گوشی هوشمند MKBHD سال 2021…

در حالی که ممکن است پیکسل 5a گوگل داشته باشد برنده تست دوربین کور شد، دوربین گوشی حاوی بیش از چند عکس است. از نظر بهترین تجربه کلی دوربین تلفن همراه از جمله ویدئو، MKBHD جایزه آیفون 13 پرو را اعطا کرد.

این سؤال پیش می‌آید که با توجه به ماهیت ذهنی جایزه «تلفن سال»، انتخاب شما برای گوشی سال چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

سایر موارد ذکر شده در زیر قیمت ارزش عبارتند از ~ 400 دلار Poco F3را ~ 450 دلار سامسونگ A52و ~ 500 دلار Realme GT.

نیم تنه سال

در حالی که ممکن است سامسونگ برنده بهترین گوشی بزرگ شده باشد، اپل با آیفون 13 مینی در رده بهترین گوشی های کوچک برنده شد. کوچک‌ترین گوشی دستی فعلی اپل از همان پردازنده‌ای استفاده می‌کند که بزرگترین آن است، و همانطور که MKBHD در ویدیو اشاره می‌کند، آیفون 13 مینی به عمر باتری ضعیف 12 مینی پرداخته است. علیرغم اینکه امسال قوی ترین رقیب است، به نظر می رسد که اپل آیفون 14 مینی را در سال آینده عرضه نخواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل می گوید که فرم فاکتور 5.4 اینچی توسط اپل کنار گذاشته خواهد شد، خط تولید سال آینده شامل چهار آیفون با اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.7 اینچ خواهد بود.

قبل از شروع جوایز، او برای ال جی یک لحظه سکوت کرد. که امسال تولید گوشی های هوشمند را متوقف کرد.

اپل از لیست افتخارات خارج شد، اما سامسونگ نام دیگری دریافت کرد. گلکسی اس 21 اولترا و گوشی ایسوس ROG 5 در این رده جوایز افتخاری کسب کرد.

بهترین گوشی کوچک

یکی دیگر از مقوله‌هایی که برنده شدن آسان است، جایزه بهترین باتری است. آیفون 13 پرو مکس جایزه بهترین باتری را به لطف سیلیکون سفارشی بسیار کارآمد و یکپارچه‌سازی نرم‌افزار دریافت کرد. البته، نرخ به‌روزرسانی متغیر ProMotion نیز به عمر باتری کمک می‌کند، که علاوه بر ارائه اسکرول نرم‌تر در 120 هرتز، می‌تواند نرخ تازه‌سازی را کاهش دهد تا در مصرف باتری صرفه‌جویی شود، وقتی چیزی روی صفحه نمایش وجود ندارد. صفحه نمایش حرکت نمی‌کند.

سامسونگ برترین جایزه را به خود اختصاص داد و جایزه بهترین گوشی هوشمند بزرگ به Galaxy Z Fold 3 خود رسید. این گوشی تاشو بزرگ صفحه نمایش داخلی 7.4 اینچی را ارائه می دهد که تقریباً یک اینچ بزرگتر از بزرگترین دستگاه اپل، صفحه نمایش 6.68 اینچی آیفون 13 پرو مکس. .

جایزه بهترین گوشی هوشمند بزرگ

همانطور که انتظار می رفت، تعداد زیادی گوشی اندرویدی مختلف در این لیست وجود دارد. با وجود بسیاری از تولید کنندگان مختلف، فضای بیشتری برای آزمایش و انتخاب وجود دارد. در حالی که آیفون‌ها اساساً همان تجربه را از مدلی به مدل دیگر و سال به سال حفظ می‌کنند – البته با پیشرفت‌های مداوم – تلفن‌های اندرویدی می‌توانند تجربه‌های بسیار متفاوتی را با قیمت‌های کاملاً متفاوت ارائه دهند، از گوشی‌های تاشوی پرچم‌دار گرفته تا بودجه‌های فوق‌العاده.

با این حال، پیشرفت‌های اپل در آیفون 13 پرو بی‌توجه نبوده و آیفون 13 پرو در کنار گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ، جایزه افتخاری را به خود اختصاص داده است.

گوشی سال

در حالی که آیفون در اینجا رتبه اول را به خود اختصاص داد، دستگاه های خود گوگل اولین نام خود را به خود اختصاص دادند، با Pixel 6 Pro در جایگاه دوم و Pixel 5a در کنار vivo X70 Pro Plus در جایگاه افتخاری قرار گرفت.

باتری بهتر

همانطور که مارکز براونلی اشاره می کند، جایزه طراحی شاید ذهنی ترین جوایزی باشد که او می دهد، اما جایزه طراحی او امسال به Galaxy S21 Ultra سامسونگ تعلق گرفت.

این ویدیو همچنین به ایسوس Zenfone 8 و Oppo Find N تجلیل کرد. همکاران ما در 9to5Google می گوید Find N “خیلی از [Galaxy Z] نقاط ضعف را تا کنید در حالی که نشان می دهد هیچ راه “درستی” برای ساختن یک تاشو وجود ندارد. شاید یک دستگاه نسل بعدی (و یک دستگاه بهینه شده برای ایالات متحده) بتواند جایگاه بالاتری در این لیست کسب کند.

بهترین دوربین گوشی

جایزه «ارزش» MKBHD قبلاً جایزه «بهترین تلفن مقرون به صرفه» بود، اما امسال به بهترین ارزش کلی اضافه شده است. و برنده امسال پیکسل 6 گوگل است. مانند همکاران ما از 9to5Google ذکر شده در نظر آنها در مورد پیکسل 6:

این بدان معنا نیست که خط تولید آیفون 13 اپل امسال نمی تواند خود را حفظ کند، زیرا این دستگاه ها در طول جوایز گوشی های هوشمند MKBHD در سال 2021، پنج نام متفاوت کسب کردند. امسال، سری آیفون 13 اپل و جدیدترین دستگاه‌های سامسونگ در هر دسته‌ای به جز «جایزه ارزش» و «بیست سال» ضربه‌های زیادی خوردند.

قیمت گوشی های هوشمند MKBHD 2021

این نباید خیلی تکان دهنده باشد. قابلیت‌های ویدیویی آیفون مدت‌هاست مورد تحسین قرار گرفته‌اند، و گنجاندن فیلم‌برداری ProRes، برای کسانی که می‌توانند از آن به خوبی استفاده کنند، کار بزرگی است. او همچنین به سبک‌های عکاسی موجود در سری آیفون 13 اشاره می‌کند. این موارد باعث می‌شود تا قبل از گرفتن عکس‌ها، ظاهر آن‌ها را سفارشی کنید.

9 دسته وجود دارد که یک گوشی می تواند در آنها برنده شود:

  • بهترین گوشی هوشمند بزرگ
  • بهترین گوشی هوشمند کوچک
  • بهترین دوربین گوشی
  • باتری بهتر
  • قیمت طراحی
  • قیمت ارزش
  • نیم تنه سال
  • بهترین پاداش
  • گوشی سال

سامسونگ با Z Flip 3 خود، نام دیگری را در اینجا به عنوان نایب قهرمان دریافت کرد. Flip 3 به یک صفحه نمایش معمولی 6.7 اینچی باز می شود، اما مهمتر از آن به نصف تا می شود تا فضای کمتری در جیب شما اشغال کند.

را Galaxy S21 Ultra همچنان گزینه خوبی بود زیرا قیمت آن در طول سال کاهش یافت.

به 599 دلار Pixel 6 دقیقاً یک تلفن “بودجه” نیست، اما ارزشی که ارائه می دهد چیزی شگفت انگیز نیست. با همان تراشه Google Tensor مانند برادر بزرگش پیکسل 6 پرو، همانطور که بن شون در بررسی خود گفت پیکسل 6 استاندارد “با طراحی که بیشتر شبیه گوگل است، با مشخصاتی که در برابر آن پرچمدار است و قیمتی که آن را مسلما بهترین معامله برای گوشی های هوشمند امروزی می کند، قدمی به عقب برمی دارد.”

