۹ بلایی که تکنولوژی بر سر جامعه بشری آورده 9to5mac Farsi

در تصاویر میتوان آن را به آیفون 4 شباهت داد. Phone 13 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اپل در بخش تلفن همراه است؛ آیفون 13 همراه با سایر مدلهای سری 14 در سپتامبر 2021 معرفی و در تاریخ 24 سپتامبر 2021 به بازار عرضه شده است. تلفن های همراه سری Redmi Note و MI دو محصول مختلف از دو شرکت مختلف هستند. تغییر نحوه بازی گیمرها، ارتباط نوین بین مشاغل و کسب و کارها با مصرف کنندگان از مصداق های فناوری های نوظهور مبتنی بر برنامه نویسی است. از آنچه بیان شد، درمییابیم معنای لغوی تکنولوژی هنوز بین صاحبنظران پارسیزبان دقیقاً مشخص نیست و بعضاً در بین اهالی قلم و سخن معنای کاربری آن با واژگانی چون صنعت، مهندسی، فن، هنر و حتی حرفه خلط میشود. در این مطلب اختصاصی قصد داریم به معرفی 11 مشکل رایج آیفون های اپل بپردازیم و راه حل برطرف کردن آن ها را هم بیان کنیم. میتوان گفت این مدل از جهاتی بهترین آیفون برای اکثر مردم است؛ چراکه امسال اپل تعدادی از ویژگیهای مدلهای Pro مانند اصلاح لرزش دست دوربین و فضای ذخیرهسازی 128 مگابایتی را بهجای 64 مگابایتی به iPhone 13 و 13 Mini اضافه کرده است. مدل iPhone 13 Mini نسبت به اندازه سایر مدلهای سری 13، ابعاد کوچکی داشته و یکی از کوچکترین تلفنهای هوشمند اپل است.

دو دوربین در قسمت پشت پوشی تعبیه شده است که در مدل طرح یکی از دوربین ها فعال می باشد و با سنسور هایی ۸.۰ مگاپیکسلی ساخته شده دو دوربین رو به پایین است که در مدل ۷ پلاس در کنار هم در یک خط بودن این یکی دیگر مواردی هستند که این گوشی را از سایر آیفون ها متمایز کرده است. اطلاعات با اختراع ماشین چاپ و تلفن در بین انسانها با سرعت بالایی شروع به تبادل کرد و زنجیره پیوسته اقتصاد جهانی در دنیا شکل گرفت. همچنین باید به فلاش دو رنگ در پشت گوشی نیز اشاره کرد. مدل iPhone 11 بهترین مدل گوشی اپل برای افرادی است که علاوه بر اختصاص هزینه کمتر نسبت به سایر مدلهای جدید؛ قصد تهیه گوشی اپل پیشرفته، مدرن، با دوربین باکیفیت و صفحه نمایش بزرگ را دارند. این مدل با مجهز بودن به سه دوربین باکیفیت و قوی؛ مانند سایر مدلهای مدرن کمپانی آیفون در لیست بهترین گوشی اپل برای علاقمندان به عکاسی قرار میگیرد. آیفون 11 پرو مانند سایر مدلهای مدرن اپل دارای پردازنده سریع، دوربین سه تایی است.

دلیل اول مربوط به عمر باتری لیتیوم یونی موبایل میشود که به مرور از آن کاسته خواهد شد و با این مسئله توان شارژدهی باتری هم کم میشود. برای تجسم یک المنت در دنیای واقعی، می توان بدون حضور این المنت و با استفاده از این تکنولوژی و وسایلی مرتبط، عنصر را در دنیای واقعی همانند سازی کرد. صفهای طولانی خرید سیم کارت در اوایل دهه هشتاد پیام تغییر سبک زندگی افراد را به جامعه مخابره می کرد. اسپیکرهای آیفون 12 مینی کمی کوچک به نظر میرسد بنابراین ممکن است بر بلندی صدای اسپیکر تاثیرگذار باشد. با در نظر گرفتن این روش ها احتمالا مشکل پر شدن حافظه آیفونتان برطرف خواهد شد. برای آشنایی با این تنظیمات توصیه میکنیم از مقاله راهنمای “۱۳ روش کارآمد برای جلوگیری از خالی شدن سریع شارژ باتری آیفون و آیپد” استفاده به عمل آورید. برای آشنایی با موثرترین روش های رفع مشکل پر شدن حافظه آیفون توصیه میکنیم به مطالعه مقاله “آموزش روش های خالی کردن حافظه آیفون و آیپد های اپل” بپردازید. بنابراین HarmonyOS 2 فقط به گوشیهای هوشمند هواوی محدود نمیشود. حال کاپرتینویی ها در مراسم امشب خود این گوشی هوشمند را با نمایشگر 4 اینچی و با نام آیفون SE رونمایی کردند.

اکنون و در سال ۲۰۲۱، فیسبوک دوباره جانی تازه به این مفهوم بخشیده و اعلام کرده است که تولید محصولات متاورس ۱۰ تا ۱۵ سال به طول خواهد انجامید. MIUI در سالهای ابتدایی بسیاری از امکانات اساسی اندروید از جمله منوی برنامهها را به همراه نداشت، همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد، نسبت به این رابط کاربری دید منفی پیدا کرده و آن را با iOS مقایسه کنند. بهطورکلی دوربین گوشیهای سری 13 نسبت به مدلهای پیشین ارتقا یافته و لنزهای واید و اولترا واید آنها میتوانند با دریافت نور بیشتر عکسهای واضحتر و روشنتری در شب ثبت کنند.

خوشبختانه نسخه های جدید آیفون های اپل به دلیل طراحی خوبی که دارند در برابر آب خوردگی مقاوم هستند و تماس سطحی آن ها با آب هیچ مشکلی را برایشان به وجود نمیآورد، اما مدل های قدیمی تر آیفون های اپل در برابر آب خوردگی حساس تر هستند. چرا سایت های دیگه نسخه های gsm va global دارن؟ این نظرات از سایت های مختلف جمع آوری شده. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران آیفون های اپل با آن مواجه میشوند مسئله شارژدهی ضعیف باتری یا خالی شدن شارژ باتری در باز زمانی کوتاه است. سرویس سیاسی جوان آنلاین: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نایب رئیس شورای عالی فضایی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی به سرانجام رسیدن پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم، اظهار داشت: این یک کار ملی و دستاورد ملی متعلق به همه و مربوط به تلاش همه دولتهاست و آنچه مهم است این است که ما توانستیم در کنار قدرت شماره یک یا دو فضایی دنیا کار مشترک تعریف کنیم و توافقات بسیار خوبی را با آژانس فضایی روسیه برای ادامه همکاریها داشتیم و این اتفاق با دیپلماسی فعال دولت سیزدهم اتفاق افتاد. در زمان استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر خم کردن سر و گردن سبب آسیب رساندن به وضعیعت بدن می شود، این وضعیت سبب بروز ناراحتی هایی در ارتباط با سرو گردن و کمر می شود، علاوه بر این با مشکلات روحی از قبیل کاهش بهره وری، عزت نفس پایین و تمایل زیاد برای به خاطر آوردن چیزهای منفی همراه است.

بلکه کاملا برعکس این مسئله صادق است و برخی مشکلات به وفور در آیفون های اپل رخ میدهند و از مشکلات رایج این گوشی ها به شمار میروند. با وجود اینکه حدود 4 سال از تاریخ عرضه این مدل میگذرد اما همچنان میتوان آیفون 10 را در کنار جدیدترین مدلهای آیفون به عنوان بهترین گوشی آیفون در سالهای اخیر در نظر گرفت. خوشبختانه در سالهای اخیر برند اپل بیش از هر زمان دیگری مدلهای متنوع با امکانات جذاب و پیشرفته، در اختیار طرفداران خود قرار داده است؛ از مدل iPhone 12 Pro Max گرفته تا iPhone SE شما میتوانید بهترین گوشی آیفون را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. گوشی iPhone XS Max در سال 2018 به بازار عرضه شد، این مدل به غیر از اندازه صفحه نمایش تفاوت چندانی با آیفون XS ندارد. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در حین استفاده از آیفون ناگهان گوشی کاملا هنگ کند و فشردن هیچ یک از دکمه های فیزیکی دستگاه یا لمس صفحه نمایش و گزینه های روی آن عکسالعملی را از روی گوشی به همراه نداشته باشد. ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که جوانان آن همه جا با خود یک گوشی هوشمند و لپ تاپ به همراه دارند و از سن کودکی ساعت ها از طریق دستگاه های الکترونیک به یکدیگر پیغام می دهند.

