پولو و نیلکین هستند که می‌توانید طرح‌های متنوع آن را در این صفحه مشاهده کنید. فروشگاه اپل ارتباط با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه در زمینه فروش محصولات اپل به صورت تخصصی ارائه خدمات می نماید. همچنین با قبول سفارش از مشتریان، محصولات شرکت اپل را که به صورت رایج در بازار وجود ندارد (مانند مک بوک هایی که در سایت اپل قابلیت سفارشی کردن را دارند) ، بنا به نیاز مشتری سفارشی شده تحویل مشتری می دهد. گوشی هوشمند آیفون 12 دارای دو دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی دارای قابلیت واید و الترا واید است.

گوشی اپل iPhone 13 mini ظرفيت 256 گیگ

بخش دوربین دقیقا قسمتی است که برای هر فردی در خرید گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در این قسمت افرادی وجود دارند که هدف خود از خرید گوشی را، داشتن یک دوربین خوب برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌دانند. این نمایشگر توسط سرامیک شیلد محافظت شده است که توانسته مقاومت 4 برابری داشته باشد. با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و …

جنس بدنه آیفون 12 شیشه ای است و اطراف بدنه را یک فریم آلومینیومی احاطه کرده است. حسگر تله‌فوتوی مکس جدید قادر است بزرگنمایی 2.5برابری را به کاربر هدیه دهد. مجموعه این سخت‌افزار جدید، در عین جذاب بودن بسیار سرگرم‌کننده است و در واقع تجربه کار با دوربین‌های حرفه‌ای را بسیار به گوشی نزدیک کرده است. یکی دیگر از آپدیت‌های 9to5mac مهم اپل تراشه A14 Bionic است که به عنوان اولین تراشه 5نانومتری در جهان ثبت شده است. این تراشه حدود 11.8 میلیارد ترانزیستور را در خود جای داده است که در عمل یعنی 40درصد بیشتر از iPhone 11 ترانزیستور دارد. تراشه گرافیکی هم قادر است در عملکرد حدود 50درصد بهتر و بهینه‌تر از تراشه سال پیش عمل کند که گامی بزرگ به جلوست.

علاوه بر این هر دو گوشی ضد آب بوده و دارای استاندارد IP68 است، به این ترتیب این دو گوشی به مدت نیم ساعات تا عمق ۶ متری آب، ضد آب هستند. گوشی آیفون ۱۲ پرو برتری‌های ظاهری خود را نسبت به گوشی آیفون ۱۲ به خوبی به رخ می‌کشد. گوشی آیفون ۱۲ پرو از یک فریم استیل ضد زنگ، بدنه پشتی شیشهای مات، و محافظ سرامیکی پنل جلویی برخوردار است. محافظ صفحه نیز یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی اپل است که توصیه می‌کنیم بلافاصله بعد از خرید گوشی آن را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی همراه گستران یوتاب

از شارژ که بگذریم، اگر از کاربران محصولات اپل باشید، با اولین نگاه، طراحی اپل آیفون 12 پرو مکس شما را به یاد iPhone 4 و 5 خواهد انداخت که اصلاً نکته بدی نیست. همان ماژول‌های دوگانه دوربینی که در آیفون 11 قرار داشت در نسخه جدید هم دیده می‌شوند. البته حسگر تشخیص چهره به دوربین سلفی کمک می‌کند تا امکان عکاسی از تصاویر پرتره را بهبود بخشد. به‌لطف دوحسگر دوربین اصلی، قادر خواهید بود فریم عکس را ببینید و هرآنچه در خارج از آن قرار می‌گیرد را هم مشاهده کنید.

  • عملکرد گیمینگ و عملکرد چند وظیفه‌ای در ایفون دوازده بسیار روان و نرم و بدون هیچ لگ و کندی اجرا می‌شود که حس خوبی هنگام کار با آن را به کاربر القاء می‌کند.
  • با استفاده از این شارژ سرعت شارژ کردن به 2 ساعت الی 3 سال طول می‌کشد.
  • استفاده از صفحه‌نمایش ProMotion با نرخ به‌روزرسانی 120هرتز شایه‌ای بیش نبود!
  • گوشی آیفون ۱۲ اپل در رنگ های سیاه ، سفید ، سبز ، آبی و قرمز در ابعاد ۷۱.۵ میلیمتر در ۱۴۶.۷ میلیمتر در ۷.۴ میلیمتر با ۱۶۴ گرم وزن تولید شده است .