گوشی هواوی نوا Y70 یا Huawei Nova Y70 9to5mac Farsi

این گوشی با صفحه نمایش 5.15 اینچی، حسگر اثر انگشتی جلوی گوشی و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت تبدیل به اولین گوشی هوشمندی شد که با وجود پردازنده اسنپدراگون 835، با قیمت گوشی زیر 500 دلار وارد بازار می شود. اگر چه سونی در تولید گوشی ها و تبلت های باریک تا کنون شهرت داشته اما مدل های سری ۲۰۱۹ آن را نمی توان در راسته ی گوشی های باریک به شمار آورد چرا که استاندارد جهانی برای این عنوان، ضخامت کمتر از ۷ میلی متر است. با این حال، اگر این موارد را نادیده بگیریم، گوشیهای شیائومی به صورت کلی در 5 سری دستهبندی میشوند که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

این گوشی هوشمند 143 گرم وزن دارد، که با توجه به قطعات به کار رفته در آن، سنسور غول پیکر و باتری با حجم مناسب قابل درک است. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است. در این قسمت مزایای تلفنهای شیائومی را بررسی میکنیم. مقایسه سامسونگ و اچ تی سی : گوشی های تلفن همراه جز مواردی هستند که این روزها مورد استفاده بیشتر مردم قرار گرفته اند و می توانند بسیاری از کارهای آنها را راه بیاندازند. لی جون هم بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آنها سود کم و فروش بیشتر است. با اینکه در کشور چین مدلی از این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه شده اما نسخه گلوبال در هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی خود دارای 8 گیگابایت حافظه رم است که البته چندان هم بد نیست و شاید به بیشتر از این مقدار واقعاً نیازی نباشد. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان (Mi One) نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد.

Xiaomi با هر بار بهروزرسانی نرمافزار خود، بر پایدارتر کردن و آسانتر شدن کار با سیستمعامل خود تمرکز کرده است. تلفنهای شیائومی دارای سیستمعامل MIUI هستند که استفاده از آن بسیار سریع و روان است. سیستمعامل این گوشی اندروید 8.0 بوده و از فناوری Edge Sense در ساخت آن استفاده شده است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند. شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند.

کیفیت دوربین این گوشی توی روز حرف نداره و عکسایی که میگیره، جزئیات خیلی بالایی دارن. دوربینهای چهارگانه گلکسی A32 هم توی روز و هم توی شب، عملکرد خیلی خوبی دارن و میتونن عکس و فیلم خیلی خوبی رو ثبت و ضبط کنن. هر دو گوشی تو بخش شارژدهی باتری رقابت پایاپای دارن ولی وقتی حرف از عملکرد پردازشی میشه، A03 عملکرد بهتری رو از خودش نشون میده. دوربین سهگانه پشتی این گوشی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب میشود. می 10 تی پرو یکی از بهترین پرچمداران ارزانقیمت شیائومی است که با قیمت پایین تجربه کار با یک پرچمدار را برای شما ممکن میسازد. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینههای سرسامآور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست.

فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که حتی به اندازه انتخاب و خرید گوشی موبایل اهمیت دارد و میتواند احساس آرامش را در طول مدتی که گوشی شما تحت گارانتی قرار دارد در شما به ارمغان بیاورد. بنابراین شما میتوانید انتظار داشته باشید که قیمتهای پایین چیزی باشد که سالهای سال در صدر سیاستهای این شرکت قرار خواهد داشت. شما میتوانید این گوشیها را که دارای یک صفحهنمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام باقیمتی کمتر از 400 دلار خریداری کنید! یک صفحهنمایش 6 اینچی با تفکیکپذیری فول اچدی پلاس و نسبت 18:9 این گوشی را پشتیبانی میکنند. نسبت نمایشگر به بدنه هم 84.6 درصد است.

اکثر میانردههای شیائومی برای بازی مناسب هستند؛ اما اگر طرفدار بازی هستید روی گوشیهای اقتصادی شیائومی حساب نکنید. روی نماد منو ضربه بزنید. 3. سپس دکمه Lock را دوباره بزنید. همچنین سامسونگ جزو اولین برندهای تولید موبایل بود که صفحات خمیده را معرفی کرد. و از نظر نرمافزاری قدرتمندترین گوشی اندرویدیست که تاکنون معرفی شده. برای خرید گوشی های موبایل هواوی از اینجا وارد شوید. با کلیک بر روی گزینه megacam وارد برنامه تست دوربین میشید . سری میت 20 همچنین در 4 مدل وارد بازار شد که هر کدام قیمت، طراحی و قابلیتهای متفاوتی دارند. و در این دو ساله فعالیت های خود را کمتر کرده است و این باعث شده است که رقبا جایگاه این شرکت را بگیرند. امروزه به دلیل کرونا امکان خرید گوشی هوآوی و گوشی های دیگر کمتر شده است. است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. اینیک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است! در کل می توان گفت رام چین برای خریداران در ایران اصلا توصیه نمی شود چراکه با مشکلات نرم افزاری زیادی مواجه خواهند شد رام چین قانونا برای فروش در کشور چین می باشد و از انجایی که کشور چین تحریم می باشد برای آپدیت نرم افزاری گوشی با مشکل مواجه خواهید شد .