تکنولوژی تولید حافظه SSD احتمالا دو برابر هارد HDD منجر به انتشار گازهای گلخانهای میشود تحقیقات از میزان قابلتوجه انتشار گازهای گلخانهای در روند تولید حافظههای SSD سایت 9to5mac خبر میدهند. همچنین عمر باتری نیز نسبت به مدلهای قلبی پیشرفت داشته و بهراحتی تا یک روز کامل دوام میآورد. به علاوه تنوع قیمت گوشی های هواوی که برای خریداران با هر نوع بودجه ای یک گوشی موبایل عرضه می کرد توانست نظر خریداران را به خود جلب کند. در این شرایط باید چه کرد؟ کمپانی اپل از همان ابتدای شروع به کارش تصمیمی مبنی بر بالا بردن ظرفیت باتریهای خود نداشت و معتقد بود که با قرار دادن شرایط بهتر نرم افزاری و سخت افزاری میتواند مصرف انرژی را در گوشیهای خود به حداقل برساند. باتوجه به این اطلاعات میتوان گفت شیائومی همواره سعی دارد نیاز هر کاربری را نسبت به شرایطی که دارد تامین نماید و باید در نظر گرفت همچین ویژگی یکی از نقاط قوت این کمپانی بزرگ محسوب میشود. بنابراین اگر به دنبال ظاهر متفاوت هستید باید بگوییم که این مدل تفاوت چندانی با سایر مدلهای سری X ندارد، اما در عوض سرعت عملکرد گوشی پیشرفت خوبی داشته است. اگر شما برای خرید آن مردد هستید بهتر است بدانید که این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در جهان است.

این سیستم در سال 1996 توسعه یافت ، این فناوری در ابتدا تقریباً به طور انحصاری توسط مشاغل مورد استفاده قرار گرفت تا کارمندان از راه دور بتوانند به طور ایمن به اینترانت شرکت دسترسی پیدا کنند. تحلیلگران نیز باور دارند که تا سال ۲۰۲۳، حدود ۸۰ درصد از جمعیت کل کره زمین به شبکه آنلاین دسترسی خواهند داشت. این مدل از تمام ویژگیهای آیفون 12 مانند تشخیص چهره، صفحه نمایش OLED و قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی میکند. این مدل به تشخیص چهره (Face ID) مجهز است. صفحهنمایش آیفون 13 مینی از نوع OLED بوده و با اندازه 5.4 اینچی از صفحهنمایش مدل iPhone SE 2020 بزرگتر است؛ اگرچه خود iPhone 13 Mini به خودی خود کوچکتر از آیفون SE 2020 است. همچنین برخلاف سالهای گذشته بسیاری از ویژگیهای پیشرفته دو مدل Pro و Pro Max در مدلهای معمولی و Mini نیز ارائه شده است. تمام موارد ذکر شده در بالا در خصوص مدل iPhone 13 Pro برای مدل iPhone 13 Pro Max نیز صدق میکند. اما اگر ترجیح میدهید که از برند سامسونگ خریداری کنید و در عین حال، از قیمتهای بسیار بالا در سری S وحشت دارید، گلکسی A50 مختص شما است. همچنان افرادی هستند که طراحی قدیمی را به طراحیهای جدید آیفون ترجیح میدهند؛ بنابراین مدل SE با صفحه نمایش نسبتا کوچک 4.7 اینچی بهترین مدل برای طرفداران طراحی سابق آیفون است.

