گوگل و مایکروسافت 20 برابر بیشتر از اپل آسیب می بینند زیرا فناوری های بزرگ 3 تریلیون دلار ضرر می بینند

برای پوشش زنده تماس و گزارش درآمد سه ماهه چهارم مالی اپل، با 9to5Mac همراه باشید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس گزارش CNBC، اپل، آمازون، آلفابت، متا، مایکروسافت، نتفلیکس و تسلا مجموعاً ارزش بازار خود را از 10.7 تریلیون دلار به 7.69 تریلیون دلار در سال گذشته کاهش داده اند.

ضرر 34 میلیارد دلاری اپل بدیهی است که مغایر با هدف آن است. اما اگر به تصویر کلان محیط اقتصاد کلان، ارزش بازار آن و عملکرد رقبا نگاه کنیم، عملکرد اپل 20 برابر بهتر از آلفابت و مایکروسافت در همان دوره بسیار چشمگیر است.

برای درک این موضوع، ارزش بازار اپل تنها از 2.44 تریلیون دلار به 2.40 تریلیون دلار کاهش یافت. اما مایکروسافت از 2.42 تریلیون دلار به 1.73 تریلیون دلار رسید.

بیشترین درصد ضرر در ارزش بازار متا بود. در سال گذشته تقریباً 70 درصد کاهش یافته است و ارزش بازار آن از 868 میلیارد دلار به 280 میلیارد دلار کاهش یافته است که پایین ترین سطح از سال 2016 است.

دیدگاه 9to5Mac

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نکته ای را که باید در نظر داشت، اپل آخرین نتایج سه ماهه خود را مانند سایر غول های بزرگ فناوری که همین دیروز بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست دادند، به اشتراک نمی گذاشت. اما تاکنون انتظار می رود اپل در سه ماهه قبل عملکرد خوبی داشته باشد.

اما در مورد ضرر و زیان حتی در هر هفت شرکت اینطور نبوده است. آلفابت، مایکروسافت، متا و آمازون، شرکت مادر گوگل، بیشترین کاهش را داشته اند که از 540 میلیارد دلار تا 698 میلیارد دلار متغیر است.

اپل در سال گذشته با ضرری بیش از 34 میلیارد دلار کمترین آسیب را دید. در حالی که این هنوز یک ضرر قابل توجه است، اما در زمینه، 20 برابر کوچکتر از چیزی است که آلفابت و مایکروسافت تجربه کردند.

سال سختی در بسیاری از سطوح بوده است و فناوری های بزرگ نیز از آن مصون نمانده اند. در طول دوازده ماه گذشته، بیش از 3 تریلیون دلار ارزش توسط هفت شرکت برتر فناوری ایالات متحده از دست رفته است. در حالی که همه میلیاردها ضرر کردند، آلفابت گوگل و مایکروسافت با 20 برابر زیان اپل بیشترین خسارت را متحمل شدند.

این نشان می‌دهد که تجارت اپل چقدر انعطاف‌پذیر است و حتی در شرایط سخت اقتصادی، مشتریان محصولات و خدمات این شرکت را خریدهای ضروری می‌دانند.