یک کاربر چهار پلژی اپل iOS 15 و watchOS 8 را ارزیابی می کند

اما همچنان در هنگام دیکته کردن مقادیر زیادی متن عملکرد ضعیفی دارد.

سطحی از راحتی، ایمنی و دسترسی را به ارمغان می آورد که برای افرادی مانند من با ناتوانی شدید اندام فوقانی بسیار مهم است. لحظه خاصی بود که این شانس را داشتم که برای اولین بار آن را امتحان کنم.

او می گوید سیری در مورد دستورات به پیشرفت خود ادامه می دهد.

او همچنین قبلاً اشاره کرده بود که Face ID با ماسک CPAP خود از آیفون X تا آیفون 12 کار می کرد، اما با فناوری ناچ فشرده تر آیفون 13 این کار را متوقف کرد.

هیوز می گوید که برای او، او به طور کامل به قول خود عمل نکرد.

با این حال، یک شکست شگفت‌انگیز دیگر در اینجا وجود دارد.

من معتقدم که دسترسی به فناوری و ارتباطات یک حق انسانی است و تشخیص صدا تنها وسیله دسترسی من برای برقراری ارتباط با جهان و انجام کارهای بزرگسالانه است که بسیار فراتر از دیکته کردن “تولدت مبارک” با ایموجی قلبی است. افراد دارای معلولیت که به دسترسی صوتی وابسته هستند، شایسته بهتر از این هستند.

این نشان دهنده پیشرفت اپل و همچنین ضعف در پشتیبانی دسترسی آن است، از جمله برخی از شکست های بسیار شگفت انگیز…

علاوه بر این، به نظر می رسد یک اشکال وجود دارد: پاسخ خودکار در ساعت زمانی که ساعت روی شارژر خود است به جای مچ دست فعال باقی می ماند.

به عنوان یک کاربر اپل، من با حسادت تماشا می کنم که گوگل در حال حاضر روی پیکسل 6 با تراشه تنسور چه می کند. این نوعی پیچیدگی است که می‌خواهم ببینم اپل به کاربرانی با ناتوانی‌های جسمی شدیدی که برای کار، آموزش و تماس به تشخیص صدا در مک متکی هستند، ارائه می‌کند.

من ایمیل‌های مهم Outlook، پیام‌های واتس‌اپ و موارد دیگر را بدون استفاده از هندزفری مدیریت کرده‌ام، به سرعت به چیزهای مهم پاسخ می‌دهم و اقدامات لازم را انجام می‌دهم، تنها با آنچه از طریق AirPods در گوشم می‌شنوم، و موارد دیگر. واقعاً آزادکننده و سازنده است.

من نمی توانم آن را با قدرت عضلانی محدود ساعد و دستم فعال کنم. ظاهراً حرکت فیزیکی کافی در بازوها و دستانم برای فعال کردن ویژگی دسترسی ندارم. این باعث شد فکر کنم که اپل این را برای چه کسی طراحی کرده است زیرا روی کاغذ باید برای افرادی مثل من سفارشی ساخته شود، من کاملاً فلج نیستم و فقط به اندازه کافی حرکت رو به جلو – بازو و دست دارم تا صفحه را بیدار کنم و مشت خود را ببندم، اما ظاهراً این برای استفاده از AssistiveTouch کافی نیست.

برای پشتیبانی از کاربرانی که تحرک کمتری دارند، اپل در حال معرفی یک ویژگی دسترسی جدید انقلابی برای اپل واچ است. AssistiveTouch for watchOS به کاربرانی که در قسمت بالایی بدن تفاوت دارند اجازه می دهد تا از مزایای اپل واچ بدون نیاز به لمس صفحه نمایش یا کنترل ها لذت ببرند.

هیوز از آیفون 13 پرو، اپل واچ سری 7 و ایرپاد 3 استفاده می کند. او به من گفت که بزرگترین پیروزی برای او پاسخگویی خودکار به تماس های تلفنی در اپل واچ است.

یکی دیگر از پیروزی های بزرگ اعلام تماس ها و اعلان ها بود.

تا زمانی که پاسخ خودکار روشن نباشد (که متأسفانه همیشه باید به یاد داشته باشم که از مراقب خود بخواهم آن را برای من روشن کند)، هرگز نتوانستم به تماس ها پاسخ دهم. واقعاً استقلال امثال من را افزایش می دهد.

هنوز نمی توانم با فرمان صوتی سیری “Hey Siri hang up” تماس را قطع کنم، که در بیشتر مواقع مشکلات زیادی ایجاد می کند، زیرا نمی توانم دکمه قرمز را برای پایان دادن به تماس تلفنی فشار دهم. خبر خوب این است که من دلیلی دارم تا مطمئن باشم که اپل به این شکاف در عرضه گوش می دهد و راه حلی در راه است.

پاسخ خودکار فراتر از طنز است، ویژگی که برای افراد طراحی شده است که نمی تواند صفحه نمایش را لمس کندهمچنان باید صفحه را لمس کنید تا آن را روشن و خاموش کنید.

من این ویژگی را برای اولین بار فعال کردم و یک تماس تلفنی روی مچ دستم دریافت کردم که برای من و تماس‌گیرنده واضح بود و – از آنجایی که ناتوانی من به این معنی است که نمی‌توانم صفحه ساعت را لمس کنم – لازم نیست کاری انجام دهم تا به طور مؤثر انجام شود. تماس را مدیریت کند

زمانی که ساعت روی مچ دستم نیست و در اتاق خواب است، پاسخ خودکار به تماس‌ها کمی نگران‌کننده است. این امر پیامدهای حفظ حریم خصوصی برای افرادی دارد که فراموش می‌کنند وقتی مچ دست نیستند و شارژ می‌شوند، پاسخ خودکار را خاموش کنند.

نمی توانم اغراق کنم که چقدر این برای من بزرگ بوده است. هر روز که در شهر در حال حرکت هستم، به تماس‌ها، گاهی اوقات بسیار مهم، بدون زحمت، بدون هندزفری و فقط با «جواب دادن» پاسخ می‌دهم.

همچنین، داشتن اعلان‌هایی از برنامه‌های شخص ثالث مانند فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ، خوشحال کننده بود، در حالی که برای اولین بار از Airpods استفاده می‌کردم با اعلام اعلان‌ها در iOS 15، مرا بخوانید. برای خواندن پیام‌ها و اعلان‌ها این ویژگی جدید باعث می‌شود که احساس کنم واقعاً مانند قبل در ارتباط هستم.

با این حال، او همچنین به یک شکست بسیار شگفت انگیز اشاره کرد: شما نمی توانید از سیری برای فعال کردن ویژگی پاسخ خودکار استفاده کنید!

من تصور می کنم که بسیاری از افراد دارای ناتوانی اندام فوقانی نمی توانند از این فناوری استفاده کنند. مطمئنم راه‌هایی برای اصلاح و بهبود آن برای گسترش دسترسی وجود دارد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کاربر چهار پلژیک اپل و فعال معلولین کالین هیوز سال گذشته تجربیات خود را در استفاده از کیت اپل به عنوان فردی که از ویلچر استفاده می کند و استفاده بسیار محدودی از دستانش دارد به اشتراک گذاشت. اکنون مروری بر بهبودهای دسترسی انجام شده توسط اپل در iOS 15 و watchOS 8 به دنبال دارد.

سیری و میانبرها بهتر می شوند، سریعتر و پاسخگوتر می شوند. من می‌توانم بیشتر دستگاه‌های خانه‌ام را با صدایم کنترل کنم، از جمله درب ورودی که به من اجازه می‌دهد وارد و خارج از آپارتمانم شوم: “هی سیری، در را باز کن.”

اپل واچ با استفاده از حسگرهای حرکتی داخلی مانند ژیروسکوپ و شتاب‌سنج، و همچنین حسگر اپتیکال ضربان قلب و یادگیری ماشینی روی دستگاه، می‌تواند تفاوت‌های ظریف را در حرکت و حرکت ماهیچه‌ها تشخیص دهد. فعالیت تاندون به کاربران امکان می‌دهد مکان‌نما را حرکت دهند. روی صفحه از طریق یک سری حرکات دست، مانند نیشگون گرفتن یا فشردن. AssistiveTouch در اپل واچ پاسخگویی به تماس‌های دریافتی، کنترل نشانگر حرکتی روی صفحه و دسترسی به مرکز اعلان، مرکز کنترل و موارد دیگر را برای مشتریانی که دارای تفاوت اندام هستند، آسان‌تر می‌کند.

در ماه مه، اپل یک ویژگی AssistiveTouch را برای اپل واچ معرفی کرد که به طور خاص برای افرادی با محدودیت حرکت اندام فوقانی طراحی شده است. در اینجا چیزی است که این شرکت در مورد آن گفته است:

متأسفانه، کنترل صدا در سال جاری پیشرفت چندانی نکرده است و فقط برای دیکته کردن یا دو جمله کوتاه (اغلب با خطا) خوب است: شما نمی توانید یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای بنویسید، یک تجارت را اداره کنید یا با دیکته او مقاله بنویسید. مهارت ها. . در مقایسه با اژدها ساعت‌ها نا امیدی برای شما به همراه خواهد داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که بدون شک می‌دانید، بخش عمده‌ای از حمایت من در طول 3 سال گذشته این بوده است که از اپل برای معرفی تماس‌های پاسخ‌دهی خودکار در اپل واچ درخواست کنم. بالاخره در Watch OS 8 رسید!

کاربران می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی Siri، «hey Siri turn auto-reply on/off» و با تنظیم میانبرهای Siri، پاسخ خودکار را روشن و خاموش کنند. به عنوان مثال، هنگام خروج از خانه، در یک زمان خاص، زمانی که صبح از رختخواب خارج می شوم، پاسخ خودکار را فعال کنید.

اگر نیاز به دسترسی دارید، لطفا تجربیات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

تشخیص گفتار در دسکتاپ و لپ تاپ به طور کلی، اپل و ویندوز، در حال حاضر در وضعیت بدی قرار دارد. بهره وری من به لطف Dragon Professional، مرورگر فایرفاکس، و توانایی اجرای Dragon with Parallels در مک من با یک رشته معلق است.