متاسفانه عمر باتری نسبت به مدل SE پیشرفتی نداشته و غیرقابل تعویض است. متاسفانه فریز شدن آیفون هم یکی از مشکلات رایج این گوشی محسوب میشود و به همین دلیل در لیست ما جای گرفته است. متاسفانه این مشکل میتواند خیلی آزاردهنده باشید. دو مدل آیفون XR و XS نسبتا شبیه هم هستند و تفاوتهای جزئی با یکدیگر دارند، آیفون XR نسبتا وزن بالایی داشته و این موضوع سبب شده تا استفاده طولانی مدت از گوشی آزاردهنده شود. بر سر این موضوع که سه فاکتور مهم استراتژیکی در سازمانهای مدرن وجود دارد که سبب خلق مزیت رقابتی میشود، بحثهایی مطرح است. در این مقاله با تعریف تکنولوژی و پیچیدگی های آن؛ همچنین بررسی انواع آن سعی کردیم تا به اهمیت این موضوع و مسائل مربوط به آن بپردازیم. برای ذخیره اطلاعات این گوشی سه نسخه مجزا در نظر گرفته شده است که این نسخه از آن با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی به فروش میرسد. از آنجایی که آیفون های اپل برخلاف اغلب گوشی های اندرویدی از حافظه جانبی پشتیبانی نمیکنند، بروز این مشکل در نسخه پایه آن (به ویژه آیفون هایی که از حافظه 16 یا 32 گیگابایتی بهرهمند هستند) بسیار شایع است.

اول اینکه اپلیکیشن های غیرضروری را حذف کنید و دوم اینکه تمام عکس ها و فیلم هایی که در گالری آیفون ذخیره شدهاند را به کامپیوترتان منتقل نمایید. همانطور که میدانید برند اپل طراحی گوشیهای هوشمند خود را از مدل آیفون 10 با طراحی کاملا متفاوت و بدون دکمه معروف Home به بازار عرضه کرد. اما با وجود تنوع گستردهای که گوشیها در بازار دارند، هرگز نمیتوان به راحتی انتخاب کرد. یک کار اشتباه یا کمی تعلل ممکن است منجر به آسیب زدن به گوشی شود. اما در اینجا ما شاهد یک رابط کاربری با تبلیغات بیشتر هستیم. حالا اما شاهد یک قیمت باورنکردنی برای جدیدترین مدل گوشی آیفون در بازار ایران هستیم. دلیل اول این است که فیس آی دی برای شناسایی چهره شما، از یک اسکن کامل سه بعدی سرتان استفاده میکند؛ اما این موضوع چه خوبی دارد؟ درست است که آیفون های اپل گوشی های بسیار با کیفیتی هستند اما این موضوع به آن معنا نیست که با در اختیار داشتن این گوشی ها هیچوقت هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد! S pen به کار رفته در این گوشی از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار است که این خود باعث میشود این قلم کاربردهای به مراتب بهتری داشته باشد.

تصور کنید قصد نصب کردن یک اپلیکیشن جدید یا حتی عکسبرداری و ضبط ویدئو با دوربین آیفونتان را دارید و اجازه انجام این کار به شما داده نمیشود، جون حافظه گوشی پر است و فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات جدید وجود ندارد! این دوربین علاوه بر امکان ثبت تصاویر موسوم به Live Photo قادر است تا تصاویر پانوراما را نیز با رزولوشن 63 مگاپیکسل ثبت کند. اگر دوربین را به حالت عمودی بگیرید تصاویر با سنسور ۷ مگاپیکسلی، و اگر دوربین را به صورت افقی در دست بگیرید میدان دید افزایش یافته و تصاویر به صورت ۱۲ مگاپیکسل ثبت میشوند. HTC در سال 2011 به عنوان نود و هشتمین برند برتر سال در اینتربرند شناخته شد. همچنین، مطالعه انجام شده توسط مولوی و همکاران(1392) در صنعت هوایی ایران نشان می­دهد از میان 7 توانمندساز در نظر گرفته شده، مدیریت تکنولوژی، به عنوان دومین توانمندساز شناخته شد. لیست به روز قیمت گوشی سامسونگ همراه تصاویر و مشخصات فنی محصولات را مشاهده نمودید.

