۱۱ مشکل رایج آیفون های اپل و آموزش برطرف کردن آن ها 9to5mac Farsi

تیم زودکمک، اول تلاش می کنند که صفحه نمایش موبایل را ترمیم کنند. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر گوشی را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. این گوشی در دو مدل مجهز به حافظه اصلی 4 یا 6 گیگابایت حافظخ اصلی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه جانبی تجهیر شده است. در سال 2010، گوشی گوگل نکسوس وان، اچ تی سی دیزایر و اچ تی سی لجند نیز عرضه شدند که اچ تی سی لجند دیگر بار با طراحی منحصر به فردش کاربران را شگفتزده کرد. امروز هم با تاریخچهی یکی دیگر از شرکت های مطرح یعنی تاریخچه اچ تی سی (HTC) در خدمت شما هستیم.

محصولات فعلی اچ تی سی توانایی رقابت با غول های تکنولوژی سایت 9to5mac امروزی را ندارند. به طور پیشفرض گوشی اکسپریا ایکس زد حاوی تکنولوژی شارژ تطبیقی Qnovo خواهد بود که از بیش از حد شارژ شدن گوشی جلوگیری کرده و در نتیجه طول عمر باتری محصول شما را دو برابر گذشته خواهد کرد. چون قطعات یدکی مورد استفاده در واحد تعمیر موبایل اچ تی سی اصل هستند، شما می توانید مجددا از گوشی دوست داشتنی خود استفاده کنید. این گوشی موبایل دارای حافظه رم 2 و 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت است. اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را بر اساس باتری انتخاب کنیم گوشی 62M بی شک بهترین گوشی سامسونگ است، اندازه این گوشی 6.7 اینچ است و از یک دوربین 64 مگاپیکسلی برخوردار است، البته شایانذکر است که سامسونگ گوشیهای مختلفی دارد که ظرفیت باتری آنها از 62M بیشتر است، اما باید دقت کرد که علاوه بر باتری کارایی خود گوشی نیز مهم است و دلیل انتخاب 62M کارایی بالای آن است.

امروزه شرکت اچتیسی محصولات خود را به نام خود یعنی اچتیسی می فروشد. لازم به ذکر است که گوشیهای این برند، اولین گوشیهایی بودند که به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون مجهز شدند. برای رفع مشکل وصل نشدن هدفون به گوشی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدفون خود را با دستگاه دیگری امتحان کنید تا مطمئن شوید هدفون مشکلی ندارد. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. علاوه بر این حالت Dark Mode در این گوشی به صورت خودکار فعال میشود و کاربر میتواند در شب نیز تصاویر شفافی را به ضبط برساند که دارای نویز نخواهند بود.

تلفن مجددا راه اندازی می شود و هنگامی که مثلث قرمز روی صفحه ظاهر می شود، باید دکمه افزایش صدا را فشار داده و نگه دارید و یک بار دکمه روشن /خاموش را فشار دهید. ثبات و امنیت بالا، ظاهر زیبا و جذاب، سرعت بالا و پویا و یکپارچگی از جمله ویژگیهای سیستم عامل قدرتمند اپل است؛ بنابراین اگر از کاربرانی که با هر دو سیستم عامل (سیستم عامل iOS و سیستم عامل Android) کار کردهاند در مورد عملکرد این دو سیستم عامل بپرسید، احتمالا به برتری سیستم عامل آیفون رأی خواهند داد. اگرچه اپل رقیب نام آشنای samsung بسیار پر قدرت ظاهر شده اما سامسونگ هیچوقت میدان را خالی نکرده است.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به فکر خرید گوشی برای خود یا اعضای خانواده بیفتید.ما به شما فرصت استثنایی فروش اقساطی موبایل اچ تی سی را پیشنهاد مید هیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید. نوآوری دیگر اچ تی سی در ساخت گوشی های هوشمند، استفاده از فناوری لبههای حساس به فشار بود که در برخی گوشیهای خود به کار میبرد. اما طی چند سال اخیر دیگر خبری از آن شرکت قوی و مبارز نیست. اچتیسی در سال 2011 دارای رتبه 98 در بین برند های برتر دنیا شد. این مدل گوشی نیز مانند مدلهای قبلی این برند طراحی فلزی ویژهای داشت و از آنجایی که مدلهای قبلی اچتیسی موفقیت مدل M7 را نداشتند، درنتیجه این شرکت سعی کرد نقطه ضعف گوشیهای خود یعنی دوربینهای آن را بهبود دهد و یک گوشی با کیفیت نرمافزاری و سختافزاری بالا به بازار عرضه کند. در سال 2011 اچ تی سی توانست به رده 98 امین برند برتر در رتبه بندی اینتربرند برسد.

