خرید لوازم جانبی آیفون iPhone 12 Pro iPhone 12- جانبی

اجرای بازی‌های سنگین، طراحی گرافیک و تدوین ویدیو، از جمله سنگین‌ترین وظایفی هستند که می‌توانید به گوشی خود بسپارید. تمامی این پردازش‌ها در آیفون 12 به‌راحتی انجام می‌شوند و کاربر را به زحمت نمی‌اندازند. طبعا کارهای ساده‌ای مانند حرکت در منوها، وبگردی و اجرای اپلیکیشن‌های سبک هم به‌راحتی امکان‌پذیر و به‌دلیل روان بودن، بسیار لذت‌بخش است. شرکت همراه تجارت یکتا واردکننده رسمی گوشی می باشد که در خرید گوشی با بهترین قیمت در کنار شما خواهد بود. نرم افزار و سخت افزار این محصول، مانند محصول های دیگر اپل، کاملا منحصر به همین شرکت است. به همین خاطر میتواند بهترین سازگاری و عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

آیفون 12 به‌عنوان ورژن استاندارد این سری، بیش از سه نسخه‌ی دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت و فروش بالایی را تجربه کرد. سخت‌افزار قدرتمند، دوربین باکیفیت و نمایشگر کم‌نظیر، ویژگی‌های مثبت این گوشی خوش‌ساخت 9to5mac را تشکیل می‌دهند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. اما در مقابل، گوشی آیفون ۱۲ تنها از دو لنز استفاده می‌کند، یک لنز واید و یک لنز تله فوتو، بنابراین گوشی آیفون ۱۲ فاقد لنز اولترا واید است.

چراکه این لوازم می‌توانند از بسیاری از خرابی‌ها و مشکلات جلوگیری کنند. اما علاوه بر حفظ سلامت گوشی، برای کامل بودن تجهیزات باید لیستی از بهترین لوازم جانبی موبایل را تهیه کنید. در این صفحه می‌تواند انواع تجهیزات جانبی لازم برای گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو را خریداری کنید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز آیفون 12 و یا خرید اینترنتی ساعت هوشمند اپل و سایرلوازم جانبی، به فروشگاه اپل ارتباط مراجعه کنید. گوشی هوشمند iPhone 12 به لحاظ ابعاد و ظاهر بسیار به برادر کوچکتر خود یعنی iPhone 11 شبیه است. صفحه نمایش 6.1 اینچی و وجود دو دوربین 12 مگاپیکسلی که به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است از مهم ترین نقاط نشابه این دو مدل می باشد.

بازرگانی سیب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اما گوشی موبایل Apple iPhone 12 به عنوان جانشینی برای iPhone 11 روانه بازار شده است. جانشینی که با صفحه نمایش OLED، حاشیه کم‌تر و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G روانه بازار شده است. ابتدا باید گفت، جایی که آیفون ۱۲ از آلومینیوم ساخته شده است، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند.

  • این سیستم برای سنجش فاصله است و این کار را با تاباندن پرتو لیزر روی سوژه و محاسبه‌ی مدت‌زمان بازتابش انجام می‌دهد.
  • IPhone 12 در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی و بنفش به بازار عرضه شده است.
  • سری آیفون 12 اولین گوشی‌هایی هستند که به‌طور مستقیم ویدئوی Dolby Vision را در خود ذخیره می‌کنند.
  • آیفون 12 مجهز به دوربین دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند با استفاده از سیستم هوش مصنوعی به کار رفته در خودش، تصاویر را به صورت Dolby Vision به ثبت برساند.
  • شاید در بحث عکاسی با موبایل، پرچم‌دارهای اندرویدی توانایی به چالش کشیدن آیفون 12 را داشته باشند، اما وقتی صحبت از کیفیت فیلم‌برداری به میان بیاید، گوشی های اپل کیفیت متمایز خود را به رخ می‌کشند.

آیفون 12 همانند تمام گوشی‌های 2020 تولید شده توسط شرکت اپل مجهز به سیستم ارتباطی 5G است. این تلفن هوشمند می‌تواند با سرعتی بی‌نظیر امکان برقراری ارتباط با اینترنت را برای شما فراهم بیاورد. همین موضوع باعث می‌شود تا آیفون 12 در کنار قابلیت‌های بی‌نظیر خود، به بهترین ابزار برای برقراری همیشگی اینترنت تبدیل شود.

آیفون ۱۲ پرو مکس اپل – ۲۵۶ گیگ