در این مطلب به معرفی و بررسی کدهای مخفی گوشی HTC می پردازیم. همچنین اپل قابلیت ضبط ویدئوی ProRes را به iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max اضافه کرده است؛ این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا کنترل بسیار بالایی بر روی فرایند ادیت کلیپهای خود داشته باشید. دلایلی معتبر و قابل درکی برای پرداخت هزینه بالا 1000 دلاری برای خرید iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max وجود دارد. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت.

با وجود اینکه آیفون 11 پرو مکس در زمان عرضه بهترین و پیشرفتهترین مدل تولید شده توسط اپل بوده، اما تنها یک سال پس از آن و با معرفی iPhone 12 شرکت اپل برای افزایش فروش مدلهای جدید خود تصمیم به توقف تولید آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس گرفت. پنل این صفحه نمایش 12 بیتی به طور مشترک توسط دو سازنده مختلف (TCL یا Tianma) تولید خواهد شد که دارای تراکم 446 پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، نرخ نمونه برداری تاچ 480 هرتز و گواهی SGS برای جلوگیری از خستگی چشم است. در ادامه به معرفی سریهای گوشی موبایل شیائومی پرداخته و هر مورد را به طور مختصر توضیح خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای رفع این مشکل فقط یک راه حل پیش رویتان قرار دارد و آن هم مربوط به پاک کردن اطلاعاتی میشود که دیگر نیازی به آن ها ندارید. در مجموع ایفون ۱۳ یک ابرکامپیوتر در دنیای تلفنهای هوشمند است که توسط شرکت اپل آماده عرضه شده است. بازار رقابت میان برندهایی که کالای دیجیتال بهویژه گوشی موبایل هوشمند تولید میکنند همیشه گرم بوده است.

در سری A، گوشیهای میان رده و ارزان را خواهید دید. سری وای در هواوی بسیار مشابه سری Galaxy A سامسونگ است. با این حال، این نوع تلویزیون به سرعت در سال ۲۰۰۷ شروع به از دست دادن سهم بازار خود کرده است. همانطور که گفته شد گوشیهای اپل از کارت MicroSD پشتیبانی نمیکند و باید در هنگام خرید آن به میزان فضایی که برای ذخیره اطلاعات خود نیاز دارید دقت کنید. همواره باید موبایل خود را از جایی تهیه کنید که معتبر باشد و محصول خود را گارانتی می کند. برای شارژ کردن گوشی Iphone 12 لازم است که به صورت جداگانه شارژ تهیه کنید، اما اگر شارژر شما از نوع ۲۰ وات باشد این باتری قادر است در مدت زمان ۶۵ دقیقه به طور کامل شارژ شود که این میزان زمان برای باتری ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی بسیار رضایت بخش است.

فروشگاه بزرگ موب استور با تکیه بر دانش چندین ساله فروش وخرید و ارائه خدمات نرم افزاری محصولات اپل ، رسالت خود میداند که علاوه بر ایجاد حس رضایت از خرید و دریافت خدمات ، باعث ارتقاع اطلاعات شما مشتریان عزیز در زمینه تکنولوژی به ساده ترین حالت ممکن شوییم. نسبت به مدلهای سال 2020، ضخامت آیفون XR و حاشیه زیاد در اطراف صفحه نمایش کمی جلب توجه میکند. در این مدل نیز از طراحی مدرن آیفون همراه با حاشیههای باریک در اطراف صفحه و قابلیت Face ID به جای حسگر اثر انگشت استفاده شده است. در واقع Cinematic Mode؛ حالت Portrait را با ویدیو ترکیب کرده و در هنگام فیلمبرداری یک افکت تار در اطراف سوژه شما اضافه میکند. آیفون 12 Mini، بهترین گوشی اپل برای افرادی است که علاوه بر خرید یک گوشی هوشمند پیشرفته، به دنبال مدلی با صفحه نمایش کوچک و سایزی مناسب هستند. 2-در پالایشگاه ها به عنوان محصول ثانویه که این محصول معمولا پلیمر گرید نیست و نیاز به خالص سازی دارد.