یک جایگزین مغناطیسی مسطح برای AirPods Max – 9to5Mac

من از گوش دادن به طیف وسیعی از موسیقی روی آن لذت بردم، از خواننده و ترانه سرای آکوستیک گرفته تا تانگو تا راک. به عنوان فردی که عموماً بازتولید صدای بسیار خنثی را دوست دارد، پاندا فوق العاده به نظر می رسید.

طراحی تجسم اختیار است. هیچ علامت تجاری در هیچ کجای بیرون وجود ندارد! بدون آرم Drop، بدون مارک THX، هیچ چیز: فقط هدفون مشکی. تنها لوگوی فوق‌العاده محتاط در داخل هدبند بالای گوشی سمت راست است.

چیزی که من طرفدار آن نیستم چرم مصنوعی است، اما باید بگویم که چرم پروتئینی استفاده شده هم ظاهر و هم ظاهر واقعی دارد. گوش کاپ ها بسیار راحت هستند و عایق صدای غیرفعال بسیار چشمگیر است. ادعا می کند -40dB، و من مشکلی برای باور آن ندارم. بالشتک روی هدبند کمی بیش از حد مینیمالیستی است، که تنها شکایت جزئی من در مورد طراحی است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من طرفدار مینیمالیسم هستم، بنابراین طراحی کلی آن جذاب است، اگرچه لزوماً ممتاز به نظر نمی رسد – بیشتر ناشناس.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

ویژگی اصلی دیگر Drop + THX Panda، گنجاندن فناوری THX است. این شرکت توسط جورج لوکاس برای ارائه استانداردهای صوتی برای سینما، محصولات سینمای خانگی و سایر فناوری های صوتی تاسیس شد. هدف او این بود که تأیید کند که کیت صدا می تواند به فیلم ها اجازه دهد همانطور که مهندسان صدا می خواستند شنیده شوند.

برای افزایش صدا به بالا فشار دهید و برای کاهش آن به پایین فشار دهید.

Drop + THX Panda در وب سایت این شرکت با قیمت 399 دلار موجود است.

اگر با درایورهای مغناطیسی مسطح آشنایی ندارید، در بررسی قبلی این فناوری را توضیح دادم.

یا بهتر بگوییم کنترل منفرد. این در اصل همان جوی استیک هدفون Marshall Mid ANC است که در سال 2018 آزمایش کردم. آن زمان آن را دوست داشتم، و اینجا را دوست دارم.

B&W PX7 من کلاه ایمنی مورد علاقه فعلی من است – یا باید بگویم که این کلاه ایمنی است. اینها فقط عنوان را گرفتند و با یک حاشیه جالب. این بالاترین ستایشی است که از خودم می کنم.

Drop + THX Panda: قیمت و نتیجه گیری

پاندا از زیر مجموعه ای از درایورهای مسطح به نام درایورهای نوار مسطح استفاده می کند. افراد ادیوفیل در مورد اینکه آیا این نوارهای مسطح واقعی هستند یا نه وارد انواع بحث ها می شوند، بنابراین اجازه دهید آنها را درایورهای مسطح بنامیم.

ممنون

هدفون‌های Drop+THX Panda تجربه نصب لذیذ AirPods Max را به شما ارائه نمی‌دهند، و همچنین حذف فعال نویز را ارائه نمی‌کنند (اگرچه ایزوله‌سازی غیرفعال عالی است). با این حال، چیزی که دریافت می کنید، یک جفت هدفون مغناطیسی مسطح با قیمت فوق العاده است – با فناوری صوتی THX برای علاقه مندان به فیلم و گیمرها.

درایورهای مغناطیسی مسطح

اما برای کیفیت صدای مطلق، این دومی خواهد بود تا AirPods Max. در حالی که مسلماً من فقط برای حدود 20 دقیقه فرصت امتحان دومی را داشتم و به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه بر اساس سایر ایرپادها فکر می کردم تحت تأثیر قرار گرفتم، Drop + THX Panda هنوز آنها را در مورد کیفیت صدا ثابت نگه می دارد.

هدفون Drop + THX Panda در واقع بازسازی و به روز رسانی هدفون بسیار محبوب Oppo PM3 است. (شما می توانید در مورد پس زمینه با جزئیات بیشتر بدانید بررسی یک جفت هدفون پاندا پیش از تولید به 9to5 Toys.) Drop – Massdrop سابق – همچنین دارای میراث صوتی عالی است، بنابراین من انتظارات زیادی داشتم و ناامید نشدم.

آیا آنها جایگزین خوبی خواهند بود؟ بستگی دارد. شخصاً، در حالی که ساده بودن سیستم جفت شدن اپل را دوست دارم، کاری است که شما یک بار انجام می دهید، بنابراین من آن را در نظر نمی گیرم. سهولت جابجایی هدفون بین دستگاه های اپل ممکن است یک عامل باشد، اگرچه به نظر می رسد بسیاری آن را بیشتر یک مزاحمت می دانند تا یک ویژگی.

هدفون Drop + THX Panda یا یک جایگزین عالی برای هر کسی است که قصد خرید ایرپاد مکس اپل را دارد یا در حال اجرا نخواهد بود. این که اعمال می شود کاملاً به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد…

برای روشن و خاموش کردن، و برای جفت شدن، فشار طولانی دهید. برای پخش/مکث و پاسخگویی و پایان دادن به تماس ها، کوتاه فشار دهید.

برای آهنگ قبلی به چپ و برای آهنگ بعدی به راست فشار دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکثر هدفون ها و بلندگوها از آنچه درایورهای پویا یا درایورهای سیم پیچ متحرک نامیده می شوند استفاده می کنند. آهنرباها باعث حرکت رفت و برگشتی یک سیم پیچ می شوند که به نوبه خود دیافراگم بلندگو را که سیم پیچ به آن متصل است حرکت می دهد. دیافراگم هوا را به حرکت در می آورد و امواج صوتی را ایجاد می کند.

مشکل درایورهای سیم پیچ متحرک این است که سیستم فقط سیم پیچ صدا را حرکت می دهد، که فقط به طور مستقیم بخشی از دیافراگم را که به آن متصل است حرکت می دهد. بقیه دیافراگم پشت آن رانده می شود، به این معنی که هرگز کاملاً با سیم پیچ هماهنگ نیست. این یکی از راه های اصلی برای دریافت اعوجاج، به خصوص در حجم های بالاتر است.

Drop منحنی پاسخ U شکل را با مدل مارشال انتخاب کرد، اما به شکل محدودتر. این باعث افزایش صدای باس و صدای سه گانه در هزینه های میانی می شود. من منحنی مارشال را برای نوع مناسب موسیقی سرگرم کننده می دانم، در حالی که منحنی قطره برای من در همه ژانرهای موسیقی کار کرده است.

یک درایور مغناطیسی مسطح به روشی متفاوت کار می کند. به جای اینکه آهنرباها سیم پیچی را که دیافراگم را در طول سفر به حرکت در می آورد حرکت دهند، آهنرباها کل دیافراگم را مستقیماً حرکت می دهند. این پاسخ سریع تری می دهد و اثر اعوجاج را از بین می برد.

هدفون پاندا دارای یک آمپلی فایر دارای تاییدیه THX-AAA است که مطمئناً صدای فیلم را ارائه می‌کند، اما در هنگام گوش دادن به موسیقی، باس بسیار چشمگیری نیز ارائه می‌کند. اطلاعات بیشتر در این مورد به زودی

Drop + THX Panda: مشخصات کامل

  • نوع هدست: بسته، مغناطیسی مسطح
  • فناوری بی سیم بلوتوث: 5.0
  • پشتیبانی از: SBC، AAC، aptX، aptX HD، aptX تطبیقی، LDAC
  • عمر باتری: 30+ ساعت
  • امپدانس: 26 اهم
  • حساسیت: 100 دسی بل در 1 کیلوهرتز / 1 مگاوات
  • جداسازی: -40dB
  • THD: 94dB SPL در 300Hz <0.1%
  • تقویت کننده THX-AAA-0™: -130 dB THD، 2.6 uV نویز A-wt و مصرف برق 10 مگاوات
  • پاسخ فرکانسی: 10-50000 هرتز
  • واحد درایور: 55 میلی متر، نوار مغناطیسی مسطح
  • پیکاپ: دوتایی
  • IPX6 ضد آب
  • وزن: 13.2 اونس (375 گرم)

نگاه کنید و احساس کنید

هدفون برای ذخیره سازی آسان به صورت صاف (Tish) تا می شود و دارای یک قاب سخت است.

کنترل ها

فوق العاده شهودی است، و من دوست دارم که انگشت شما فقط موقعیت یک فرمان را یاد بگیرد. تنها نقطه ضعف آن عدم کنترل سیری است.

کیفیت صدا

Drop+ THX Panda 399 دلار قیمت دارد. این گوشی بر اساس استانداردهای هدفون مغناطیسی مسطح مقرون به صرفه است، اما همچنین بسیار ارزانتر از AirPods Max است.

همانطور که از آمپلی فایر THX انتظار دارید، بیس فوق العاده قدرتمند است بدون اینکه هیچ اعوجاجی ایجاد شود. می‌دانم که برخی از علاقه‌مندان به صدا در این مورد بوی می‌دهند، و من خودم از بیس اغراق‌آمیز خوشم نمی‌آید، اما برای گوش‌های میان‌رده‌ام عالی به نظر می‌رسد! برای فیلم هایی با صدای THX (Live Free، Die Hard مثال خوبی است)، صدا شگفت انگیز است.

چیز دیگری که از آن صرف نظر می کنید، حذف نویز فعال است. اگر هدفون برای استفاده در پروازها می‌خرید، ANC می‌خواهید. این ممکن است در سایر محیط‌های پر سر و صدا وجود داشته باشد، اگرچه انزوای غیرفعال -40dB مطمئناً چیزی برای بو کردن نیست.