یک هفته دیگر، یک فروشگاه اپل دیگر: Apple MixC Shenzhen

به خاطر اپل:

اپل تنها سه عکس از فروشگاه جدید را به اشتراک گذاشت، سومین عکس یک دور امروز در منطقه اپل، در کنار میز پیکاپ را نشان می دهد.

Apple MixC شنژن:

به خاطر اپل:

اپل قبلاً مواد محلی را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود گنجانده است، اما بر اساس دو اطلاعیه اخیر، به نظر می‌رسد که این ممکن است اکنون یکی از ویژگی‌های استاندارد اپل استورهای جدید در مراکز خرید باشد.

اپل امروز از عکس‌های فروشگاه جدید خود در مرکز خرید اپل MixC Shenzhen، پیش از افتتاح رسمی آن در روز جمعه، رونمایی کرد.

آوریل تبدیل به ماه برای فروشگاه های جدید اپل می شود. هفته گذشته دو فروشگاه جدید در هند راه اندازی شد و این هفته شاهد افتتاح فروشگاه دیگری در چین هستیم: Apple MixC Shenzhen.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

فروشگاه جدید دارای کفپوش سنگی پادانگ لایت و دیواری با روکش چوبی است – که به صورت پایدار و محلی در چین تهیه می شود – که دید را در فروشگاه به حداکثر می رساند.

اپل هفته گذشته پس از سال ها تلاش برای برآورده کردن الزامات دولت، اولین فروشگاه اپل خود را در هند افتتاح کرد.

این شامل یک ویترین منحنی مشابه است که در عکس بالا در چین و زیر آن در هند دیده می شود:

یک ویژگی استاندارد جدید: مواد محلی

این جدیدترین فروشگاه یک مرکز خرید است که تقریباً از نظر طراحی شبیه به فروشگاه Apple Saket است که هفته گذشته افتتاح شد – با شرکت کوپرتینویی ظاهراً یک ویژگی استاندارد جدید برای فروشگاه های خود …

زمینه

فضای داخلی مانند یک تغییر بسیار جزئی از فروشگاه Apple Saket است که هفته گذشته افتتاح شد.

اپل در نهایت این خواسته ها را برآورده کرد و تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل BKC را در بمبئی و اپل ساکت را در دهلی نو افتتاح کرد. اولی دارای یک طراحی طناب دار دراماتیک است، در حالی که دومی بیشتر شبیه یک فروشگاه بزرگ اپل است.

اپل MixC شنژن

Apple MixC شنژن:

در تلاش برای تقویت تولید فناوری در این کشور، دولت هند قانونی را تصویب کرد که یک شرکت را ملزم می‌کرد تا حدود 30 درصد از محصولات خود را در این کشور تولید کند تا یک فروشگاه تک برند باز کند. این قانون اساساً به طور خاص برای هدف قرار دادن اپل، سامسونگ، مایکروسافت و تعداد انگشت شماری از غول های فناوری ایجاد شده است.

Apple Saket با مواد محلی از جمله میزهای چوبی و دیوار طراحی شده است.

این پنجاه و پنجمین فروشگاه اپل در منطقه است و این شرکت اشاره کرده است که اولین فروشگاه آن در شهر، Apple Holiday Plaza Shenzhen، از زمان افتتاح آن در سال 2012، پذیرای 22 میلیون بازدیدکننده بوده است.