بسیاری از مشتریان تصور میکنند تحریمهای آمریکا بر علیه ایران باعث شده تا اجازه نداشته باشند با گوشیهای آیفون از اپلیکیشنها استفاده کنند. چون تلفن طراحی راحتی داره، توی استفاده طولانی دست رو خسته نمیکنه و توی بازی کردن بهتون اجازه میده که تسلط خیلی خوبی رو گوشی داشته باشید. سیستمعامل این گوشی اندروید 8.0 بوده و از فناوری Edge Sense در ساخت آن استفاده شده است. مدل HTC Desire 12 Plus به یک صفحهنمایش 6 اینچی و نسبت تصویر 18:9 با تفکیکپذیری اچدی، پردازنده هشت هستهای کوالکام اسنپدراگون 450 تجهیز شده است. در پنل پشتی این دستگاه دوربین 12.2 مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین سلفی نیز به یک حسگر 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است. این محصول در رنگهای مختلفی به بازار عرضه میشود و پنل پشتی آن به شکل شفاف طراحی شده است.

بعد از آن در سال 1998 شرکت اچ تی سی اولین دستگاه های بی سیم لمسی خود را تولید کرد. جالب است بدانید حتی مدل های بسیار قدیمی تر آیفون که از معرفی آن ها نزدیک به ده سال نیز می گذرد، از جمله گوشی آیفون 5 اس، آیفون 6 و آیفون 7 نیز بازار کارکرده فوق العاده ای دارند و کماکان کاربران زیادی وجود دارند که تمایل به خرید این مدل ها دارند. جالب است بدانید گلکسی نوت 10 پلاس، از نظر سختافزاری و نرمافزاری تفاوت چندانی با نسلهای جدید نوت ندارد. لوگوی شرکت تا قبل از این مرحله چندان جالب به نظر نمیرسید. از دو مثلث کوچک هم استفاده شد که یکی به رنگ سبز و دیگری به رنگ مشکی بود، به عنوان نماد تولید گوشی های هوشمند استفاده شد.

هر سال نیز جهش بزرگی در آنها رخ میدهد. پنل جلوی گوشی نیز دربردارنده یک نمایشگر تخت ۶.۱ اینچی است که دوربین سلفی و حسگر تشخیص چهره در ناچ نسبتاً بزرگی قرار گرفتهاند. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز قرار گرفته است. این موبایل دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که دارای گشودگی دیافراگم 2.4 و 1.6 هستند. برای تعمیر موبایل اچ تی سی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. این مدل یکی از گران قیمتترین گوشیهای هوشمند در بازار است، بنابراین اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید 12 Pro Max بهترین گوشی آیفون برای شماست. در سال 2010 اچ تی سی با ارائه گوشی 4G به بازار آمریکا، فروشی بالغ بر 24.6 میلیون دلاری را تجربه کرد. اسم این گوشی ، اچ تی سی دریم HTC Dream هست که به طور رسمی در سال 2008 معرفی شد .همچنین اولین گوشی با سیستم عامل شرکت مایکروسافت در سال 2002 و اولین گوشی مایکروسافتی با قابلیت 3G در سال 2005 توسط اچ تی سی طراحی شد .

ما با استفاده از بهترین خدمات حمل و نقل در سریع ترین زمان ممکن کالا را به دست شما می رساند.شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز خود را نیز در اینجا پیدا کنید. 5.نور صفحه نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود اتاق استفاده کنید. تعداد گوشی های رده بالا شرکت اچ تی سی انگشت شمار هستند و در بازارهای آسیای شرقی عرضه میشوند و این گوشی ها در بازار جهانی و خصوصا کشور ایران بسیار کم هستند. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 22 پرو هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 22 پرو مراجعه نمائید. فراموش نکنید که بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری در گوشی خود، قبل از بزرگتر شدن آن، هرچه سریعتر نسبت به تعمیر موبایل سونی خود، اقدام کنید. در سال اول تاسیس شرکت، مدیران تاکید داشتند که لوگوی شرکت هرچه سریعتر طراحی شود تا مردم بتوانند به وسیله آن با محصولات اچ تی سی ارتباط برقرار کنند. اکسدوس یکی از قدرتمندترین گوشیهایی است که اچتیسی در چند سال اخیر تولید کرده است. اچتیسی در سال ۲۰۱۱ بهعنوان ۹۸اُمین برند برتر در بهترین برندهای اینتربرند شناخته شد.