این مهم ترین و اصلی ترین دلیل نیاز ما به موبایل است. اما از بهترین و محبوب ترین محصول شیائومی در بازار گوشی Mi Mix 2S این شرکت بود که در سال 2018 به بازار عرضه شد و یکی از پرطرفدارترین محصولات گوشی موبایل شیائومی به شمار می رود. گرمازدگی یک مشکل معمول در میان گوشیهای هوشمند میان رده آنهاست. در این صفحه لیست قیمت گوشی هواوی رو در 3 گروه ارزان قیمت ، میان رده و گران قیمت براتون لیست کردیم و با توجه به تغییرات بازار این لیست رو چند بار در هفته بررسی و آپدیت میکنیم .

گوشی سری BlackShark شیائومی قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات خود دارد. در سالهای آغازین حضور شیائومی در بازارهای بینالمللی عدهای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل میشدند، کیفیت گوشیهای شیائومی را بهعنوان گوشی ارزان زیرسوال میبرند، اما قطعاتی که شیائومی در گوشیهای خود بهنامهای می و ردمی بهکار برد توجه همگان را بهخود جلب کرد. MIUI برای بیش از 200 دستگاه و در پایان سال 2013 بهراحتی در دسترس بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار داشت. توسعه سختافزارهای شخصی آنها موفقیتآمیز بود زیرا درآمد آنها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود. در سپتامبر 2013 گوشی Mi 3 به بازار عرضه شد.

بر اساس پست منتشر شده توسط شرکت Huawei در وبسایت Weibo، گوشی Mate 40 امنیت کیف پول های سخت افزاری را در کنار قابلیت کنترل ناشناسی در هنگام استفاده از یوان دیجیتال به همراه دارد. پس از آن گوشی های مدل ردمی روانه بازار شدند که به جرات می توان گفت به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار هستند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند. در جدولهای زیر، قیمت تمامی مدلهایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتیهای مختلف نیز ممکن است تفاوتهایی داشته باشد. در این مقاله، ما به شما بهطور مختصر مزایا و معایب گوشی شیائومی را توضیح خواهیم داد. در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال میدهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، ابهام وجود داشته باشد. پیشنهاد میکنم مقاله زیر را در این رابطه مطالعه کنید. سونی در دوران فعالیت خود گوشیهای هوشمند خوبی را به بازار عرضه کرده است که در این مقاله سعی داریم تا به معرفی بهترین گوشی سونی بپردازیم و جزییاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

در مجموع، هواوی میت 20 پرو یک گوشی کامل اما با قیمتی بالا است که برای دوستداران برند هواوی میتواند یک محصول کاملاً لذتبخش باشد. گوشیهای موسیقی سری-W سونی اریکسون را میتوان به عنوان اولین گوشیهای موبایل که مرکزیت آنها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. این باعث شد این شرکت چینی نتواند در مدلهای جدید محصولات خود از سرویسهای گوگل استفاده کند. اپلیکیشن استور شیائومی که اکنون تنها به کاربران چینی خدمات میدهد هماکنون در هر روز بهطور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت میپذیرد و آمارها نشان میدهد که در استور یادشده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن بهصورت ویژه برای تبلت Mi Pad این شرکت توسعه داده شدهاند. بعد از آنلاک کردن و نصب رام ، بوت لودر گوشی آنلاک خواهد ماند و این موضوع مشکلی برای گوشی ایجاد نمی کند.همچنین در صورت تمایل می توان به راحتی مجددا همزمان با فلش کردن گوشی ، بوت لودر را لاک کرد.فایل های رام و نرم افزار مورد نیاز را می توانید به راحتی از سایت رسمی شیائومی دانلود کنید. اما اگر قیمت گوشیتان بالای پنج میلیون تومان باشد می توانید تنها با پرداخت 30% از کل مبلغ موبایلتان را خریداری کرده و بقیه بدهی را در عرض 12 ماه به طور اقساطی پرداخت کنید.

با ما باشید تا در ادامه درباره مشخصات گوشی صحبت کنیم. اکسپریا XA1 که نسل جدید و ادامه دهنده راه گوشی خوش قواره و بسیار جذاب XA میباشد نیز در این مراسم به جهانیان معرفی شد. در واقع شما می توانید گوشی موبایل خودتان را فقط براساس گنجایش رم آن خریداری کنید. یعنی تقریباً از هر گوشی که میفروشد فقط 5٪ سود میکند. همانطور که گفته شد یکی از سیاستهای شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقههای مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاسهای مختلف فرق میکند و شما میتوانید با هر بودجهای یک مدل از این برند پیدا کنید. میتوانید گوشیهای ارزانقیمتی را برای خرید انتخاب کنید که قابلیتهای خوبی را در اختیار شما میگذارند. بازار خرید گوشی شیائومی در کشورهایی مانند هند و چین طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت هند بزرگ ترین بازار فروش این گوشی ها محسوب می شود. پایینتر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدلهایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبهی نخست فروش را به دست آوردند. به قول بسیاری از کاربران در طول روز نیاز چندانی به تغییر ولوم نخواهیم داشت در نتیجه نیازی نیست خیلی نگران شویم.

