یارانه های تولید تراشه ایالات متحده علیرغم حمایت دو حزبی مورد تردید است

واشنگتن پست گزارش می دهد که یک سال بعد هنوز هیچ توافق نهایی در مورد محتوای دقیق قانون چیپس وجود ندارد – و برخی می ترسند این لایحه تصویب نشود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بزرگترین مشکل مربوط به پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی نیست، بلکه تراشه‌های ساده‌تر مانند درایورهای نمایشگر و سیستم‌های مدیریت انرژی است. این تراشه‌های با فناوری نسبتاً پایین در تعداد زیادی دستگاه از جمله دستگاه‌های اپل استفاده می‌شوند.

کمبود با ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

دوم، تمایل به اطمینان از اینکه ایالات متحده از چین عقب نمانده است – یا بیش از حد به آن وابسته نیست.

یارانه های تولید تراشه ایالات متحده زیر سوال رفته است

گفته می شود که دموکرات ها و جمهوری خواهان بر سر سایر اقدامات در این لایحه درگیر بحث و جدل هستند…

زمینه

گزارش اخیر نشان می دهد که کمبودهایی در هفت دسته تراشه وجود داشته است و چهار مورد از آنها تا سال 2022 تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

تیم کوک، مدیر عامل اپل فاش کرد که محدودیت های عرضه برای اپل در دو سه ماهه 6 میلیارد دلار ضرر داشت و هشدار داد که این ضربه ممکن است در این سه ماهه به 8 میلیارد دلار برسد.

پس از گذشت یک سال، بودجه هنوز تصویب نشده است. مجلس تا فوریه طول کشید تا این کمک ها را بپذیرد. از آن زمان، روند ادغام لوایح مجلس نمایندگان و سنا به دلیل اختلاف بر سر قطعاتی از قوانین غیر مرتبط با تراشه ها، از جمله مقررات مربوط به آب و هوا و تجارت با چین، با مشکل مواجه شده است. بسیاری از مسائل دیگر، از جمله کمک نظامی به اوکراین و تورم قیمت بنزین، نیز توجه قانونگذاران را پرت کرده است.

رهبران مجلس نمایندگان و سنا روز سه شنبه برای دستیابی به یک توافق با یکدیگر دیدار کردند. به گفته یکی از آشنایان با مذاکرات، که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، آنها نتوانستند به توافق برسند که چه چیزی در لایحه نهایی گنجانده شود، اما توافق کردند که باید سریعاً برای جلوگیری از دور زدن ایالات متحده و سرمایه‌گذاری در آنجا سازندگان تراشه‌ها اقدام کنند. برای گفتگو در مورد مذاکرات حساس

عکس: مواد داغ

حامیان تامین مالی تراشه می گویند که اکنون برای نجات آن قبل از تعطیلات کنگره برای تعطیلات آگوست، رقابت می کنند، پس از آن فصل انتخابات احتمالاً چشم انداز هر بسته قانونی جدید بزرگ را خفه می کند.

حتی اگر این قانون تصویب شود، این یک گلوله نقره ای نخواهد بود: از تصویب طرح های یک کارخانه جدید تراشه تا شروع تولید حجمی سال ها طول می کشد. در سال 2020، TSMC، سازنده تراشه اپل، برنامه‌های خود را برای یک کارخانه 12 میلیارد دلاری در آریزونا اعلام کرد، که انتظار می‌رفت در سال 2024 آنلاین شود. گزارش بعدی نشان داد که تا پنج کارخانه دیگر می‌توانند دنبال شوند، اما کار باید سه تا شش ماه طول بکشد. دیر

کمک های مالی پیشنهادی برای کمک به شرکت ها برای مقابله با هزینه های بسیار بالای راه اندازی مرتبط با ساخت کارخانه های جدید تراشه در نظر گرفته شده است.

دو انگیزه برای تامین مالی وجود دارد. اول، برای کمک به رفع کمبود تراشه جهانی. ما قبلاً این مشکل را خلاصه کرده ایم.

تقریباً یک سال پیش، سنا بودجه 52 میلیارد دلاری را برای تقویت تولید تراشه در ایالات متحده تصویب کرد و مجلس نمایندگان نیز در فوریه سال جاری حمایت خود را اعلام کرد. اپل نیز برای این معامله فشار آورد. با وجود این، به نظر می رسد یارانه اکنون در تردید است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چارلز ای. شومر، رهبر اکثریت مجلس سنا، گفتند: «ما اعتقاد خود را ابراز کرده‌ایم که دلیلی وجود ندارد که چرا این لایحه را در ماه جولای از طریق کنگره تصویب نکنیم.» ) در یک بیانیه. بیانیه پس از آن دموکرات‌ها قبلاً به نام دستیابی به توافقی دستیابی به توافق را انجام داده‌اند، که ما خوش‌بین هستیم که می‌تواند به زودی اتفاق بیفتد.» رهبری جمهوری خواه بلافاصله اظهار نظری نکرد.