بعد از چند سال عذاب هواداران سامسونگ از طراحی و ظاهر یکسان برای سالهای متوالی، سامسونگ اکنون از پیشروهای ظراهری ظاهری گوشی است. زمانی که میخواهید با گوشی سامسونگ گلکسی A80 که دوربین سلفی ندارد عکس سلفی بگیرید، یک پنل دوربین پاپ آپ ظاهر میشود و دوربین پشتی آن با یک چرخش به عنوان دوربین سلفی قرار میگیرد که البته قابلیت بسیار جالبی است. پنل پشتی این گوشی به شکل شفاف طراحی شده و همچنین فاقد برش یا حفره درون نمایشگر است که بیشتر کاربران چنین طراحی را دوست دارند. یکی از ویژگیهای جدید و خوبی که استفاده نادرست سامسونگ از آنها در بسیاری موارد باعث مشکل شده است، حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است. گزارشها نشان میدهند که گوشی اکسپریا Ace 3 دارای سنسور شناسایی اثر انگشت در لبه کناری خود نیز هست. همه کره زمین ، شرکت اچ تی سی رو با گوشی های موبایل می شناسن و عمده ترین فعالیت HTC هم تو همین زمینه هست اما شرکت اچ تی سی تبلت هم تولید میکنه . آغاز کرد. هم اکنون بست چاینا در رتبه اول سایت های خرید از چین تحویل در ایران قرار دارد که عمده فعالیت آن در دسته محصولات گوشی موبایل و ساعت هوشمند است، در واقع فعالیت بست چاینا از سفارش مستقیم گوشی از چین آغاز شد و رفته رفته درحال گسترش دسته محصولات خود است.

گوشی های سری وان اچ تی سی، توانایی رقابت با گوشی های شرکت های دیگری مانند سامسونگ و اپل را دارند. گوشی های سری وان جزو بهترین گوشی های این شرکت از لحاظ طراحی هستند. همین ویژگی ها باعث کارایی بسیار خوب Sony Xperia 10 III شده است و آن را در فهرست بهترین گوشی های SONY در سال 2021 جای داده است. گوشی HTC هر سال تغییرات بیشتری می کند چه در طراحی و چه درکیفیت.کمپانی HTC سعی بر آن دارد که مشکلات و نواقص طراحی های خود بهبود بخشد و ویژگی های خوب محصولات خود را توسعه دهد. در سال 2013 اچ تی سی گوشی HTCone M7 را روانه بازار کرد. آنها برای اینکار گوشی HTCone را که قاب فلزی و ضخامت کمی داشت را وارد بازار کردند.

فضای ذخیرهسازی داخلی 16 گیگابایت (در واقع 14,9 گیگابایت) بوده که کمتر از 9 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار داشته و مابقی توسط اندروید و اپلیکیشنها اشغالشده است. ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشیهای اچ تی سی، رنگهای صفحه نمایش دقیق و کامل دیده نشوند، یا اینکه در برخی از زوایا رنگها به درستی به چشم نیایند. شرکت سامسونگ روی گوشی های اندرویدیش یه کد مخفی گذاشته که وقتی این کد رو وارد میکنید می تونید گوشی تون رو خیلی دقیق تست کنید . شاید بعضیا این کد مخفی رو بلد باشن اما به هر حال من امیدوارم موقع خرید یا تست گوشی این مطلب به دردتون بخوره . اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید حتما مطمئن شوید که جنس اصلی و اوریجینال میخرید، به همین دلیل بهتر است از سایتهای معتبر خرید و فروش موبایل یا نمایندگیهای این برند موبایل خود را بخرید. قصد خرید گوشی سری A سامسونگ رو دارید؟

این شرکت در گذشته با تولید محصولات بسیار خوب و با کیفیتی که به بازار عرضه می کرد، توجه همگان را به خود جلب کرده بود. این شرکت تعداد معدودی گوشی در هر سال به بازار عرضه میکند و بیشتر محصولاتش نیز در گروه گوشیهای رده پایین و متوسط هستند. همین موضوع ما را بر آن داشت که یکی از مقالات مبیت مگ را به این شرکت اختصاص دهیم تا شما با تاریخچه و سیر پیشرفت این شرکت در طول سال ها آشنا شوید. در ادامه سیر پیشرفت این شرکت را قدم به قدم بررسی خواهیم کرد. یک طراح ایتالیایی به شرکت اچ تی سی پیشنهاد کرد که برای نشان دادن موفقیت و پیشرفت از رنگ سبز در لوگو شرکتشان استفاده کنند. این شرکت اولین گوشی خود را به اسم Wallaby با استفاده از سیستم عامل شرکت مایکروسافت در سال 2002 تولید کرد. اچ تی سی در این سال با تولید تبلت Nexus 9 وارد بازار تبلت ها شد و با ارائه همان تبلت اول به فروش خوبی هم دست یافت. برای ربودن گوی رقابت در بازار برندها تمامی تلاش خود را به عنوان یک کمپانی سازنده گوشی برای تولید گوشی HTC خوب کرده است.باید بدانید از گوشی HTC خود چه انتظاری دارید؟

شرکت اچ تی سی در گذشته به حرکت های نوآورانه شهرت داشت. این گوشی موبایل در اواخر سال 2018 میلادی طراحی، تولید و به عرضه رسید. پس از عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات معیوب، موبایل مجددا به شما تحویل داده می شود در حالی که ترمیم شده و هیچ گونه ایرادی ندارد. در حالی که توان پردازشی این گوشی در مقایسه با پرچمداران امروزی ضعیفتر است، اما هنوز هم ارزش خرید را دارد. این گوشی را باید یک پرچمدار قدیمی توصیف کرد، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشیهای اچتیسی است. اچتیسی اوایل سال جاری از یک گوشی هوشمند جدیدی میان رده رونمایی کرد. بنابراین اگر چند سال است که از آیفونتان استفاده میکنید و هم اکنون با مشکل خالی شدن زود به .وزد شارژ باتری مواجه شدهاید، بدانید که با امری طبیعی رو به رو هستید و تنها راه حل پیش رویتان تعویض باتری آیفون خواهد بود. گوشی اکسپریا زد 5 نیز از زبان طراحی همیشگی سونی استفاده کرده و از ترکیب فلز و شیشه در بدنه اش استفاده شده است. طراحی کاربرپسند و رنگهای جذاب در کنار ویژگیهای فنی ترکیب خوبی را رقم زدهاند. از جدیدترین گوشی سامسونگ که جز بهترین موبایل سامسونگ به حساب می آید S22 ultra میباشد که علاوه بر مشخصات فنی بسیار خوب دارای یک طراحی خاص و پشتیبانی از S-pen میباشد.

این گوشی در دو مدل 46 و 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه شده و هر دو مورد به حافظه اصلی 6 گیگابایت تجهیز شدهاند. این گوشی به یک صفحهنمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و تفکیکپذیری اچدیپلاس تجهیز شده است. بسیاری از شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند هر روز حاشیه های گوشی را کمتر و کمتر می کند تا گوشی زیبا تر شود .ولی کمپانی سونی در عقاید خود پافشاری می کند و بنا به سیاست خود حرکت می کند . شرکت اچتیسی در ابتدا صرفا یک شرکت طراح و تولید کننده بود و محصولات خود را با نام تی موبایل به فروش می رساند. نگران هیچ چیز نباشید، برای برای تعمیر موبایل اچ تی سی در محل خود به سراغ مراکز معرفی شده در سایت ژابیت رجوع کنید. به سایت فروشگاه هدیش مراجعه کنند. فروشگاه اینترنتی تکنولایف در تمامی مراحل خرید گوشی آیفون به شما کمک میکند تا بهترین گوشی آیفون را تهیه کنید. فروشگاه بارثاشاپ از سال 1389 با هدف تامین و ارسال کالا از چین راه اندازی شد.قیمت مناسب برای خرید گوشی یکی از اهداف این مجموعه است.مهمترین کالاهای عرضه شده شامل تلفن همراه ، تبلت و گجت ها می باشد.گوشی شیائومی ، گوشی اوپو ، گوشی ویوو ، گوشی دوجی ، گوشی وان پلاس از مهمترین برندهای عرضه شده در بارثاشاپ است.