قبل از خرید گوشی اگر سری به مجله بزنید، میتوانید اخبار روز موبایل را مطالعه کنید و ویدئو مقایسه تمام گوشیهایی که در بازار موجودست را ببینید. قیمت روز گوشی های شیائومی را میتوانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در پایان، شما میتوانید در مورد مناسب بودن یا نبودن این تلفن تصمیم بگیرید. همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم میتوانید گوشیهای صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید. اما قطعاتی که شیائومی در گوشیهای خود با نامهای می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. در چنین مواقعی خیلی تعمیرکار خیلی ساده به شما میگوید که تاچ و LCD موبایلتان را عوض کنید تا مشکل برطرف شود. روش دیگر برای رفع مشکل ریست شدن مداوم گوشی هواوی این است که برنامهها و اندروید گوشی را به روزرسانی کنید.

در صورتی که از تاچ ال سی دی فیک برای گوشی شما استفاده شود، ممکن است به هیچ وجه از تعمر راضی نباشید و علاوه بر صرف هزینه های گزاف و همچنین هدر دادن وقت گرانبهایتان به نتیجه ی مطلوب دست پیدا نکنید. فلش کردن گوشی های شیائومی کارسختی نیست اما در صورتی که گوشی شما پک چین باشد و تصمیم به نصب رام گلوبال داشته باشید ابتدا باید بوت لودر آن را آنلاک کنید. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. امروزه گوشیهای موبایل یا تلفنهای همراه یکی از وسایل برقراری ارتباط جمعی به شمار میروند که میتوانند انسان را از مرزهای جغرافیایی فراتر برده و تعاملات آن را در سطح جهان افزایش دهند. موفقیت آنها بهطور مداوم در حال افزایش است زیرا این شرکت تمام هدف خود را نه صرفاً فروش زیاد محصولات خود بلکه جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است. گوشیهای سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند و این اعتماد و محبوبیت در طی زمان بهدست آمده است.

برند اچ تی سی شاید یکی از قدیمی ترین برند های شناخته شده در بازار ایران باشد. دیده می شود. جالب است که بدانید پس از آن که کمپانی اپل با طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برای اولین بار به بازار ارائه کرد، شرکت هواوی دومین شرکتی بود که با عرضه NOVA3e به صورت تمام صفحه خود را به سرعت به روز کرد. این قاب که بیرون زدگی خیلی کمی هم داره، کاملا شبیه به قاب دوربین آیفون طراحی شده! این درحالی است که از این صفحه نمایش تنها در پرچمداران آیفون استفاده شده است. گوشی Redmi K50 Ultra به نوعی ترکیب دو گوشی K50 Pro و K50 Gaming به حساب میآید، اما در برخی جهات از هر دوی آنها بهتر است. به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار میبینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگینتر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصربهفردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشیهای صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است. در این میان برخی از افراد قیمت مناسب این برند را دلیلی بر بیکیفیت بودن و طول عمر پایین آن میدانند؛ در مقابل اما، عدهی مدل فروش و تبلیغات متفاوت و حذف دست واسطهگران را علت قیمتهای پایین دانسته و از این برند حمایت میکنند.

گوشیهای سری می 10 تی به عنوان مدلهایی مقرون به صرفهتر از خانواده می 10 اواخر سال 2020 عرضه سایت 9to5mac شدند. در سال 2020 نیز مدلهایی نظیر سری می 10 به عنوان پرچمداران این برند و همینطور سری Redmi Note 9 موفق شدند فروش خوبی برای این شرکت به همراه بیاورند، به علاوه مدلهای سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. علی رغم استقلال برند، گوشی های پوکو در اذهان همان گوشی شیائومی تلقی می شوند.از ویژگی های گوشی Poco می توان به طراحی های متفاوت آن اشاره کرد.گوشی های Poco معمولا از دوربین چند گانه استفاده می کنند و طراحی بدنه آن متفاوت از سایر مدل هاست.قیمت گوشی های پوکو همانند سری Redmi در بین میان رده ها قرار میگیرد.مهمترین مدل های پوکو در حال حاضر که توانسته اند به فروش خوبی دست یابند ، مدل پوکو X3 است که در دو نسخه ساده و NFC به بازار عرضه شد. پوکو یا Poco یکی از زیربرندهای Xiaomi است که به تولید گوشی مشغول است.به تازگی این برند از شیائومی مستقل شد هرچند که در مالکیت آن قرار دارد و به صورت مستقل در بازار فعالیت می کند.