یکی از اولین دوشاخه های هوشمند Matter اکنون در دسترس است

[ad_1]

استاندارد جدید خانه هوشمند Matter در ماه اکتبر برای سازندگان دستگاه عرضه شد و جزئیات بیشتر دو هفته پیش با مصرف کنندگان به اشتراک گذاشته شد. اکنون، سازنده محبوب لوازم جانبی خانه هوشمند Meross یکی از اولین دستگاه‌های Matter را که واقعاً سفارش داده‌اید، رونمایی کرده است، یک پلاگین هوشمند Wi-Fi جدید که با Matter کار می‌کند.

پلاگین هوشمند Wi-Fi جدید Meross یکی از اولین لوازم جانبی خانه هوشمندی است که می توانید سفارش دهید که به طور خاص برای کار با Matter طراحی شده است، همانطور که مشخص شد. لبه. حتی یک لوگوی فانتزی Matter در جلو وجود دارد تا بتوانید آن را از سایر محصولات خانه هوشمند غیر Matter که ممکن است قبلاً داشته اید متمایز کنید.

برخی از سازندگان دستگاه‌های خانه هوشمند قصد دارند دستگاه‌های موجود را با پشتیبانی از Matter با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به‌روزرسانی کنند، اما این به‌روزرسانی‌ها هنوز به‌طور گسترده منتشر نشده‌اند. برای مثال، ایو در ماه دسامبر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار Matter را عرضه خواهد کرد. ایو سپس محصولات دارای گواهینامه Matter را در سه ماهه اول 2023 به صورت خرده فروشی در دسترس قرار خواهد داد.

همانطور که پیش می‌آید، اپلیکیشن Home اپل و Samsung SmartThings دو پلتفرم اصلی هستند که از لوازم جانبی Matter پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود در چند ماه آینده از سایر پلتفرم‌ها پشتیبانی شود و آمازون به‌روزرسانی‌های امیدوارکننده‌ای را از اواخر امسال آغاز خواهد کرد.

از امروز می توانید دوشاخه هوشمند وای فای جدید Meross را با پشتیبانی Matter سفارش دهید. هزینه این لوازم جانبی برای دو فروشگاه 50 دلار خواهد بود، اما این شرکت 50 درصد تخفیف برای کسانی که زودتر استفاده می کنند ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید دو شاخه هوشمند دارای گواهینامه Matter را تنها با 25 دلار دریافت کنید. ارسال اولین سفارشات از 31 دسامبر آغاز خواهد شد.

از آنجایی که دسترسی Matter هنوز نسبتاً محدود است، بزرگترین مزیت خرید دستگاهی با پشتیبانی خارج از جعبه، طول عمر است. همانطور که پلتفرم‌های بیشتری شروع به پشتیبانی از Matter می‌کنند، می‌دانید که یک محصول دارای گواهی استاندارد نیز توسط آن پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌شود.

بیش از 280 شرکت از جمله نام‌های بزرگی مانند اپل، آمازون و گوگل عضو گروه Matter هستند. انتشار اولیه Matter از تعدادی از رایج‌ترین دسته‌های لوازم جانبی خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند: روشنایی و برق، کنترل‌های HVAC، پوشش‌های پنجره‌ها و پرده‌ها، حسگرهای ایمنی و امنیتی، قفل درها، دستگاه‌های رسانه، از جمله تلویزیون، کنترل‌کننده‌ها به عنوان دستگاه‌ها و برنامه‌ها. . ، و پل ها

استاندارد Matter می تواند یک تقویت بزرگ برای پذیرش و محبوبیت خانه هوشمند باشد. این کار با ارائه قابلیت‌های بین پلتفرمی لوازم جانبی بدون تقریباً به همان اندازه قبلی کار می‌کند. اینکه آیا این مورد است یا نه، باید دید، اما در چند ماه آینده بیشتر یاد خواهیم گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی