یک گزینه گران قیمت از Accell

ابعاد خود ایستگاه 7.75 x 3 x 1 اینچ و وزن آن 0.9 پوند است. این شامل دو پورت تاندربولت 4، یک پورت اترنت گیگابیتی، یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک اسلات کارت SD، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB-A 2.0 و سه پورت USB-A 3.2 Gen 2 است.

پیکربندی مورد نیاز

آیا ایستگاه اتصال Accell Thunderbolt 4 دارید؟ اگر چنین است، نظر شما در مورد آن چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

به طور کلی، این ایستگاه اتصال بسیار سنگین است، به خصوص سیم برق. این می تواند چیزی باشد که به جای سفر با آن در خانه یا میز اداری خود رها می کنید. با این حال، افزودنی خوبی برای تمیز کردن تنظیمات دسکتاپ شما است. من به شما هشدار می دهم که کمی کثیف می شود.

ایستگاه اتصال Accell Thunderbolt 4 با کابل 2.25 فوت تاندربولت 4، آداپتور برق 20 ولت و سیم برق نوع B (نسخه آمریکایی) ارائه می شود. همچنین یک سیم برق اروپایی برای کسانی که در خارج از کشور هستند وجود دارد. خوب بود اگر این شرکت یک کابل HDMI برای اتصال به مانیتورهای خاص قرار می داد.

منبع تصویر: Accell

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می توانید داک Accell Thunderbolt 4 را از وب سایت این شرکت یا آمازون خریداری کنید. این محصول دارای یک سال گارانتی محدود سازنده می باشد. این دستگاه با قیمتی بین 329.99 تا 349.99 دلار به فروش می رسد.

افکاری در مورد ایستگاه اتصال Accell Thunderbolt 4

استفاده از ایستگاه اتصال، راه اندازی شما را ساده می کند، زیرا به شما امکان می دهد تمام لوازم جانبی خود را به یک محصول واحد متصل کنید. همچنین، اگر هم مک و هم رایانه شخصی دارید، داک استیشن با هر دو دستگاه کار خواهد کرد. قطعا ارزش خرید دارد، اما اگر بودجه کمی دارید، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را که ممکن است کافی باشند بررسی کنید.

macOS 11 (Big Sur و جدیدتر) برای کاربران مکی که می خواهند از داک استفاده کنند لازم است. اگر ویندوز دارید، مایکروسافت ویندوز 10 (RS4 و بالاتر) برای لپ‌تاپ‌های سازگار با Thunderbolt 4 (پلتفرم‌های Intel Evo) مورد نیاز است.

پشتیبانی و عملکرد نمایشگر خارجی

ایستگاه Docking Accell Thunderbolt 4 دارای گواهینامه اینتل است و می تواند داده ها را تا سرعت 40 گیگابیت انتقال دهد. حداکثر توان آن 96 وات برای شارژ است و از تمام تجهیزات جانبی 15 واتی در پورت های Thunderbolt 4 و USB-A پشتیبانی می کند. نکته خوب در مورد این دستگاه این است که مانند آداپتورهای کوچکتر تمایلی به گرم شدن بیش از حد ندارد. من iMac و کامپیوترم را امتحان کردم و ایستگاه اتصال Accell بدون مشکل کار کرد.

از کجا می توان یکی خرید؟

ایستگاه اتصال تاندربولت 4 Accell از یک صفحه نمایش 8K با وضوح بالا در 30 هرتز یا دو نمایشگر 4K در 60 هرتز با استفاده از دو پورت پشتیبانی می کند. با این حال، برای کامپیوترهای سیلیکون اپل، تنها یک خروجی ویدئو پشتیبانی می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ایستگاه اتصال تاندربولت 4 Accell به مک شما متصل می شود و شارژ سریع و کارآمد را برای دستگاه ها و لوازم جانبی شما فراهم می کند. با استفاده از این داک می توانید به راحتی هر وسیله جانبی را به برق وصل کنید و تمام کابل های روی میز خود را فوراً تمیز کنید.

آنچه در جعبه است

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی