یادآوری AirPods Pro: چگونه بررسی کنیم که آیا متعلق به شماست

بنابراین:

  1. تماس بگیرید یا با پشتیبانی Apple – 800.APL.CARE در ایالات متحده تماس بگیرید
  2. در Apple Store محلی خود قرار ملاقات بگذارید
  3. یا با یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل ارتباط برقرار کنید

اگر مشخص شد که واجد شرایط فراخوان AirPods Pro نیستید، این 4 نکته را برای تعمیر هدفون خود امتحان کنید:

  1. باتری را دوباره چک کنید کیس AirPods و AirPods شما
    • هر دو AirPods را داخل قاب قرار دهید و درب آن را در نزدیکی آیفون خود باز کنید تا وضعیت باتری را ببینید
  2. بلوتوث را بررسی کنید در آیفون شما خاموش نشده است
    • برنامه تنظیمات آیفون > بلوتوث > مطمئن شوید که کلید سبز است
  3. را تمیز کنید توری بلندگو و میکروفون
  4. اگر AirPods شما وصل نمی شود یا همچنان مشکل صدا دارد، آنها را بازنشانی کنید

بررسی رسید خود برای اینکه ببینید چه زمانی AirPods Pro خود را در ابتدا خریداری کرده اید می تواند مفید باشد، اما این تنها عامل در تعیین واجد شرایط بودن شما نخواهد بود.

فراخوان AirPods Pro: چگونه واجد شرایط بودن جایگزینی را بررسی کنیم

اپل تاکید می‌کند که “AirPods Pro شما قبل از هر سرویسی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تأیید شود که آنها برای این برنامه واجد شرایط هستند. AirPods Pro (چپ، راست یا هر دو) با مشکل تأیید شده جایگزین می‌شود. کیس AirPods Pro تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. و جایگزین نخواهد شد.

برنامه فراخوان AirPods Pro برای مشتریان در سراسر جهان در دسترس است اما گارانتی را تمدید نمی کند.

حتی اگر واجد شرایط نیستید، AirPods را تعمیر کنید

هیچ بررسی کننده شماره سریالی برای فراخوانی نسل اول AirPods Pro وجود ندارد، بنابراین اگر با یکی از مشکلات زیر در نسل اول AirPods Pro مواجه هستید:

  1. صداهای تروق یا ایستا که در محیط های پر سر و صدا، با ورزش یا هنگام صحبت با تلفن افزایش می یابد
  2. حذف نویز فعال طبق انتظار عمل نمی کند، مانند از دست دادن صدای بم یا افزایش نویز پس زمینه، مانند صدای خیابان یا هواپیما

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر AirPods Pro نسل اول شما با حذف نویز کار نکردن، از دست دادن باس، ترک خوردن و استاتیک یا افزایش نویز پس زمینه مواجه است، ممکن است تحت پوشش فراخوان AirPods قرار گیرد.

به روز رسانی 17/11/22: این برنامه خدماتی همچنان ادامه دارد زیرا AirPods Pro آسیب دیده را تا 3 سال پس از خرده فروشی اصلی پوشش می دهد. اما این تنها مدل‌های نسل اول AirPods Pro هستند که اپل می‌گوید واجد شرایط هستند. خوانده شده در برای تمام جزئیات…


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی اگر در یکی از ایرپادهای خود باتری مرده ای پیدا کنید، اپل برای تعویض آن (به ازای هر هدفون) 49 دلار هزینه می گیرد. به طور معمول، این هدفون جدید ایرپاد است که با آن دریافت می‌کنید، نه جایگزینی باتری فعلی شما.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیا با یک یا هر دو هدفون نسل اول AirPods Pro خود مشکل دارید؟ آنها ممکن است تحت پوشش یک برنامه خدمات رایگان از اپل باشند. برای یادگیری نحوه بررسی واجد شرایط بودن جایگزینی AirPods Pro خود، به ادامه مطلب بروید.

از خواندن راهنمای ما در مورد نحوه بررسی فراخوان AirPods Pro سپاسگزاریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

کیس شارژ AirPods Pro بخشی از برنامه خدمات نیست، فقط هدفون است. و نسل اول فراخوان AirPods Pro برای «3 سال پس از اولین فروش واحد در خرده فروشی» فعال است. این پس از اینکه برنامه در ابتدا AirPods Pro تحت تاثیر قرار گرفته را به مدت 2 سال تحت پوشش قرار داد، تغییر کرد.

اپل همچنین بیان می کند که “واحدهای تحت تاثیر قبل از اکتبر 2020 ساخته شده اند”. به خاطر داشته باشید که مدل‌های معیوب ممکن است پس از این تاریخ فروخته شوند و فراخوان 3 سال از فروش اصلی خرده‌فروشی به طول می‌انجامد، که به معنای پوشش AirPods Pro واجد شرایط تا سال 2023 و احتمالاً پس از آن است.

فراخوان AirPods Pro 2