وقتی گلکسی اس 20 اولترا سال گذشته عرضه شد، به این نتیجه رسیدم که افراد کمی باید آن را بخرند. گران شد و در بخش دوربین با صورت افتاد. یک سال بعد، داستان کاملا برعکس شد. گلکسی اس 21 اولترا یک معامله واقعا عالی است که در واقع به لطف 200 دلار تخفیف، به قیمت مناسبی دست پیدا می کند. این در واقع بهترین گزینه در مجموعه امسال سامسونگ است، نه فقط روی کاغذ. اگر برچسب قیمت 1199 دلاری در بودجه شما است، ارزش بررسی دارد.

Asus ROG Phone 5 با تمرکز روی بازی با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی در رده دوم قرار گرفت. برای مقایسه، آیفون 13 پرو مکس دارای باتری 4352 میلی آمپر ساعتی است، اما باتری کوچکتر را با بهینه سازی قوی خود جبران می کند.

جایزه طراحی

اینکه بگویم از دوربین گلکسی اس 20 اولترا سال گذشته “ناامید” شدم، دست کم گرفتن است. این بود… خوب، فقط بد بود. امسال خیلی خوشحالم که دقیقا برعکسش رو اعلام کنم. من دریغ از نام آن را بهتر دوربین امروزی روی یک گوشی هوشمند، اما قطعاً برای این تاج رقابت می کند.

اپل با آیفون 13 پرو در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که ارزش بالای پیکسل 6 گوگل آن را به عنوان افتخاری معرفی کرد.

اپل و سامسونگ (خوشبختانه) هیچ اشاره ای به “Bust of the Year” از MKBHD نداشتند، این افتخار (بی ناموسی؟) نصیب مایکروسافت شد. Surface Duo 2 1500 دلاری. Surface Duo 2 منحصر به فرد دو صفحه نمایش جداگانه را برای تجربه تاشو اشغال می کند، اما سخت افزار و نرم افزاری که از این رویکرد منحصر به فرد پشتیبانی می کند، به سادگی تجربه مورد نیاز برای قیمت بالای آن را فراهم نمی کند.

پیشرفته ترین

آیفون 13 پرو نسبت به آیفون 12 پرو بسیار بهبود یافته است، با نمایشگر ProMotion، ویدیوی ProRes، سبک های عکاسی و موارد دیگر، اما سری آیفون 12 قبلاً مملو از تلفن های عالی بود، بنابراین این گوشی پیشرفته ترین نیست. در عوض، MKBHD به سامسونگ یک برد دیگر در اینجا برای Galaxy S21 Ultra خود اعطا کرد. یکی از پیشرفت های بزرگ S21 نسبت به S20 دوربین آن است. مانند 9to5Google اشاره شد:

پیکسل 6 کوچکتر، به سادگی، یکی از بهترین معاملات موجود در بازار امروز است. با قیمت 599 دلار، یک دستگاه پرچمدار با یکی از بهترین دوربین ها، طراحی عالی، پشتیبانی نرم افزاری که از هر گوشی اندرویدی دوام بیشتری دارد، و عمر باتری بسیار خوب در تجربه ما دریافت می کنید.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی فینالیست های امسال شامل Oppo Find x3 Proاوپو رنو 6 و گوشی لژیون.

ارزش قیمت

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

MKBHD بار دیگر برای قیمت گوشی‌های هوشمند سال 2021 بازگشته است. پس از تست دوربین کور هفته گذشته که آیفون 13 پرو با پیکسل 5a 399 دلاری شکست خورد، دوباره بهترین گوشی را در 9 دسته مختلف انتخاب کرد و به «تلفن سال» ختم شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


از آنجایی که اپل و سامسونگ بین دسته‌بندی‌ها رقابت می‌کنند، این سوال باقی می‌ماند که گوشی هوشمند سال MKBHD کدام است، گوشی اپل یا سامسونگ؟ امسال، گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ، برنده آن برای کل گوشی سال بود. دستگاه پرچمدار سامسونگ در اوایل سال جاری عرضه شد. پسندیدن 9to5Google در مورد دستگاه گفت به هنگام: